Hae Anna.fi-sivustolta

Äiti Maa: keskuskristalli ja me

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä Master Skywalker, 06.08.2020.

1. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Tätä juttua voisi jatkaa vaikka kuinka kauan.. :) Mulla on ollut tänään vähän tavallista rankempi päivä, joten vetäydyn nyt vällyjen väliin näkemään kauniita unia kadonneesta mantereesta, kristalleista, ja yksisarvisista. :)❤️ Kiitos keskustelusta, jatketaan lisää myöhemmin. :)❤️

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Noh, tämän minäkin ymmärrän. (y) Kristallihiput oli mulle hieman outoja...:):LOL:

Kiinnostavaa keskustelua Bermudan kolmiosta.

3. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Täh!!! Sä kysyt uskooko tuo yksisarvisiin????!!! Töllääppä tuota mun kuvaa.:D:ROFLMAO: Masterille tiedoksi jotta mun avatar on ykssarvinen. Jaa mutta sä sanoitkin jotta sä uskot....

• Hauska Hauska x 1
  4. Gabriel Shadow Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    2
    Mielenkiintoista ajatustenvaihtoa teillä. Olen kuitenkin enemmän kiinnostunut siitä mihin tämän kaiken tietosi perustat? (Master Skywalker)

5. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Nyt kun luin aloituksen uudestaan, niin tuli mieleen heti, että eikö se keskuskristalli pystyisi vastustamaan tuota negatiivisuutta jota pyrittäisiin sen kautta levittämään?

Tälle viimeiselle kommentoijalle, jonka nimeä en muista tämä rekkautunu Shadow en näe nimeään (edit: Gabriel Shadow siis) kun tää on ketjun eka sivulla mihin kirjoitan. Kyllä mä olen kuullut äiti Maan verkosta aikoja sitten mutta en muista kyllä kristalleja siinä yhteydessä, mutta ei meinaa ettei olisi.

Verkon tekeminen Äiti Maan ympärille tai sen vahvistaminen tjsp. joku mulle kerran puhui...

6. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    439
    Kokemukseen.

• Tykkään Tykkään x 1
  7. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    439
    Pystyisi varmasti, mutta kuinka pitkään?

8. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Niin...tuokin pointti on, ajattelin sitä keskuskristallia hyvin voimakkaaksi Valon puolella olevaksi..eli että pystyis vaikka loputtomiin...mutta en tiedä, onhan pahuutta, miten se sitten on levinnytkään...

9. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Se kenellä on ne pahat aikeet, saa olla kyllä todella voimakas.. Sodat ja muut joukkosekoilut, joissa on paljon ihmisiä mukana synkissä energioissa, vaikuttanee varmaan myös? Ja ihmisten ajatukset ja tunnetilat ylipäätään? Tarvitseeko niitä edes erikseen kanavoida? Eikö se verkko ime niitä tyyliin ilmasta? Mä en ole energioiden kanavoinnin varsinainen asiantuntija, joten kysymykseni saattavat kuulostaa tyhmiltä... :LOL: Jos tosi monta ihmistä kerralla kanavoi tarkoituksella sitä negatiivista energiaa, sillä on varmasti vaikutusta. Entä jos kaikki maapallon ihmiset tekisivät samaan aikaan niin? Mitä sitten tapahtuisi?

10. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Kirjotin just pitkän litanian Master Skywalkerille ja moderaattori nappas mun viestin. Pöh. :notworthy:

11. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    No voi vit...idiootit typerykset, moderaattorit siis, aivan aivotonta touhua.

• Hauska Hauska x 1
  12. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    "This message is awaiting moderator approval, and is invisible to normal visitors."
    Ja kauanko kesken keskutelun syyniin napattu täysin asiallinen viesti mahtaakaan olla siellä tutkittavana?
    Misä oli modet silloin kun trolli(t) pilas koko palstan? Ois kiva tietää mikä heidän systeeminsä on, niin voisi ymmärtää paremmin tai esittää parannusehdotuksia. Onkohan siellä modena joku kivikautinen tietokoneohjelma? Miksei modet ikinä vastaa täällä mihinkään kun kysytään kysymyksiä?

13. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Ja taas ne nappas mun viestin!!!

• En tykkää En tykkää x 1
  14. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Tällä kertaa se oli sulle Veskari ja siinä luki näin:
    "This message is awaiting moderator approval, and is invisible to normal visitors."
    Ja kauanko kesken keskutelun syyniin napattu täysin asiallinen viesti mahtaakaan olla siellä tutkittavana?
    Misä oli modet silloin kun trolli(t) pilas koko palstan? Ois kiva tietää mikä heidän systeeminsä on, niin voisi ymmärtää paremmin tai esittää parannusehdotuksia. Onkohan siellä modena joku kivikautinen tietokoneohjelma? Miksei modet ikinä vastaa täällä mihinkään kun kysytään kysymyksiä?

Toi ylläoleva teksti enkunkielisine lainauksineen oli siis se jonka lähetin Veskari sulle.

