P
pisama
Vieras
Onko kellään kokemuksia abortista joka on tehty pillereillä? Mihin kaikkeen minun olisi hyvä valmistautua? En missään tapauksessa halua kaavintaan, vaan olen ajatellut että pilerrillä sen hoitaminen olisi a) helpompaa b) terveydellisesti kannattavampaa c) jatkossa parempi vaihtoehto jos joskus päättä lapsia hommata. Minulla on ollut keskenmeno v. 2005 ja se oli ainakin hyvin kivuton ja vähä vuotoinen. Voiko keskenmenoa ja pilleri keskytystä verrata toisiinsa?
Ja mitenköhän hyvät mahdollisuudet minulla on myöhemmin harkita lasten saantia kun takana tämä abortti ja yksi keskenmeno (siihen liittyi myös kaavinta kun ei kaikki tullut ulos). Olen 27-vuotias.
Minulla on hyvin herkkä kipukynnys myös ja pelottaa että miten paljon tulee sattumaaan ja olenko ihan tolpillani?
Ja mitenköhän hyvät mahdollisuudet minulla on myöhemmin harkita lasten saantia kun takana tämä abortti ja yksi keskenmeno (siihen liittyi myös kaavinta kun ei kaikki tullut ulos). Olen 27-vuotias.
Minulla on hyvin herkkä kipukynnys myös ja pelottaa että miten paljon tulee sattumaaan ja olenko ihan tolpillani?