V
"vieras"
Vieras
Jouduin tekemään pakottavista syistä lääkkellisen raskauden keskeytyksen rv 8.
Tuolloin alkoi välittömästi veren ja hyytymien tulo.
Vuoto oli lähes kokonaan loppunut 3 viikon jälkeen, kun toissapäivänä alkoi yhtäkkinen runsas vuoto uudestaan.
Ajattelin, että josko olisi kuukautiset alkaneet...
Eilen illalla vuotoa tuli kuitenkin yhtäkkisesti TODELLA paljon ja vessassa ollessani tunsin ison "klimpin" luiskahtavan pönttöön. En voinut olla poimimatta sitä ylös
Se oli todella suuri n. 5x3cm eikä mitään pehmeää verihyytymää, vaan kovaa sitkeää kudosta..
Olin kauhuissani ja ajattelin, että voiko tuo olla vasta nyt sikiö?
Jos raskaus ei ollutkaan keskeytynyt jo aiemmin? Mieli sekavana ajattelin muka löytäneeni möykyn seasta kasvot ja pään...
Sanokaa mulle, että se ei ollut sikiö!
Jospa se olikin vain kudosta tai istukka.. tai jotain muuta!
Nyt verentulo on taas normaalin kuukautisvuodon luokkaa, mutta mieli ihan sekaisin tuosta eilisestä
Tuolloin alkoi välittömästi veren ja hyytymien tulo.
Vuoto oli lähes kokonaan loppunut 3 viikon jälkeen, kun toissapäivänä alkoi yhtäkkinen runsas vuoto uudestaan.
Ajattelin, että josko olisi kuukautiset alkaneet...
Eilen illalla vuotoa tuli kuitenkin yhtäkkisesti TODELLA paljon ja vessassa ollessani tunsin ison "klimpin" luiskahtavan pönttöön. En voinut olla poimimatta sitä ylös
Se oli todella suuri n. 5x3cm eikä mitään pehmeää verihyytymää, vaan kovaa sitkeää kudosta..
Olin kauhuissani ja ajattelin, että voiko tuo olla vasta nyt sikiö?
Jos raskaus ei ollutkaan keskeytynyt jo aiemmin? Mieli sekavana ajattelin muka löytäneeni möykyn seasta kasvot ja pään...
Sanokaa mulle, että se ei ollut sikiö!
Jospa se olikin vain kudosta tai istukka.. tai jotain muuta!
Nyt verentulo on taas normaalin kuukautisvuodon luokkaa, mutta mieli ihan sekaisin tuosta eilisestä