Adhd-lasten (tai muuten vain vilkkaan lapsen) äidit, kuinka te jaksatte? *sis. rutinaa*

Villi viisikko

Aktiivinen jäsen
04.12.2006
3 360
0
36
En jaksanutkaan lähteä lasten kanssa kaupunkiin, tuskan hiki nousi otsalle jo ajatuksesta parkkipaikalta-kauppaan pohdinnasta.

Joulua en ole ehtinyt laittamaan juuri ollenkaan, eikä edes huvita koska kaikki on sellaista säätämistä.

Miehellä ei riitä ymmärrystä minun väsymykseeni, vauvan tarpeisiin eikä ainakaan tyttösen toilailuihin ja teinithän on kuin herran terttuja miehen kotona ollessa..

Äh, rankka viikko takana, kai tämä taas iloksi muuttuu kunhan vain löydän kadonneen asenteeni jostain.

Meidän pieni ylivilkas on 2v8kk ja isompi "virallinen" adhd-poika 13v joka tosin viettää joulua isällään tänä vuonna. Tämä kaksikko tuntuu imevän minut kuiviin, kolme muuta lasta saavat sitten ne rippeet :(

Mitä osapäiväinen päivähoito maksaa?
:whistle:

siinäpä kysymys mitä tulee ihan joka ikinen päivä mietittyä, miten sitä jaksaa?
Päivät vaan kuluu työn ja opiskelun ohella, kotoisesta huudosta ja hullunmyllystä on tullut tapa elää ja olla.

jaksamista sullekin :hug:
mä ammenan voimavaroja parisuhteestani ja hyvistä hetkistä lasten kanssa. Yhteistä kahden keskistä aikaa mieheni kanssa on todella vähän mikä ajoittain mulla laittaa mieltä matalaksi ja ahdistaa mutta ne hetket kun ollaan kaksistaan onkin luxusta vaikkei mitään muuta kuin sohvalla kainalokkain makoiltas :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
siinäpä kysymys mitä tulee ihan joka ikinen päivä mietittyä, miten sitä jaksaa?
Päivät vaan kuluu työn ja opiskelun ohella, kotoisesta huudosta ja hullunmyllystä on tullut tapa elää ja olla.

jaksamista sullekin :hug:
mä ammenan voimavaroja parisuhteestani ja hyvistä hetkistä lasten kanssa. Yhteistä kahden keskistä aikaa mieheni kanssa on todella vähän mikä ajoittain mulla laittaa mieltä matalaksi ja ahdistaa mutta ne hetket kun ollaan kaksistaan onkin luxusta vaikkei mitään muuta kuin sohvalla kainalokkain makoiltas :heart:

Meillä taitaa olla parisuhteesta vain rippeet jäljellä, kai niitä kasaillaan kun siihen joskus on aikaa.
Meidän vauva valvoo/kitisee liki jokailta yli puolen yön ja tyttönen herää viimeistään klo 6, jos siinä välissä jotain jaksan niin viikkaan puhtaita pyykkejä, täytän tiskikonetta jne. . Kotityöt voisivat toki odottaa mutta eivät loputtomiin..

meillä toi vauva aika taas vasta edessä päin, eka yhteinen muksu tulossa. Mulla edellisestä liitosta nuo 2 joista toinen on niin super vilkas ja vaativainen ja huomionkeskipiste aina ettei tosikaan. Itsepäinenkin kuin pässi :laugh: (ihaniahan ne silti on!)

Parisuhde onneks voi hyvin, eikai tässä mitenkään muuten jaksasikaan. Me otetaan arjessa ne pienet yhteiset hetket. Vuokrataan parina iltana viikossa leffa, koti hommat saa odottaa just niin kauan kuin tarvis on!

Yhteistyössä