Ääntä vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja Pikkuliisamaija
  • Ensimmäinen viesti
Pikkuliisamaija
Lyhyt kysymys: Huudatteko vai oletteko hiljaa, kun teitä nussitaan tai piiskataan. Itse kiljun piiskaa saadessani, koska se lisää sitä nautintoa. Voisin olla ihan hiljaakin, mutta silloin siitä nautinnosta jää puolet pois
 
vierailija vierailija
Lyhyt kysymys: Huudatteko vai oletteko hiljaa, kun teitä nussitaan tai piiskataan. Itse kiljun piiskaa saadessani, koska se lisää sitä nautintoa. Voisin olla ihan hiljaakin, mutta silloin siitä nautinnosta jää puolet pois[/QUOT


Se riippuu siitä millainen roolileikki on kyseessä.. jos aiheena on " kuritus" ( leikisti tietenkin) niin voi se lisätä tietysti kiihotusta. Kuitenkin itse pidän jos piiskattava huokailee nautinnosta tai on hiljaa. Eroottinen piiskaus kuitenkin hierotaan verrattavaa toimintaa...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija vierailija
Lyhyt kysymys: Huudatteko vai oletteko hiljaa, kun teitä nussitaan tai piiskataan. Itse kiljun piiskaa saadessani, koska se lisää sitä nautintoa. Voisin olla ihan hiljaakin, mutta silloin siitä nautinnosta jää puolet pois

No se riippuu millainen roolileikki on kyseessä jos leikisti " kuritus tyyppinen" leikki niin silloin saattaa kirkuminen kiihottaa. Mutta kiihottavampaa on jos piiskattava huokailee nautinnoista ja tietysti pylly alkaa punoittaa ja ehkä viirujakin.. ja jaljoväli kostuu... koska eroottinen piiskaus on kuitenkin tarkoituksena olla naurinto hierontaan verrattava niin hiljaisuus tai huokailu on kiihottavanpaa myös piiskaajalle
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Lyhyt kysymys: Huudatteko vai oletteko hiljaa, kun teitä nussitaan tai piiskataan. Itse kiljun piiskaa saadessani, koska se lisää sitä nautintoa. Voisin olla ihan hiljaakin, mutta silloin siitä nautinnosta jää puolet pois
Jos se kiihottaa enemmän se joka anna minulle piiskaa minä voin esittää ja itkeä ja huuda mutta ensin pitä löytää piiskaja!Se on minä joka oli se kotikissa!
 
Viimeksi muokattu:
annika
Ääni tulee spontaanisti ,en ainakaan minä ääntelee jos se ei tule ilman riippumatta itsestä.
Kyllä voihkinta tulee siitä että tekee hyvää.
Olen huomannut että äänet tulee molemmin päin..jos pimppi litisee..niin takuulla voihkii.
 
vierailija vierailija
Ääni tulee spontaanisti ,en ainakaan minä ääntelee jos se ei tule ilman riippumatta itsestä.
Kyllä voihkinta tulee siitä että tekee hyvää.
Olen huomannut että äänet tulee molemmin päin..jos pimppi litisee..niin takuulla voihkii.

Millaista piiskausta harrastat? Millainen roolileikki teillä? Onko esileikkinä piiskaus vai ihan muuten vaan?
 
Viimeksi muokattu:
strykpojke
Ääni tulee spontaanisti ,en ainakaan minä ääntelee jos se ei tule ilman riippumatta itsestä.
Kyllä voihkinta tulee siitä että tekee hyvää.
Olen huomannut että äänet tulee molemmin päin..jos pimppi litisee..niin takuulla voihkii.
Minä kaipaan sinua Annika vaikka olet luultavasti varattu nainen mutta olis kivaa keskustella sinun kansasi!
 
Viimeksi muokattu:
Kyläilijä
Jos pitää kovaa ääntä, paljastuu. Menin käymään velipojan luona epätavalliseen aikaan keskellä päivää ja ulko-ovelle saakka kuului se mekastus. Piiska läiskyi ja emäntä kiljui ja ovikello soi. Aikani odoteltuamme vaimoni kanssa ovi tultiin avaamaan. Sitten istuttiin kahvipöytään eikä kukaan puhunut tästä aiheesta mitään.
 
strykpojke
Ääni tulee spontaanisti ,en ainakaan minä ääntelee jos se ei tule ilman riippumatta itsestä.
Kyllä voihkinta tulee siitä että tekee hyvää.
Olen huomannut että äänet tulee molemmin päin..jos pimppi litisee..niin takuulla voihkii.
Annika ja kaikki muut vapaat naiset!Jos te kirjoitatte minulle suoraan lupaan,vannon että sinun nimesi jää salassa sinun ja minun välillä!Ajattelin jos sinun e-postiosoite on sinun nimesi,niin kuin minun on mutta täällä käytän salainen e-postosoite poikavanha@gmail.com
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä