Abortin jälkeinen vuoto

  • Viestiketjun aloittaja AbrE
  • Ensimmäinen viesti
Joopajoo
Naistentaudit!!! -> Abortin jälkeinen vuoto -> minä olen aborttia vastaan/puolesta??? & mutut
Jos kärsisit vaikka päänsärystä ja haluaisit tietoa asiasta, niin paljonpa sinua auttaisikin kun joku ketjussa moittisi sinua itseaiheutetusta vaivasta ja vaikka liiallisesta alkoholin käytöstä; absolutisti kun olisit. Keskustelu on ihan paikallaan, mutta kannattaa miettiä mihinkä omat kategoriset, tärkeät ja ajankohtaiset mielipiteensä lykkää.
 
Ei taaskaan verrattavissa
Naistentaudit!!! -> Abortin jälkeinen vuoto -> minä olen aborttia vastaan/puolesta??? & mutut
Jos kärsisit vaikka päänsärystä ja haluaisit tietoa asiasta, niin paljonpa sinua auttaisikin kun joku ketjussa moittisi sinua itseaiheutetusta vaivasta ja vaikka liiallisesta alkoholin käytöstä; absolutisti kun olisit. Keskustelu on ihan paikallaan, mutta kannattaa miettiä mihinkä omat kategoriset, tärkeät ja ajankohtaiset mielipiteensä lykkää.

Pääsäryssä ei kukaan kuole!!! Raskaus on todellakin itseaiheutettu josta on kannettava vastuu, kyseessä on kolmiodraama jossa miehellä ei ole sanavaltaa, nainen murhaa lapsensa ja uhri ei voi puolustautua.

Liukuhihnafemakot jyrää päälle kuin katerpillarit jossa miehet ja lapset jää alle.

Puhu sinä päänsärystä.
 
Viimeksi muokattu:
joopajoo
Pääsäryssä ei kukaan kuole!!!

Valitettavasti olet väärässä, kyllä kuolee. Aivoverenkiertohäiriö akuutissa vaiheessa henkeä uhkaava. Aivoinfarkti, subaraknoidaalivuoto...... Ei tästä tämän enempää.
 
voi voi
Uskomatonta, että ihminen ei suostu ymmärtämään, että edelleenkin niitä susilapsia on ollut olemassa ja on edelleen. Elämää on myös Suomen ja Euroopan ulkopuolella. Ja opiskelu avartaa mieltä ja antaa aineksia oman maailmankuvan muodostamiseen...suosittelisin itse kullekin.
 
hehe
Jos abortin tekemisestä saisi steriloinnin, niin hankkiutuisin välittömästi raskaaksi ja tekisin abortin. Suomen typerät lait kun eivät anna tehdä sterilointia kuin vasta 30-vuotiaana, näin saisin sen kätevästi huomattavasti aikaisemmin!
Eli kannatetaan, ainakin minun kohdalla.
 
Ymmärsit tarkoituksen
Pääsäryssä ei kukaan kuole!!!

Valitettavasti olet väärässä, kyllä kuolee. Aivoverenkiertohäiriö akuutissa vaiheessa henkeä uhkaava. Aivoinfarkti, subaraknoidaalivuoto...... Ei tästä tämän enempää.

Mutta kunhan jaakaat jaakaamistasi. Emme syventyneet päänsäryn syihin. Puhe oli vain krapulapäänsärystä!!!!!!!!!!!!!!!!! Eli ei siitä sen enempää. Typerys.
 
Viimeksi muokattu:
Satutäti
Uskomatonta, että ihminen ei suostu ymmärtämään, että edelleenkin niitä susilapsia on ollut olemassa ja on edelleen. Elämää on myös Suomen ja Euroopan ulkopuolella. Ja opiskelu avartaa mieltä ja antaa aineksia oman maailmankuvan muodostamiseen...suosittelisin itse kullekin.
Susilapset eivät ole eri rotu. Jos joskus on lapsukaisia eksynyt metsään, ei heistä kuitenkaan ole tullut vakituisia asukkaita villissä luonnossa. Tapauksia on vain kourallinen joten voit rauhoittua ja palata todellisuuteen sieltä metsän siimeksestä.

Opiskelu todella avartaa ja antaa aineksia tylsällekin mielelle. Suosittelen!
 
Viimeksi muokattu:
....
Tuossa huomaa selvästi älykkyytesi vajavaisuuden ja äärettömän yksinkertaisuuden: " se miten jokainen määrittää ihmisarvon tärkeyden on mielipidekysymys".

Jos noin olisi, murhasta ei tuomittaisi ketään. Tekijähän on silloin sitä mieltä, että toisen arvo ihmisenä oli olematon joten päätti hommata häiritsevän tekijän pois silmistä. Mielipidekysymys vaan josta ei käy väittely. :D Joka murhan jälkeen voisi pitää pienen gallupin ja kysellä moniko muu oli sitä mieltä, että kaveri jouti mennä....

Enpä usko, että suomipoika kauan katselee naista jolla vastaavanlainen psyyke.

Mutta kerrohan lisää itsestäsi....johan tässä onkin alkanut selvitä yhtä sun toista.....;D
juu anteeks ehkä menin tuossa viimesessä lauseessa vähän metsään. tarkoitus oli että jokainen määrittää itsensä sisällä kasvavan sikiön ihmisarvon tavallaan. Teille se on sama kuin jo olemassa oleva elävä, toiset ei taas näe asiaa niin. Olen pahoillani että johdin harhaan. Tietysti jo olemassa olevien ihmisten, joilla on jo tietoisuus ja tajunta, murhaaminen on väärin ja kamalaa.
Mutta kertooko tuo miten paljon taas sinun älykkyydestäsi, kun hyökkäät suoraan tuntematta toista vastaan. Mielipiteet olisi ihan eri asia, mutta käyt suoraan haukkumaan älykkyyttä ja sitä 'miten läheiset ei varmasti kestä'. taidat itse olla hieman älyllisesti vajaa kun et pysty kesustelemaan järkevästi. Minusta sinä et tiedä mitään muuta kuin mitä olen täällä kertonut ja perustat tietysti mielipiteesi sen pohjalta (tai perustit jo ennenkuin kerroin itsestäni mitään, yhden mielipiteen pohjalta) Eli samalla periaatteella voisin sanoa sinusta, että teilaatko kaikkien muidenkin mielipiteet (jotka eroavat omistasi) heti älykkyyden vajavaisuuteen vedoten. Veikkaan ettei silläkään tule elämässä pitkälle pääsemään.

Katsoppas tekstiä edelläsi. Siinä ihminen kertoo olevansa itse aborttia vastaan, mutta pystyy ymmärtämään myös niitä jotka joutuvat aborttiin turvautumaan. Voitko itse perustella kantaasi mitenkään muuten kuin haukkumalla??
 
Viimeksi muokattu:
johoo
Nyt ei puhutaeläintensuojelusta ja niitä on turha verrata ihmiseen silloin kun ihmisestä kysymys. Voitrauhassa olla sitä mieltä että maapallolla kuuluisi olla vain elukoita ja ihmiset niiden ravintoa mutta kun se ei niin ole ,turhaa sinun on elää mielikuvitusmaailmassa. Katso reaaliteettiä niin pärjäät paremmin.

Abortin vastustamiseen ei tarvitse olla eikä ole muuta selitystä kuin ihmiselämän turvaaminen. Kyllä sen on riitettävä. Eihän siinä muusta ole kysymys. Eläimiä puolustetaan sitten taas kun niistä on aiheena sellainen ketju. Sinun pitäisi lääkärille vedota noihin" ei vastasyntynyt pärjäisi yksin luonnossa ja että eläimet kyllä elää metsissä ilman ongelmia". Saisit ainakin sopivaa hoitoa nopeasti.

Voidaan kysyä myös " miksi sinut vastenmielisenä ihmisenä pitää säilyttää hengissä"?

jos teitä niin ihmisten pelastaminen kiinnostaa nii menkää afrikkaan pelastamaan jo olemassa olevia ihmisiä, älkää vouhkatko syntymättömistä!! Ne lapset siellä kituu ennen kuolemaansa. Sikiö ei edes tajua!! Halooooo! ei se ihmiselämä abortteihin lopu.

ja tuosta miksi minut pitäisi säilyttää hengissä. koska äitini on joskus tehnyt päätöksen saattaa minut maailmaan. Jos hän olisi päättänyt toisin. Tuskin se harmittaisi.

katso itse realiteettia! Mihin näitä syntyviä lapsia tarvitaan, jos heillä ei ole rakastavaa perhettä. ei täältä maapallolta ole ihmiset loppumassa kesken. Lapset vain työnnettäisiin laitoksiin ja he saisivat koko elämänsä miettiä miksei heitä haluttu. eivätkä he ehkä koskaan saa rakastavaa perhettä. (useat luultavasti saavat) joistain voi myös sitten kehittyä hulluja murhaajia, kun mieli järkkyy.

niin ja taaskaan ei tullut mitään muuta perustelua, kuin tuosta ihmisyydestä.
 
Viimeksi muokattu:
??
Alkuperäinen kirjoittaja Sitten vielä..;10451099:
On jo hälyyttävää huomata, että kukut yöt läpi roikkumalla netissä niistä susilapsista satuillen ja laatimalla kysymyksiä joihin on tullut vastaus ja hyvät agumentit monen monta kertaa. Kun jaksat valvoa läpi yön, käytä energiaasi ja lue kommentit kertaalleen tai vaikka 5x läpi. Toistat itseäsi yhtä tyhjillä kommenteilla, haet oikeutusta murhalle.

Nukuhan nyt , että jaksat taas nousta silloin kun muut lähtee töistä kotiin.

kenellä sinä puhut? oliko tää osoitettu jollekkin tietylle?
 
