Äidin niveljäykkyydet

  • Viestiketjun aloittaja Elina
  • Ensimmäinen viesti
up
Löysinpä tämän ketjun vielä! :)

Olen itselläni havainnut samoja oireita nyt imetyksen vähentyessä. Imetän enää vain öisin. Sormet ovat varsinkin aamuisin tosi jäykät, samoin jalat. Jos suoristan sormeni ihan suoraksi, niin sattuu. Ajattelin mennä lääkäriin varmuuden vuoksi. Epäilen reumaa, mutta mielessä kävi, että voisikohan oireet johtua imetyksen vähenemisestä?

Onko teillä muilla ollut niveljäykkyyttä nimenomaan silloin kun on vähentänyt tai lopettanut imetyksen?
 
**
Kirjoitin aikaisemmin niveljäykkyysvaivoistani kun vaavi oli 2 kk. Kävin lopulta reumatesteissä, testattiin suunnilleen kaikki mahdollinen. Mitään vikaa ei löytynyt. Nyt tyttö on 3,5 kk ja vaivat mulla ainakin helpottaneet, ainoastaan selkä on enää kipeä lähinnä aamuisin. Eli eiköhän nivelvaivat aika pitkälti johdu hormoneista?
 
Mies
Kirjoitin aikaisemmin niveljäykkyysvaivoistani kun vaavi oli 2 kk. Kävin lopulta reumatesteissä, testattiin suunnilleen kaikki mahdollinen. Mitään vikaa ei löytynyt. Nyt tyttö on 3,5 kk ja vaivat mulla ainakin helpottaneet, ainoastaan selkä on enää kipeä lähinnä aamuisin. Eli eiköhän nivelvaivat aika pitkälti johdu hormoneista?
Voisko olla kalin puute? Vaimolla samat hommat aina kun lapsia ilmaantuu aina imetyksen loppuun saakka.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä