aeg ompelukone. Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaativampaan käyttöönkin.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se kunnon kone olisi Brother.

Tarkoitus olisi alkaa tekemään käsityöjuttuja ja myymään pienimuotoisesti esim. huutonetissä, eli koneen täytyy tehdä laadukasta jälkeä.

[QUOTE="aapee";24349098]Se kunnon kone olisi Brother.

Tarkoitus olisi alkaa tekemään käsityöjuttuja ja myymään pienimuotoisesti esim. huutonetissä, eli koneen täytyy tehdä laadukasta jälkeä.[/QUOTE]

oman kokemukset kyseisetä merkistä on huonoja. ompelen työkseni ja ammattikäytössä mulla on berninan kone, seuraava on kans, malli 240 hintaa 1000e muut koneen on teollisuuskone juki- 85

ei nuita parinsaan rimpuloita ees kannata kattoa jos meinaat jotaki tienata. tai jos sielä likelä on ompelukone myynti ja vaihtokoneita osta niistä joku.

olen työtön, eikä mulla olisi oikein enempää rahaa sijoittaa koneeseen kun 200e (ei kyllä sitäkän oikein, mutta elän toivossa että saisin myytyä niitä käsityöjuttuja ja sitä kautta myöhemmäksi rahaa. Sen 1000e säästöön menee ainakin 4kk tai enemmän.

Mutta kai niitä käytettyjä koneita täytyy tsiikailla sillä silmällä. :)

huuto netissä ruukaa olla ihan merkkikonheita halvala. ja muut markkina palstat kannattaa kans kurkata :) tuo minun nykynen bernina on vueltä -86 ja ollu kovassa käytössä. huoltoa vain niin pyssyy kunnossa. maksanu aikanaan 5500mk, minun äitin kone :D

[QUOTE="aapee";24349155]Evaa en ainakaan osta.[/QUOTE]

No jätä eva väliin, mutta älä tuhlaa rahojasi uuteen halpaan, noi nykyajan muovihökötykset on oikeasti todella huonoja tuossa hintaluokassa että en alkais myymään niillä tehtyjä laisinkaan, hyvä jos itselle kelpais. Kunnon painava kone. Tehdaskoneen jos jostain saisit se olisi varmaan paras mutta vie vaan enemmän tilaa kun tarvitsee kiinteän pöydän.

Mistä tuli mieleen että vois kaivaa koneen kaapista ja alkaa ompelemaan tänään jotain kivaa =)

[QUOTE="tiu";24349197]Mulla kanssa 80 luvun äidin vanha singer ja toimii vallan hyvin, hihnan kerran joutunut vaihtamaan muttei muuta. =)[/QUOTE]

tuossa hyppää joskus puola hommeli jumiin. pari ruuvvia auki ja toimii taas :D aivan unelma kone.

paksummille ja keinonahalle käytän tuota teollisuuskonetta. ilmanen oli.. aika löytö huoltotakuutaki oli jäljellä 1.5v kusain sen! oli ilmo mikko.fi ssä annetaan teollisuus ompelukone :) tuuria oli että sain sen.

tuossa hyppää joskus puola hommeli jumiin. pari ruuvvia auki ja toimii taas :D aivan unelma kone.

paksummille ja keinonahalle käytän tuota teollisuuskonetta. ilmanen oli.. aika löytö huoltotakuutaki oli jäljellä 1.5v kusain sen! oli ilmo mikko.fi ssä annetaan teollisuus ompelukone :) tuuria oli että sain sen.

Ompelukone tosiaan kannattaa osata huoltaa ite =) Säästää siinäkin rahaa. Ois kyllä unelma jos ois tilaa sen verran että sais teollisuuskoneen ja sitten kunnon saumurin.

Ap:lle tosiaan vielä semmoinen vinkki että jos myymään alat ja saumat jää näkyviin niin osta myös saumuri huolitteluun, muuten voi tulla negatiivista palautetta joka vähentää myyntiä varmasti.

Yhteistyössä