666666
Tämän ketjun alkuperäinen otsikko vuonna 2008! oli abortin jälkeinen vuoto. Mielestäni tämä ei ole oikea ketju abortin moraalisiin tai eettisiin keskusteluihin siitä, onko oikein vai ei. Kliinisesti kysymys oli onko vuoto normaalia ja kauanko se kestää. Uskoisinpa, että näiden kahden vuoden aikana kysyjä on saanut vastauksen ongelmaansa.
missään ei saa keskustella rauhassa ilman noita hihhuleiden "MURHAAJAT!!" kommentteja.

tuosta 555555555555 kommentista kaikki lähti väärille raiteille.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää yötä
Menehän jo nukkumaan, olet väsynyt. Kaikki on jo aiheesta sanottu. Sinä voit yön hiljaisuudessa uneksia susiperheestä lapsineen kesäisen metsän hämyssä, käpyjä keräämässä susiäidin esiliinaan. Isä pilkkoo puita tuvan hellaan ja lapset kirmailee ihmislasten kanssa kuusenoksien alla. Koko perhe ruokkii eksyneet lapsukaiset ja peittelevät heidät kodikkaan mökin pikku sänkyihin, pitsisten valkoisten lakanoiden väliin.

Isä ja äitisusi ulvaisevat muutaman kerran yörauhan metsän elukoille ja nauttivat kahdestaan hiljaisuudesta, silmät kiiluen pimeydessä, miettien ihmislasten kohtaloa ja vastuuta joka niiden on kannettava nyt uusista kummallisista tulijoista.

Jatka satua ja rauhoita mielesi.....ZZZZzzzzzzzzzz....shhhhh...ZZZZZzzzzzzzzzz...shhhh
 
näin.
1) En kannata aborttia, mutta on tosiaankin tilanteita joissa ei voi kun abortoida sikiö. Kuten ketjussa on aiemmin mainittu, vaikka HUOLEHTISI ehkäisystä ja käyttäisi montaakin samaan aikaan, se voi silti pettää. -> Tällöin ei mielestäni ole rikos abortoida sikiötä sillä sen tuloa ei suunniteltu ja sen tulo myös ehkäistiin, mutta ehkäisy ei toiminut.

2) Nainen, joka tekee abortin ei ole murhaaja jos tilanne tosiaan sitä vaatii (ks.edellinen kohta) ja tällöin abortti myös yleensä tehdään aikaisessa vaiheessa eikä sitä tosiaankaan tehdä silloin kun sikiö on jo kunnolla sikiö.

3) Täällä joku vauhkosi siitä kuinka kaikella elollisella on sydän ja kuinka silloin ei saa tappaa. Jos mielestänne pientä alkiota ei saa tappaa, miksi syötte eläinten lihaa (eläimillä on sydän, ne tuntevat), mutta vauhkoat täällä näin:



4) Susilapsia on olemassa muuallakin kuin sinun niin ihanissa piirroselokuvissasi. Olisiko aika nostaa nenä netistä ja telkkarista ja tutkia vaikkapa kirjallisuutta? Ihan jo lukion käynyt tietää susilapsista (Psykologia1). Ne olivat löydettäessä todella susien/muiden eläimien kasvattamia (hyvät argumentit mainittu aiemmin) ja niillä oli vaikeuksia tulla edes toimeen ihmisten kanssa ja siksi monet niistä ovatkin kuolleet pian löytämisen jälkeen. Ainakin Intiasta on löytynyt (eikä siellä joissakin osissa tarvita hellää äitiä vaatettamaan lastaan tai susiäitiä kutomaan paitaa).

5) Ihme tyyppejä vauhkoajat joilla ei oikeasti ole painavaa sanottavaa, hoetaan vain omaa lausetta tyhjillä argumenteilla kuten niin välkky "Heikot argumentit" tekee. Missään sanottavassasi ei ole kunnon perusteluja ja otettu vastanäkemyksiä huomioon kuten kaikilla ns. vastaväittelijöilläsi on. He myönnyttävät, myöntävät vastanäkemyksen, mutta kertovat myös omansa PERUSTELLEN eivätkä hoe kuten sinä. Heidän kirjoituksistaan myös paistaa läpi se, että asia on ymmärretty ja että esim. abortista on vakaa ja tässä tapauksessa hyvä näkemys.

6) Kehotan kaikkia abortin vastustajia miettimään ihan OIKEASTI kumpi teidän mielestänne on eettisempää jos olisi teidän vastuullanne valita näistä kahdesta vain toinen

- Äiti huomaa ehkäisystä huolimatta olevansa raskaana ja vakaalla mielellä tekee abortin. Sikiö kuolee ja tuntee teidän mielestänne "äitinsä tekemän murhan".
- Äiti huomaa ehkäisystä huolimatta olevansa raskaana ja joutuu pitämään lapsen. Hän synnyttää sen ja antaa lastenkotiin. Lapsi ei saa jo ennestään siellä olevien lasten takia uusia vanhempia ja joutuu koko elämänsä miettimään miksi hänet hylättiin ja luultavasti kuolla tietäen, että joku ei halunnut häntä.

7) Mielestäni ensimmäinen on parempi vaihtoehto sikiön (tai anteeksi, lapsen, näkökulmasta). Silloin hän ei vielä aikuisten oikeasti tajua kuolevansa kuten tikarin rintaansa saava ihminen vaan hän vain kuolee (murhattuna(?)). Eläessään hän kuitenkin kokisi tuskan ja menetyksen luultavasti konkreettisesti. Väittelijät saavat vapaasti spekuloida näitä tapauksia. En tarkoituksella ottanut huomioon niitä lapsia jotka ihmeekseen saavat kodin ja rakastavat vanhemmat tms.

Hieno teksti! Tuon kun kaikki abortin vastustajat ymmärtäisivät ja jättäisivät turhat haukkumiset muualle niin kaikki olisi hyvin. Tuskimpa alkoholistien viestiketjuihin mennään huutelemaan miten paskoja ihmisiä kaikki siellä ovat ja että alkoholistit ovat ällöttäviä (tai jos jotkut menee niin ovat idiootteja). Tietysti ärsyyntyneet abortoijat nousevat vastarintaan ja yrittävät tahallaan ärsyttää provosoimalla ja kirjoittamalla mitä kauheampia juttuja.
Abortti ei varmasti ole helppo juttu kenellekkään sen tekijälle, ainakaan fyysisesti jos omatuntoa ei kolkuta. Eihän kukaan tule teitäkään suoraan haukkumaan: "Oletpas paska ihminen kun synnytät lapsen vaikka et käy edes töissä. tajuutko ees ite että veronmaksajat kasvattaa kakarasi!" joten menkää viljelemään haukkumisianne jonnekkin ihan muualle kiitos! täällä kyse oli abortin jälkeisestä vuodosta, eikä siitä kuka on hyvä ihminen! (tuskin kukaan oikeasti on täydellinen ihminen!)
 
Viimeksi muokattu:
Loppukanetti
Lapsiani ei kasvata veronmaksajat.:) Täällä missä minä asun, ei valtio maksa avustuksia eikä lapsilisiä. Kaikki menee omasta kukkarosta.;) Kultaseni, kyllä sinä aina ammut hutilaukauksia mutta jospa nyt rauhoittuisit jo ja lopettaisit raivoamisen.

Kevytmieliset abortistit eivät kadu eivätkä ota aborttejaan raskaasti. Se on helposti saatavilla ja helposti ne päätökset tehdään. Valitettavasti sellaisia ihmisiä on mutta onneksi olette vähemmistö. Sinäkin olet monesti jo sanonut kommenteissasi, että ei tunnu missään etkä tunne mitään niitä järkyttäviä kuvia katsellessa. Sehän jo kertookin selvällä kielellä ihan kaiken. Abortisteilla korkeintaan risoo omallatunnolla tieto, että eivät saa tehtyä tekemättömäksi, eivät siedä kuulla totuutta.Pohjalla kateus niitä kohtaan joilla on selkärankaa kantaa vastuu teoistaan ja käytöksestään. Abortoijat valitsee helpomman tien oman etunsa vuoksi. Joten minun puolestani vaikka vuotaisitte kuiviin.

Sen pituinen se ja tämä on lorun loppu. Vaikka jäät tänne melskaamaan et silti voi koskaan panna rinnakkain ihmistä joka on tappanut sellaisen kanssa joka ei sitä ole tehnyt eikä tee. Sinun tulee vaan elää sen tosiasian kanssa. Ja nyt....minä lopetan osaltani.
 
Harmittavaa
On ikävää huomata kuinka jotkut ampuvat ensin ja katsovat vasta sitten mitä ampuvat. Olen itse 5 lapsen äiti, kaikkea muuta kun feministi tai alle 20-vuotias black-white ajattelija, koulutettu useampaan ammattiin ja itseni kanssa ihan sinut abortin tehnyt nainen. Abortin perusteena oli kierukkaraskaus, joka 70 % tapauksia menee kesken ennemmin tai myöhemmin. En halunnut, että rakastamani lapsi syntyy kierukka päähän muurautuneena. On äärimmäisen loukkaavaa arvostella naisia, jotka tuon kipeän päätöksen ovat joutuneet tekemään. Heitän vielä yhden ajatuksen; haluaisitko synnyttää lapsen, joka on saanut alkunsa jonkun "rupikullin" raiskauksesta? Kestäisitkö päivittäin katsella sitä sympaattista, syytöntä lasta, jossa näkisit sen ihmisen kasvot, joka on kajonnut sinun kaikkein inttiimimpään sinuun. Mielestäni joskus ja varsinkin edellä mainituissa tilanteissa abortti ossoittaa suurta rakkautta syntymättömään lapseen.
 
Ei aborttia mutta...
Lapsiani ei kasvata veronmaksajat.:) Täällä missä minä asun, ei valtio maksa avustuksia eikä lapsilisiä. Kaikki menee omasta kukkarosta.;) Kultaseni, kyllä sinä aina ammut hutilaukauksia mutta jospa nyt rauhoittuisit jo ja lopettaisit raivoamisen.

