absolut torr vai triple dry??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Marketteihin jo juuri tullut uutuus-Rexona, joka on vähän kevyempi versio apteekin hikidödöistä: Maximum Protection (katso kuva nettisivuilta http://www.rexona.fi/) . Se on riittänyt minulla tähän vuodenaikaan arkikäytössä ja taidan hankkia vasta kesäksi noita tymäkämpiä, ne kun tosiaan vähän kirvelevät.

Kokeilepa niitä ennen Garnierin uutta Mineral-deodoranttia. Itse hikoilen kainaloista kuin sika ja olen käyttänyt sen hoitamiseen Absolut Torria noin yhdeksän vuotta, mutta senkin teho on laskenut niin, ettei kainalot enää pysy kuivina edes samana päivänä. Triple Dryt sun muut eivät toimi ollenkaan.

Sitten yhtenä päivänä ostin tuota Garnierin deodoranttia ihan vaihtelun vuoksi, ja olen ollut kyllä kuin ällikällä lyöty. Sitä kun käytetään aivan tavallisen deodorantin tavoin, mutta ainakin itselläni toimii hikoilun estämisessä paljon paremmin kuin Absolut Torr. Yleensähän noista kauppojen hikoilua estävistä tai vähentävistä deodoranteista ei ole mihinkään.

Täytyy nyt tietenkin toivoa, että tuon teho ei ala ajan myötä heikentyä, kuten Absolut Torrin kanssa kävi. Nyt on niin paljon mukavampi olla.

Ehdottomasti AT. Itselläni se esti hikoilun muttei hajua, joten käytin jotain perusdödöä sen lisäksi ja toimi. Minkään muun aineen kanssa itseni on turha haaveillakaan.

Yhteistyössä