ADVANCE 10 RASKAUSTESTI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuudi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuudi

Vieras
No nii taas testistä kysymyksiä. Eli onko tässä testissä viivanpaikka. Onko joku testannut tällä selkeää negaa vai tuleeko siihen tuo viiva näkyviin joka tapauksessa? JOs joku on saanut haalean viivan niin onko se myöhemmin osoittaútunut plussaksi? Testasin aikaisin eilen aamulla kyseisellä testillä ja sen 5min sisään testissä erottui haalea väritön viiva (kun oikein tarkkaan katsoi niin näkyi). No ajattelin siinä aiheessa, että tää taitaa taas olla niitä testejä joissa on viivanpaikka. Sitten sen 10 sisällä siinä viivassa olikin hieman häivähdys haalean, haalean vaalean punaista. Yleensä kun olen viivanpaikan testaillut se haaleakin viiva on yleensä siitä niin kadonnut, että ei voi epäilläkään enää plussaksi. No nyt se ei ole lähtenyt minnekään. Ja nyt kuivuessaan se haaleanpunainen häivähdys näkyy siinä selvästi... vaikkakaan sitä ei tietenkään saisi enää katsella... no epätietous iski taas kerran. Kele kun pitää ostella näitä halppis testejä.

Ajattelin sunnuntaina testailla uudelleen. Siihen mennessä pitäis varmaan tulla selkeämpi viiva.

Olen muuten itse testannut tuolla advance testillä haalean plussan ja silloin se tarkoitti tosiaan plussaa (tuolla se nyt kiljuu lattialla.) Sitäkin luurattiin silloin kunnon valon kanssa. Se vaan nyt kun ei ole noista nega testauksista tällä testillä mitään kokemuksia ja kun tuo viiva on muistaakseni kuitenkin haaleampi kuin silloin aikoinaan plussatessani.

Vähän jännittää... arvaatt varmaan.

Olen ihan samanlaisessa tilanteessa! Tein eilisiltapäivänä testin. Ajattelin tehdä uusintatestin sunnuntaina. Peukkuja meille!!!!!!!!

Mielenkiinnon vuoksi, ilmoita sitten tulos kun olet tehnyt testin uudestaan. Minä teen samoin...

Unohtu äsken kysyä, että mikä kiertopäivä sinulla on nyt. Minulla on tänään kierron viimeinen eli testatessani eilen olin hieman hätähousu...

Mulla ei ole tullut menkkoja kuin kerran 5vkoa edellisen synnytyksen jälkeen ja poika on nyt 5kk... Jos tuo viiva tuosta vahvistuu niin ikäeroa tulee varmaan reilu 1v1kk. Olen aina testaillut välillä ja nyt sitten yllätti tuo haaleaakin haaleampi viiva. Vauvalehden sivuilla ainakin porukka on kommentoinut, että tuossa testissä ei ole viivanpaikkaa. =D Ilmoittelen toki kun testailen uudelleen. OStan varmaan vielä varmuudeksi jonkin toisen testin.

Taidan testata vasta huomenna iltapäivällä tai maanantai aamuna kun lähetään anoppilaan yökyläilemään. Tulen sitten kyllä heti kertomaan kuinka kävi.

Testasin lauantai-iltana. Tällä kertaa tuli heikko haamu, joka kyllä oli havaittavissa testiajan sisällä. Testin merkki sama. Taidan tehdä vielä kolmannen tässä myöhemmin tällä viikolla. Ja nyt eri testillä :)

No saas nähä onko tuossa viivanpaikka sittenkin. Taas haalea viiva joka näkyy testiajan sisällä. Mieskin sen näki, mutta ei se kyllä yhtään tilannetta selkiytä. Jotenkin uskon, että haen apteekin oman testin, jossa ei ole minkäänlaista viivanpaikkaa ja on selkeä. Luulis että se halea viiva oli muutamassa päivässä tummunut jos olis tummuakseen. Jännään täällä vielä sun puolesta ja kerron kun saan testailtua uudelleen. Onneksi meillä on tuo pieni vauva täällä niin ei niin hirveästi kirpaise vaikka ei nyt vielä plussaa tulis. Olin vain niin jo valmentautunut siihen ajatukseen, että tulee toinen lyhyellä ikäerolla. Toivottavasti pian alkais jo menkat ekaa kertaa niin pääsee vähän piinailemaan... piti tosiaan tjot meiningillä mennä...=D. EI voi mitään vauvakuume on jotain sellaista jota ei osaa kunnolla edes selittää.

Tuudi

Käyppä lukemassa aloitus APTEEKIN OMA TESTI. Se on myös minun aloitus ja nyt on aika sekava tilanne ja ihmetys päällä. Tuo mun advancen viiva taitaa olla viivanpaikka kun on iha eri värinen kuin noissa mitä sieltä toisesta ketjusta löytyy. Sulle plussa tuulia. =D

Tee uus testi tosiaan vaikka perjantaina - ja aamupisusta. Onpa inhottava tilanne. Toivottavasti se viiva tulee sitten näkyviin ajan sisällä. Mä testailen joskus viikonloppuna...

Plussia meille!!

Mä löysin kaapin kätköistä vielä yhden niistä alkuperäisistä. Pakkohan se oli testata. Tällä kertaa tuli selvästi näkyvä haamu testiajan sisällä. Eli nyt olen testannut sillä torstaina (hieman punertavan kajoa testiajan jälkeen), lauantaina (heikkoakin heikompi haamu testiajan sisällä) ja nyt torstaina (selvästi erottuva haamu testiajan sisällä). Nyt mietin, pitäisikö raskaushormonin kuitenkin lisääntyä nopeampaa???

Mitäs sulle toinen kuuluu, joko olet saanut vahvempaa viivaa. Täällä ei mitään uutta, mun kohdalla tarkoitti viivanpaikkaa. Ihmetyttää vaan kun jokaiseen tekemääni testiin tulee jonkinlainen viiva paitsi nyt viimeisimpään apteekin omaan. Ennen olen säästynyt noilta viivanpaikoilta ja ihme viivoilta. Aina ollut selkeitä negoja kun ei raskaana. Mietinkin, että onko mulla joku vika jossain vai mitä nuo testit kettuilee.

Olemme olleet reissussa, joten pääsen koneelle vasta nyt. Minullakin ne testit taisivat näyttää omiaan. Menkat alkoivat heti kun olin tehnyt sen viimeisen testin...

Peukkuja meille tuleviin kiertoihin!

Yhteistyössä