Kevytmieliset abortistit eivät kadu eivätkä ota aborttejaan raskaasti. Se on helposti saatavilla ja helposti ne päätökset tehdään. Valitettavasti sellaisia ihmisiä on mutta onneksi olette vähemmistö. Sinäkin olet monesti jo sanonut kommenteissasi, että ei tunnu missään etkä tunne mitään niitä järkyttäviä kuvia katsellessa. Sehän jo kertookin selvällä kielellä ihan kaiken. Abortisteilla korkeintaan risoo omallatunnolla tieto, että eivät saa tehtyä tekemättömäksi, eivät siedä kuulla totuutta.Pohjalla kateus niitä kohtaan joilla on selkärankaa kantaa vastuu teoistaan ja käytöksestään. Abortoijat valitsee helpomman tien oman etunsa vuoksi. Joten minun puolestani vaikka vuotaisitte kuiviin.

Sen pituinen se ja tämä on lorun loppu. Vaikka jäät tänne melskaamaan et silti voi koskaan panna rinnakkain ihmistä joka on tappanut sellaisen kanssa joka ei sitä ole tehnyt eikä tee. Sinun tulee vaan elää sen tosiasian kanssa. Ja nyt....minä lopetan osaltani.
Miten joku voi olla noin typerä??? Siis ihan oikeasti, onko niin ettet oikeassaaan elämässä mieti mitä sanot päin ihmisten naamaa? Vai hei, kuulut kenties siihen joukkoon joka puhuu selkien takana ja suipistaa suutaan kulkiessaan "alempiarvoisen" ohi. Olisi pitänyt arvata.

Abortti ei ole koskaan helppo päätös vaikka siihen ihmisten ajassa päädyttäisiin nopeasti. Loukkaat ihmisiä jotka ovat kipeän päätöksen joutuneet tekemään. Valitettavasti tietenkin on niitä jotka vähät väittävät, mutten usko, että ketjun aloittaja tai KUKAAN ketjussa puhuneista olisi tuosta noin vaan tehnyt päätöksen ja unohtanut sen astuessaan ulos sairaalasta.

Turha moralisoida kun jokainen näkee tekstistäsi miten hakoteillä olet ihmisenä mielestäsi ja olet todella loukkaava ja tässä tapauksessa huono ihminen. Olisi ihan mielenkiinoista saada kaikki ketjun kirjoittajat samaan tilaan, saisi nähdä miten nämä muka-hienot-ihmiset osaisivat perustella mielipiteensä ja näkökulmansa päin naamaa. Helppo on kätkeytyä nimimerkin taakse kun kukaan ei vahdi.

Ja vielä niille jotka täällä pauhaatte nukkumaanmenoajoista, voitte itse kaikin mokomin mennä nukkumaan ja pitää päänne kiinni kun ette osaa käyttäytyä. Onko tullut mieleen että elämää on Suomekin ulkopuolella ja ehkä suomalaisia asuu muuallakin kuin GMT/UTC+2 alueella?
 
Viimeksi muokattu:
heihei!
Lapsiani ei kasvata veronmaksajat.:) Täällä missä minä asun, ei valtio maksa avustuksia eikä lapsilisiä. Kaikki menee omasta kukkarosta.;) Kultaseni, kyllä sinä aina ammut hutilaukauksia mutta jospa nyt rauhoittuisit jo ja lopettaisit raivoamisen.

Kevytmieliset abortistit eivät kadu eivätkä ota aborttejaan raskaasti. Se on helposti saatavilla ja helposti ne päätökset tehdään. Valitettavasti sellaisia ihmisiä on mutta onneksi olette vähemmistö. Sinäkin olet monesti jo sanonut kommenteissasi, että ei tunnu missään etkä tunne mitään niitä järkyttäviä kuvia katsellessa. Sehän jo kertookin selvällä kielellä ihan kaiken. Abortisteilla korkeintaan risoo omallatunnolla tieto, että eivät saa tehtyä tekemättömäksi, eivät siedä kuulla totuutta.Pohjalla kateus niitä kohtaan joilla on selkärankaa kantaa vastuu teoistaan ja käytöksestään. Abortoijat valitsee helpomman tien oman etunsa vuoksi. Joten minun puolestani vaikka vuotaisitte kuiviin.

Sen pituinen se ja tämä on lorun loppu. Vaikka jäät tänne melskaamaan et silti voi koskaan panna rinnakkain ihmistä joka on tappanut sellaisen kanssa joka ei sitä ole tehnyt eikä tee. Sinun tulee vaan elää sen tosiasian kanssa. Ja nyt....minä lopetan osaltani.
sinulle ja "hyvää yötä" tyypille (ellette sama satu olemaan) kävikö mielessä, että täällä tosiaan saattaa olla useampikin kuin yksi joka teitä vastaan kommentoi. Sinä/te itse olette ahdasmielisä ja olevinaan niin hyviä ihmisiä. Ette osaa mitään muuta kun parjata tällä paskoista ihmisistä. Perustakaa vaikka oma viestiketju keskenänne ja haukkukaa kilpaa abortoijia siellä. hyvä, että lopetat osaltasi. Ei sinun mielipiteitä jaksakaan enää lukea koska ne ovat niin yksipuoleisia, etkä perustele niitä millään järkevällä tavalla. jostain syystä katkeruus paistaa omien tekstiesi läpi.

Itse olen siis muutaman tekstin tuonne aiemmin kirjoittanut, mutta voin myös kertoa että täällä on luultavasti useampi muukin (koska en ole vihjannut sanallakaan mihinkään susilapsiin, joten nimim. hyvää yötä: esim. eilinen hyssytelyviesti ym. meni kyllä ihan väärään osoitteeseen.) alunperin etsin itse tietoa googlesta -ABORTIN JÄLKEISESTÄ VUODOSTA- löysin tämän keskustelun ja alkoi suoraan sanottuna vituttamaan kun tekopyhät idiootit huutelevat täällä murhaajista ja ovat olevinaan jotain. toivon todella että joudutte joskus sellaiseen tilanteeseen jossa valittavana on 1kk ikäisen sikiön henki tai omasi. me kaikki täällä jo tiedämmekin, että ONNEKSI valitsette sikiön, koska olette niin vitun hyviä ihmisiä. Harmi vaan ettette ehkä itse pääsisi lukemaan lapsellenne pientä punahilkkaa. ainiin voi hitto. unohdin. eihän sen ikäinen sikiö edes pysy hengissä ilman äitiä!!!
 
Viimeksi muokattu:
paha susi
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvää yötä;10452110:
Menehän jo nukkumaan, olet väsynyt. Kaikki on jo aiheesta sanottu. Sinä voit yön hiljaisuudessa uneksia susiperheestä lapsineen kesäisen metsän hämyssä, käpyjä keräämässä susiäidin esiliinaan. Isä pilkkoo puita tuvan hellaan ja lapset kirmailee ihmislasten kanssa kuusenoksien alla. Koko perhe ruokkii eksyneet lapsukaiset ja peittelevät heidät kodikkaan mökin pikku sänkyihin, pitsisten valkoisten lakanoiden väliin.

Isä ja äitisusi ulvaisevat muutaman kerran yörauhan metsän elukoille ja nauttivat kahdestaan hiljaisuudesta, silmät kiiluen pimeydessä, miettien ihmislasten kohtaloa ja vastuuta joka niiden on kannettava nyt uusista kummallisista tulijoista.

Jatka satua ja rauhoita mielesi.....ZZZZzzzzzzzzzz....shhhhh...ZZZZZzzzzzzzzzz...shhhh
mitäs itse täällä roikut? taidat tykätä väijyä täällä ja odottaa että joku tulee kirjoittelemaan. Pääset sitten taas kertomaan susisatuja :DDDD täältä löytyy varmasti joku ketju jossa satuillaan. Meneppäs sinne kyttäämään nii voit ehkä ujuttaa omasiki joukkoon :D
 
Vieraskävijä
Alkuperäinen kirjoittaja No niiinpä kai;10449354:
Sinun mukaasi siis voisi ajatella lainsäädäntöä ja oikeuttaa panna puolivuotiaasta ilmat ulos kun kyllästyy sen huutoon. Eihän se ole vielä tietoinen mistään.

Ei nukkuva ihminenkään ole tietoinen että kuolee jos kamu ampuu siltä aivot pellolle. Silloin ei voi syyttää murhasta eikä taposta. Tyyppi ei tiennyt eikä tuntenut mitään, eikä ollut edes tietoisuuden tasolla. Voi voi. Tai jos oli niin ympäripäissään, pellit kiinni eikä hajuakaan tästä elämästä. Helppo nakki. Ei sellaisesta voi rangaista eikä tuomita. Ei tietoisuutta, ei tuntemusta kuolemisesta, persoonallisuuskin sitä tai tätä ainakin tekijän mielestä , kyllä sellainen pitää oikeudessa hyväksyä. Sama tajuttomalla ihmisellä, Tietoisuus on pimahtanut, nirri pois vaan jos se sopii läheisten elämäntilanteeseen sillä hetkellä parhaiten. Eihän esim. syvässä koomassa oleva tunne eikä tiedä kuolevansa. Näinhän sinä asian perustelet.

Persoonallisuus ei määrittele ihmisyyttä. Sikiö on alusta alkaen ihminen koska se ei voi muuntua välillä kalaksi eikä kissaksi. Sydän sykkii jo 3. raskausviikolla ja ellei siinä ole elämää, ei synny ihmistäkään. Abortit tehdään aina jo siinä vaiheessa kun sikiöllä jo on raajat ja näkyvissä selvästi "ihminen". Ihminen on ihminen alusta asti. Mielestäsi ihminen on vasta ihminen kun on saavuttanut tietoisuuden. Entä ne vammaiset ihmiset jotka menettävät tietoisuuden tason esim. onnettomuuden seuruksena? Lakkaavatko olemasta ihmisiä? Tietoisuuden nimittäin voi menettää missä vaiheessa tahansa jos aivoihin tulee vaurio elämän aikana. Miksi rasittaa yhteiskuntaa hoitamalla lihamöykkyjä, hautaan vaan suorilta, ei tietoisuutta, ei persoonallisuutta. Niinhän?

