Acai Berryä ja Colon Cleansea ..onko kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Nähtävästi avasitte jo tän sivun mutta älkää vaivautuko keskustelemaan asiasta jos TEILLÄ EI OLE MITÄÄN KOKEMUSTA!!!
En itse usko laihdutuslääkkeisiin vaan elämäntaparemonttiin (jos siis tarkoitus päästä pysyviin tuloksiin laihdutuksessa) mut kaverini hurahti tohon merkkiin ja selittää siitä nyt lähes taukoamatta vaikka vasta viikko kuuria edennyt :D

Onko kellään kokemusta ko. aineista?
 
Moikka! Kokemuksena seuraavaa: EN ostaisi Acaita ensisijaisesti laihduttamiseen, vaan yleiseen hyvinvointiin ja virkeyden ylläpitämiseen. Toki Acaissa on kuitua, ja käytön alussa tuntuukin aineenvaihdunnan vilkastumisena, mutta käyttö ennemminkin laihduttamisen tukena ja yleisvastustuskyvyn ylläpitäjänä. Brasseissa ne joi aina aamulla lasillisen Acaita, tosin sitä oli siellä joka paikassa muutenkin mm kuntosaleilla ! Colon cleansestä mulla ei ole kokemuksia..sori

 
Acai Berry Laihdutuslääke - https://weightworld.fi Olen syönyt acai berry kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!
Jännä, satuin laittamaan Googleen tuon Acai Berryn, ja tämä tismalleen sama viesti, samoin sanoin on ilmeistynyt jokaiseen asiaa käsittelevään ketjuun aina vuodesta 2011 ainakin. Ei erityisen vakuuttavaa. :D
 

Yhteistyössä