Adam Lambert ja Sauli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MadamImAdam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MadamImAdam

Vieras
Kumpikos noista on se mies ja kumpi "nainen"? Meneekö se aina niin että pienempi aina vastaanottaa ja isompi työntelee? Nuo homohommat vähän mietityttävät? Kumpi on olevinaan se #mies"?

Kumpikos noista on se mies ja kumpi "nainen"? Meneekö se aina niin että pienempi aina vastaanottaa ja isompi työntelee? Nuo homohommat vähän mietityttävät? Kumpi on olevinaan se #mies"?

Ja se kiinnostaa sinua syystä, että...? Mietitkö yksityiskohtaisesti myös heteropariskuntien seksielämää?

Niin ja Adam&Sauli, tosi hyvännäköinen pari ja ilmeisesti molemmat myös erittäin sympaattisia ihmisiä.

Mua ihmetyttää, ettei mediassa ole tehtyä sen isompaa numeroa asiasta :) Jos joku suomi-blondi (nainen siis) seurusteli kansainvälisen tähden kanssa niin aivan varmasti pidettäisiin isompana juttuna. Mutta homoihin eivät oikein osaa suhtautua. Hyvä asia varmasti Saulin & Adamin kannalta!

Homoseksuaalisuus on sitä, että tuntee vetoa samaan sukupuoleen. Ei siis lähtökohtaisesti tahdo vastakkaista sukupuolta olevaa. Näinollen parisuhteessa molemmat ovat miehiä, eikä kumpikaan halua toisesta "vaimoa", koska silloinhan he olisivat heteroita! :)

Jos harrastavat anaaliseksiä, niin tiesittekö, että siinä voi vuorotella? Tai sillä aikaa kun toinen on toisen sisällä, niin toisen penistä voi esimerkiksi hieroa käsin, jolloin molemmilla on kivaa. Minä olen hetero nainen, mutta klitoriksenikin kaipaa huomiota seksin aikana, pelkkä yhdyntä ei riitä kovinkaan pitkälle. Olenko piilohomo kun tahdon, että klitoristani hyväillään? Sehän on peniksen vastine (tai siis penishän on klitoriksesta kehittynyt).

mun mielestä on outoa miten ihmisiä viehättää niin paljon ajatella homojen seksielämää.

Ei mua kiinnosta toisten seksijutut yhtään, ei homojen eikä heteroiden.

Asiahan ei toisaalta meille kenellekään edes kuulu näiden herrojen osalta, mutta valottaisin asiaa yleisesti.

Yleinen käsityshän on se, että kaikki homomiehet haluaa, että heitä "pannaan perseeseen". Osa ei todellakaan sitä halua. He siis haluavat miehiä kyllä seksuaalisesti, mutta eivät ole vastaanottavia. Osa taas haluaa sitä. Joku taas kokee vaihtelun virkistävänä. Jokainen tavallaan.

Aloittajan olisi ehkä paras ottaa Sauliin yhteyttä esim. Facebookin tai Galtsun kautta ja kysyä asiaa häneltä itseltään.

Hyi kun ovat ällöttäviä:( Jo tuo lampertin ulkonäkö on niin vastenmielinen, näyttää rasvaiselta ja pöhöttyneeltä irstailijalta. Ja aina tuo meikki kasvoilla, tulee mieleen batmanin elokuvista se jokeri.

Yhteistyössä