abortti ja seuraava raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulle tehty kesällä 07 abortti. nyt olen raskaana ja lapsi pidetään.
yksi lapsi jo entuudestaan.
nyt mietin, kun menen neuvolaan, niin pitääkö tuosta abortista mainita vai näkyykö se siellä koneella? ja kyseleekö neuvolantäti siitä sitten?
toivottavasti tästä ketjusta ei tule abortti on murha - jne - ketju. kiitos kaikille jotka vastailevat!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle tehty kesällä 07 abortti. nyt olen raskaana ja lapsi pidetään.
yksi lapsi jo entuudestaan.
nyt mietin, kun menen neuvolaan, niin pitääkö tuosta abortista mainita vai näkyykö se siellä koneella? ja kyseleekö neuvolantäti siitä sitten?
toivottavasti tästä ketjusta ei tule abortti on murha - jne - ketju. kiitos kaikille jotka vastailevat!

Kyllä ne kysyy aiemmat raskaudet ja näkyy sinun potilastiedoissa. Onnea odotukseen! =)

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kyllähän siellä yleensä kysellään kaikki raskaudet ja miten ne on päättyneet. Sitä en tiedä näkevätkö koneelta, mut miksi sellasta pitäis salailla?

no emmä sitä salailun takia mieti, vaan lähinnä mietin, että kyseleekö se mitä siitä jos kyselee.. tyyliin syitä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kyllähän siellä yleensä kysellään kaikki raskaudet ja miten ne on päättyneet. Sitä en tiedä näkevätkö koneelta, mut miksi sellasta pitäis salailla?

no emmä sitä salailun takia mieti, vaan lähinnä mietin, että kyseleekö se mitä siitä jos kyselee.. tyyliin syitä jne.

Jaa-a, kaipa se riippuu siitä neuvolantädistä/-sedästä... Mitään aihetta uteluun ei kyllä pitäis olla.

jos ne jotain kyselee ni sanot vaan et se oli sillon ja nyt on nyt..elämä kun voi muutta hetkessä :-) itse samassa tilanteessa olleena..ja sinulla on täysi oikeus nauttia raskaudestasi ja onnea kovasti!

Yhteistyössä