Äiti-poika-fantasia ja äitipuoli-poika-fantasiat

  • Viestiketjun aloittaja utelias.....
  • Ensimmäinen viesti
utelias.....
Itseäni kiihottaa todella paljon miettiä äiti-fantasioita. Fantasiat eivät tietysti tarkoita, että oikeasti haluaisi olla äidin kanssa. Lueskelen tarinoina ja katson aiheesta videoita netistä.

Suurin osa äiti-poika-fantasiavideoiden katselijoista on tietysti miehiä, mutta onko naisilla vastaavat fantasiat yleisiä? Onko täällä naisia, joita asia kiihottaa?
 
vierailija
Pitkastä aikaa leikittiin yhden tutun vanhemman naisen kanssa äiti-poika-leikkejä. Meillä oli roolit päällä koko päivän ja seuraavaan aamuun asti. En muistanutkaan miten kiihottavaa on.
 
piiskaapoika
Itseäni kiihottaa todella paljon miettiä äiti-fantasioita. Fantasiat eivät tietysti tarkoita, että oikeasti haluaisi olla äidin kanssa. Lueskelen tarinoina ja katson aiheesta videoita netistä.

Suurin osa äiti-poika-fantasiavideoiden katselijoista on tietysti miehiä, mutta onko naisilla vastaavat fantasiat yleisiä? Onko täällä naisia, joita asia kiihottaa?
Minä haluan ankara äiti joka annaa minulle piiskaa!
 
vierailija
Minulla on jo eläkkeellä oleva naispuolinen ystävä. Käymme välillä viettämässä kahdestaan hotelli viikonloppuja eripuolella Suomea. Käyttäydymme ja puhumme toisillemme nii kun olisimme äiti ja poika. Illalla kello 22 jälkeen suutelemme toisiamme julkisesti pidämme toisiamme kädestä kiinni. Varsinkin lämpiminä kesä iltoina suutelemme toisiamme järven tai meren rannalla. Monesti olemme saaneet pahellisia katseita seuraavana päivänä.
 
vierailija
Oma kulta on äitiäni hieman vanhempi ja hänellä on itseni ikäisiä lapsia. Suhdettamme kritisoitiinkin suuresti edellä mainitun vuoksi lähipiirissä.

Tosin eivät he kyllä arvannert, että juuri ikäero ja kiinnostus äiti-poika leikkejä kohtaan oli tekijä joka meidät ensi alkuun yhteen saattoikin. Nyt useamman vuoden jälkeen on suhde hyväksytty myös lähipiirissä, vaikka ei tuo liiemmin meitä kiinnostanut. Ja vaikka vuosia on jo kulunut useita, niin silti vielä jaksaa äiti-poika leikit sytyttää.
 
vierailija
On tullut muutaman kerran tullut leikittyä äiti poika leikkejä. Entisen työkaverin kanssa. Minua kiihottaa meidän 20 vuoden ikäero. En voi vastustaa hänen äidillistä kosketusta. Emme harrasta seksiä niin että kukaan tietäisi siitä. Vaan filmasmme kunnolla aina kun olemme yhdessä. Täytyy kyllä sanoa että leikki on saanut kyllä mennä liiallisuuksiin.
 

Yhteistyössä