Äitiysvaatteet

  • Viestiketjun aloittaja mammanen
  • Ensimmäinen viesti
mammanen
Olisko vinkkejä mistä löytää äitiysvaatteita pitkälle odottajalle (179 cm). Ongelmana lähinnä erityisesti lahkeet ja hihat, paidanhelmatkin saisivat olla pitempiä. Mistä yleensä muuten ostatte vaatteenne, mitä muita paikkoja kuin HM, Lindex ja KappAhl?
 
kiira
Netistä löytyy joitakin ihan hyviä linkkejä mutta ovat sitten taas melko kalliita, mutta jos ei hinnalla väliä niin kokeiles vaikka

embia.fi
belua.fi
saunalahti.fi/nettiemo
www.missymom.net

 
***
Minä myös 170cm pitkä ja ostin äitiyshousut lindexiltä ja lahkeiden pituus tosi hyvä.Paitoja ostin H&M:stä ja kaikki olivat tosi hyviä.Yhdessä m koon paidassa hihat ovat jopa vähän liian pitkät.
 
Gilda
Ostin Bebesin alennusmyynnistä housut, joissa oli lappu, jossa luki ""Huom.! Lyhyet lahkeet"". Ne olivat aivan sopivat, olen 170 cm pitkä. Ehkä ne normaalit lahkeet sitten kävisivät myös 179-senttiselle, jolleivat jalkasi ole todella pitkät?

HM:n housuissa on yleensä tosi pitkät lahkeet, jopa 15 - 20 cm liikaa. En tiedä äitiyshousuista, sillä olen HM:ltä ostanut vain yhdet Caprit.

Lindexin farkkujen lahkeet ovat mulle noin 3 cm liian pitkät, joten tuskin riittää lahjetta 179-senttiselle.
 

Yhteistyössä