N
neiti ja ongelma
Vieras
Hei plussalaiset. Olen 20 vuotias, 177cm ja painan 56kg. Olen jo pidempään harkinnut lapsen hankkimista ja poikaystäväni on asiasta iloinen. Nyt sian tietää että olen raskaana ja kaiken järjen mukaan pitäisi olla todella iloinen...
mutta sain myös työpaikan promoottorina eli ulkonäköä ei ole varaa "pilata". Olen myös lupautunut pin-up kuviin ja alastomuuteenkin, mutta nyt pelkään että urani menee pilalle koska raskaus jättää merkit.
Abortista tai edes sen vaihtoehdosta en ole uskaltanut poikaystävälle mainita koska hän on harras muslimi ja useaan otteeseen painottanut, että abortti on murha. Hän ei ole missään tapauksessa pelottava tai väkivaltainen (onneksi
), mutta nämä asiat ovat kuulemma elämän ja kuoleman kysymyksiä, josta vain Allah voi päättää. Onko minulla syytä pelätä omasta puolestani vai teenkö asiata suuremman kuin se on.
Kysymys kaksi: onko promoottorille 1500/kk hyvä palkka näin uran alussa?
mutta sain myös työpaikan promoottorina eli ulkonäköä ei ole varaa "pilata". Olen myös lupautunut pin-up kuviin ja alastomuuteenkin, mutta nyt pelkään että urani menee pilalle koska raskaus jättää merkit.
Abortista tai edes sen vaihtoehdosta en ole uskaltanut poikaystävälle mainita koska hän on harras muslimi ja useaan otteeseen painottanut, että abortti on murha. Hän ei ole missään tapauksessa pelottava tai väkivaltainen (onneksi
Kysymys kaksi: onko promoottorille 1500/kk hyvä palkka näin uran alussa?