Abortoijat kyllä etsii selityksiä milloin mistäkin ja pää-asiassa uskottelevat itselleen jotain joka päästäisi heidät murhan taakasta mutta nykyaika ja lääketiede saa aina uutta tietoa ja kuvaa miten lapsi kehittyy kohdussa joten myös abortoijat tietää, että jo 5-6 viikkoinen on ihminen vaikkakin puolustuskyvytön ja täysin naisen mielivallan alla.

Ehkäisyt on tehokkaita ja kuten jo sanottiin, vain pieni murto-osa on raskauksia ehkäisyn pettämisen seurauksena. Muut taas seurausta välinpitämättömyydestä tai ehkäisyä ei ole ollut laisinkaan. Selitykset sitten on taas aina omaa etua tukevia. Ketään ei tosiaankaan voi pakottaa synnyttämään lasta mutta ei myöskään hässimään vastuuntunnottomasti. Jos on olevinaan kypsä seksiä harrastamaan, on yhtä kypsä kantamaan seuraukset, ellei ole pitänyt huolta ehkäisystä kuten suurimmassa osassa näistä raskauksista on käynyt. Katselehan niitä gallerian kuvia ja mieti vähän!
Sydän ei voi sykkiä vielä 3 vkon kohdalla, koska sitä ei ole vielä olemassakaan! Vasta 5 raskausvkon jälkeen alkaa sydän kehittymään... Käypäs katsomassa alkion kehitystä netistä ennenkuin alat moralisoimaan täällä! On hienoa, että nainen saa tehdä valinnan ja keskeyttää ei toivotun raskauden jos niikseen haluaa. Abortteja on tehty kautta aikojen ja tehdään edelleen.
 
liyv
Alkuperäinen kirjoittaja No niiinpä kai;10449354:
Sinun mukaasi siis voisi ajatella lainsäädäntöä ja oikeuttaa panna puolivuotiaasta ilmat ulos kun kyllästyy sen huutoon. Eihän se ole vielä tietoinen mistään.

Ei nukkuva ihminenkään ole tietoinen että kuolee jos kamu ampuu siltä aivot pellolle. Silloin ei voi syyttää murhasta eikä taposta. Tyyppi ei tiennyt eikä tuntenut mitään, eikä ollut edes tietoisuuden tasolla. Voi voi. Tai jos oli niin ympäripäissään, pellit kiinni eikä hajuakaan tästä elämästä. Helppo nakki. Ei sellaisesta voi rangaista eikä tuomita. Ei tietoisuutta, ei tuntemusta kuolemisesta, persoonallisuuskin sitä tai tätä ainakin tekijän mielestä , kyllä sellainen pitää oikeudessa hyväksyä. Sama tajuttomalla ihmisellä, Tietoisuus on pimahtanut, nirri pois vaan jos se sopii läheisten elämäntilanteeseen sillä hetkellä parhaiten. Eihän esim. syvässä koomassa oleva tunne eikä tiedä kuolevansa. Näinhän sinä asian perustelet.

Persoonallisuus ei määrittele ihmisyyttä. Sikiö on alusta alkaen ihminen koska se ei voi muuntua välillä kalaksi eikä kissaksi. Sydän sykkii jo 3. raskausviikolla ja ellei siinä ole elämää, ei synny ihmistäkään. Abortit tehdään aina jo siinä vaiheessa kun sikiöllä jo on raajat ja näkyvissä selvästi "ihminen". Ihminen on ihminen alusta asti. Mielestäsi ihminen on vasta ihminen kun on saavuttanut tietoisuuden. Entä ne vammaiset ihmiset jotka menettävät tietoisuuden tason esim. onnettomuuden seuruksena? Lakkaavatko olemasta ihmisiä? Tietoisuuden nimittäin voi menettää missä vaiheessa tahansa jos aivoihin tulee vaurio elämän aikana. Miksi rasittaa yhteiskuntaa hoitamalla lihamöykkyjä, hautaan vaan suorilta, ei tietoisuutta, ei persoonallisuutta. Niinhän?

Abortoijat kyllä etsii selityksiä milloin mistäkin ja pää-asiassa uskottelevat itselleen jotain joka päästäisi heidät murhan taakasta mutta nykyaika ja lääketiede saa aina uutta tietoa ja kuvaa miten lapsi kehittyy kohdussa joten myös abortoijat tietää, että jo 5-6 viikkoinen on ihminen vaikkakin puolustuskyvytön ja täysin naisen mielivallan alla.