• Tykkään Tykkään x 1
  15. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Ne voi palauttaa sen tai sitten ei, sisällöllä ei ole mitään vaikutusta.

16. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 982
    Tee niin, jotta kirjoita yksi sana, sitten lähetät sen, sitten muokkaat, kirjoitat lisää ja tallennat muutokset. Toi toimii toisinaan jos ne intautuu laittamaan tarkastukseen. Ne pani mun viestin kans tarkkailuun kun lainasin sua.

Jep, piilomainostaa itseään saa ja trollata, mutta asialliset keskustelut menee tarkistukseen.

17. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Se minkä ne nappas ku kirjotin Masterille, oli lainattuine teksteineen sen verran pitkä etten viitsi kopioida, odotan jos se vaiks tulis sieltä syynistä takas... :notworthy:

18. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    No just. Niin kai täytyy alkaa tekemään kun täällä isoveli valvoo nyt vähän turhan tarkkaan. :rolleyes:

19. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Hei modet, täällä on tosi "helppo" keskustella :LOL:

:notworthy:

• Hauska Hauska x 1
  20. vierailija Vierailija

epäilen, että kun tulee tuollaisia englanninkielisiä viestejä, niin kyseessä on nimenomaan robotti, siellä siis on ollut joku sana, joka on jäänyt kiinni ennalta ohjelmoituihin kiellettyihin tai epäilyttäviin sanoihin ja robotti on heittänyt viestin ihmismoderaattorin tarkistettavaksi. Huonosti ohjelmoitu robotti.

• Tykkään Tykkään x 2
  21. Anna.fi-moderaattori Anna-moderaattori Ylläpidon jäsen

Saadut tykkäykset:
    10
    Hei!
    Meillä on käytössä botti joka poimii viestejä tarkastukseen jotka sisältävät tietynlaisia tekstejä tai linkkejä. Nämä ovat yleensä viestejä joissa on paljon linkkejä, koko viestinä on vain linkki tai ulkomaalaista tekstiä. Olemme saaneet näillä asetuksilla paljon spämmiä pois palstalta etukäteen.
    Jotkut poiminnat tulevat myös satunnaiseen tarkastukseen riippuen mitä olemme aikaisemmin poistaneet esim. voimasanoja.
    Pyrimme parantamaan palstaa koko ajan, joten kiitos palautteesta!

• Tykkään Tykkään x 1
  22. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Mode vastas!!! :eek::D(y) Kiitos! Kiinnostas tietää että miten mun Master Skywalkerille lähettämäni viesti oli "tietynlainen"?
    Ja sitten että voisko tän palstan tehdä "mobiiliystävälliseksi", koska ollaan jo 2020-luvulla ja ihmiset, etenkin nuoremmat käyttävät paljon, tai -pelkästään- puhelinta kaikessa. Tänne olisi niin paljon helpompi ja mukavampi kirjoittaa, ja saisitte enemmän ihmisiä palstalle, mainostuloja jne. Toinen asia on noi iänikuiset samat hymiöt. Saisko niitä lisää?
    Tässä vielä se Masterille lähettämäni "tietynlainen" teksti. Mikä siinä oli sellaista, että botti hyökkäs?

"Se kenellä on ne pahat aikeet, saa olla kyllä todella voimakas.. Sodat ja muut joukkosekoilut, joissa on paljon ihmisiä mukana synkissä energioissa, vaikuttanee varmaan myös? Ja ihmisten ajatukset ja tunnetilat ylipäätään? Tarvitseeko niitä edes erikseen kanavoida? Eikö se verkko ime niitä tyyliin ilmasta? Mä en ole energioiden kanavoinnin varsinainen asiantuntija, joten kysymykseni saattavat kuulostaa tyhmiltä... :LOL: Jos tosi monta ihmistä kerralla kanavoi tarkoituksella sitä negatiivista energiaa, sillä on varmasti vaikutusta. Entä jos kaikki maapallon ihmiset tekisivät samaan aikaan niin? Mitä sitten tapahtuisi?"

23. Anna.fi-moderaattori Anna-moderaattori Ylläpidon jäsen

Saadut tykkäykset:
    10
    Kiitos palautteesta :) pistän ehdottomasti eteenpäin!
    Sinun viestisi on voinut jäädä vain satunnaiseen tarkastukseen, joita botti poimii myös tiettyinä hetkinä.

• Tykkään Tykkään x 1
  24. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Jess! Vihdoin! :ROFLMAO: En meinaa uskoa tätä todeksi. :D Olen nimittäin aika ajoin huudellut asiasta, ja todella monta kertaa... Kiva jos viesti menee vihdoinkin perille. Kiitos sinulle, olet hyvä mode. :) Jatka samaan malliin! (y)❤️

25. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    850
    Hei mä en sitte tarkottanu että pitäs saada "iänikuisia samoja hymiöitä" lisää, vaan lisää valikoimaa ja kaikki uusiksi. Meinaan, kun tuli tässä aika raskas kieliopillinen virhe:LOL:: "Toinen asia on noi iänikuiset samat hymiöt. Saisko niitä lisää?" :D

• Hauska Hauska x 1

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri