Absolut Torrin heikko teho

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylimainostettu?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ylimainostettu?

Vieras
Ostin minäkin sitten Absolut Torria liikahikoiluun kun sitä on niin paljon kehuttu. Minulla se ei kuitenkaan pidä hikeä kuin kolme päivää. Tarkoittaen sitä, että olen laittanut ainetta kahtena edeltävänä iltana. Kolmen kuivan päivän jälkeen, jos lisään ainetta yhtenä iltana, kainalot pysyvät kuivina vain noin päivän. Onko muilla näin? Onko ainetta tarkoitus käyttää usein alussa ja aikaan hikoilu vähenee? Ohjeessa neuvottiin laittamaan ainetta kahtena iltana peräkkäin, jos hikoilu on voimakasta, ja sen jälkeen noin kerran viikossa. Minulla tuolla kuurilla kainalot eivät kyllä pysy kuivina. Kuinka riskialtista tuota ainetta on laittaa kainaloihin usein? Iho ei ole rikkoutunut eikä ärtynyt.

Tämä ei ehkä kuulu naistentauteihin tämä kainalohikoilu, mutta..olen itsekin kokeillut tuota, se vaan polttaa kainalot ruvelle eikä edes tehoa mainittavammin. Mä olen lakannut kokeilemasta ja nyt käytän vaan normaali dödä, haiskoon sitten. Aco:lla on joku uus tehodödö jota vois testata, mutta siinäkin on alumiinia joka imeytyy iholta, eihän se hyvää kai tee.

Itse käytin torria murrosiässä, jolloin hikoilin varsinkin kainaloista niin, että märät läiskät näkyivät aina paidassa. Itse löysin torrista silloin avun. Toki käytin myös normaalia dödöä päivisin, mutta torria 1-2 krt viikossa.
Toisinaan hieman kirveli, mutten ajatellut sen tekevän pahaakaan.

Torrissahan oli sellainen 'erikoisuus', että normidödöä ei pitänyt laittaa päivisin kainaloon vaan yöksi Torria, aamulla pesu eikä kainaloihin enää mitään ainetta. Onhan joillain naisilla koko iän runsasta hikoilua, kuten minullakin, muistan, että jo ala-asteella piti laittaa Rexonaa. Jos sulla on laittaa pari sataa euroa rahaa haisemaan käy ottamassa Botox pistokset kainaloihin ja johan loppuu hikoilu..noin vuodeksi. Mä olen sitä joskus harkinnut, mutta apu on aika lyhytaikainen mun mielestä.

No eipä auttaneet minulla edes Botox-pistokset. Kainalot kostuivat silti, ei ehkä ihan niin pahasti kuin ennen, mutta eivät kuivanakaan pysyneet. Vaikutusta kesti noin kaksi kuukautta, jonka jälkeen hikoilu palautui täysin normaaliksi. Eli ihan turhaan tuli pistettyä muutamat sataset siihenkin hoitoon.

Kamalan ankeaa tämä jatkuva hikoileminen! Olen kieltämättä pettynyt kun pääsin ensin kokemaan miltä KUIVAT kainalot tuntuvat ja sitten jouduin palaamaan tähän samaan märkyyteen jälleen. Torria on kuitenkin mainostettu taivaanlahjana liikahikoileville ja on saanut niin paljon ylistystä käyttäjiltä... Luulen, että nuo "ihmeaineet" tekevät vain sokkireaktion ja sitten sen vaikutus häviää. Ilmeisesti hikoilen vielä enemmän kuin liikahikoilijat?? ;)

Yhteistyössä