Ehkäisyt on tehokkaita ja kuten jo sanottiin, vain pieni murto-osa on raskauksia ehkäisyn pettämisen seurauksena. Muut taas seurausta välinpitämättömyydestä tai ehkäisyä ei ole ollut laisinkaan. Selitykset sitten on taas aina omaa etua tukevia. Ketään ei tosiaankaan voi pakottaa synnyttämään lasta mutta ei myöskään hässimään vastuuntunnottomasti. Jos on olevinaan kypsä seksiä harrastamaan, on yhtä kypsä kantamaan seuraukset, ellei ole pitänyt huolta ehkäisystä kuten suurimmassa osassa näistä raskauksista on käynyt. Katselehan niitä gallerian kuvia ja mieti vähän!
MENE HOITOON! TARVITSET SELVÄSTI PSYKIATRIN APUA MIELISAIRAUTEESI :D!
 
uyd
Äidillesi lämpimät onnittelut. Hän on ollut rohkea nainen kun jaksoi kantaa ja synnyttää elämään loisen, sinut. Ja että jaksaa ehkä yhäkin kestää sinua vaikka et ole päässyt irti siitä loisvaiheesta vaan aivosi on jääneet varhaiselle kehitysasteelle. Kaikki kunnia sille vahvalle naiselle koska on varmaan sietämätöntä elää kanssasi.

..ja niin täynnä tarmoa jakamaan viisaita neuvoja muille. Jos äiti ja isä haluavat lapsen, he pitävät sen ja kestävät elämän lapsen kanssa onnellisina tai ei. Jos äiti ja isä eivät halua lasta, mutta joutuvat sen pitämään, kuten omalle äidilleni kävi 40-luvulla (hän oli ei toivottu lapsi valmiiksi 4 lapsiseen köyhään perheeseen, jossa oli valmiiksi 2 kaksoset, nuorimmat 1 vuotiaat), vanhemmat takaavat lapselle helvetillisen elämän kärsijänä, joka pilasi kaikkien elämän, ja jota koskaan ei kukaan halunnut ja jonka ei olisi koskaan pitänyt edes syntyä. Mietipä hetki mitä tämä tekee lapselle ja hänen kehitykselleen. Tai ehkä ei haluttu lapsi annetaan adoptoitavaksi perheeseen, jossa adoptioperheen sukulainen tai vanhempi onkin pedofiili, joka alkaa raiskaamaan lasta ikävuodesta 2 eteenpäin ja hyväksikäyttö jatkuu yli 10 vuotta (tämäkin elävä esimerkki Suomesta). Tai mitä jos äiti onkin sairas, ja raskaus aiheuttaisi äidin kuoleman, ja äidin aiemmat lapset jäisivät orvoiksi ja joutuisivat lastensuojelun ja laitosten pyöritykseen sen yli 80 000 muun lapsen seuraksi, joita siellä jo pyörii? Tai mitä jos abortti kiellettäisiin kokonaan? Suomeen syntyisi joka vuosi n.10 000 lasta, joita kukaan ei haluaisi, ja Suomen kadut olisivat pian täynnä rutiköyhiä narkkarikatulapsia pedofiilien ja ihmiskaupan tarpeisiin. SILLÄ SUOMESSA EI KUKAAN TAI MIKÄÄN TAHO PYSTY SIJOITTAMAAN YLI 10 000 LASTA ADOPTIOON VUODESSA! Näiden lapsiparkojen kohtalo ja elämänpuitteet olisivat hyvin nopeasti samanlaiset kuin naapurimaassamme Venäjällä. Sitäkö te aborttimeuhkaajat toivotte? Onneksi te palatte mielipiteinenne kaikki helvetissä. Sillä nostatte itsenne Jumalan asemaan arvostelemalla, tuomitsemalla ja ristiinnaulitsemalla muita. Se oikeus on vain Jumalalla. Helvettiin joudutte kaikki :D!
 
Viimeksi muokattu:
keskeytystä odotellessa
Joku täällä mainitsi, että suurin osa "ehkäisy petti"-väitteistä on pötyä, se
suututtaa minua. Aborttia ei tarvitse hyväksyä, mutta sen tehneistä ei tarvitse yrittää väkisin vielä vääntää valehtelijaa jne.

Itse käytin kondomia, joka puhkesi.
Hain seuraavana aamuna apteekista jälkiehkäisypillerin,
mutta kappas, raskaana ollaan.

Eihän sitä meinannut uskoa, sen verran luotin jälkiehkäisyyn,
mutta näköjään mihinkään alle 100%-varmuiseen ei kannata luottaa,
jälkiehkäisypillerillä kun on varmuus se ~98-99 % lyhyen ajan sisään otettuna?

Kyllähän tämä pahalta tuntuu, en koe olevani valmis huolehtimaan lapsesta, ei myöskää puolisoni.
Olen 19-vuotias opiskelija ja puolisoni on lomautettuna, talous on vaakalaudalla ilman lastakin.
Mutta painavin syy on kieltämättä silkka tahdon puute. Lapsia emme ole koskaan edes harkinneet.

Kaikille tämän päätöksen tehneille toivotan voimia, sekä heille joilla tämä on takana, että heille joilla edessä.
 

Yhteistyössä