Abortti vai menetetty ura

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti ja ongelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neiti ja ongelma

Vieras
Hei plussalaiset. Olen 20 vuotias, 177cm ja painan 56kg. Olen jo pidempään harkinnut lapsen hankkimista ja poikaystäväni on asiasta iloinen. Nyt sian tietää että olen raskaana ja kaiken järjen mukaan pitäisi olla todella iloinen...

mutta sain myös työpaikan promoottorina eli ulkonäköä ei ole varaa "pilata". Olen myös lupautunut pin-up kuviin ja alastomuuteenkin, mutta nyt pelkään että urani menee pilalle koska raskaus jättää merkit.

Abortista tai edes sen vaihtoehdosta en ole uskaltanut poikaystävälle mainita koska hän on harras muslimi ja useaan otteeseen painottanut, että abortti on murha. Hän ei ole missään tapauksessa pelottava tai väkivaltainen (onneksi :) ), mutta nämä asiat ovat kuulemma elämän ja kuoleman kysymyksiä, josta vain Allah voi päättää. Onko minulla syytä pelätä omasta puolestani vai teenkö asiata suuremman kuin se on.

Kysymys kaksi: onko promoottorille 1500€/kk hyvä palkka näin uran alussa?

Mä en kyllä ymmärrä aborttia tämmösessä tapauksessa. Lasta on toivottu ja sitten kuitenkin joku promotyö menis etusijalle. Mikset ensin yrittäny päästä niihin promotöihin ja sitten vasta alkanu yrittämään lasta? Noh, teet tietysti niin kuin sydän sanoo. Varmaan saat kyllä parisuhteelle sanoa hyvästit, jos abortin teet, kun miehen kanta on tuollainen.

Mä en kyllä ymmärrä aborttia tämmösessä tapauksessa. Lasta on toivottu ja sitten kuitenkin joku promotyö menis etusijalle. Mikset ensin yrittäny päästä niihin promotöihin ja sitten vasta alkanu yrittämään lasta? Noh, teet tietysti niin kuin sydän sanoo. Varmaan saat kyllä parisuhteelle sanoa hyvästit, jos abortin teet, kun miehen kanta on tuollainen.

Olen jo pitkään yrittänyt mutta ei ole tuuria ollut ja hiukset olin pilannut värjäämällä. Lisäksi poikaystävän suku oli vastaan ideaani, mutta viimein hyväksyivät sen kun kerroin sen olevan suhteellisen tuotteliasta jos saa nimeä markkinoilla.

Vaikka emme ole kihloissa saati naimissa niin ero ei kuulu hän tapoihin joten tilanne on lievästi mutkikas. Onko valhetelu ainoa keino eli sanon saaneeni keskenmenon? Nyt kyllä vinkit olisivat tervetulleita muilta joilla on muslimi poikaystävänä. Kuinka uskonnolisia ovat/ovat olleet ja miten näkevät abortin?

Yhteistyössä