Äitiysvaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti
??
Mitkä kaupat myyvät kauniita äitiysvaatteita? Onko tietoa, kokemusta? Muitakin kuin H&M? Jokin siisti hame pitäisi saada kesäksi, enkä ihan netistä uskalla lähteä tilaamaan, kun on niistä niin huonoja kokemuksia. Vaatetta täytyy saada oikeasti sovittaa, ennenkuin näkee onko hyvä. Miten pohjanmaan seudulla tai tampereella kaupat?
 
Hannele
Seinäjoella Rintamäellä (torikeskuksessa) myydään ja löysin sieltä eilen kolmet hyvät housut! Kesävaatteita oli huonosti mikä hieman helteillä ihmetyttää mutta onpa nyt ainakin lämpimämpää syksyksi päälle.
Lisäksi seinäjoella huvikumpu myy jonkin verran äitiysvaatteita.
 
Hannele
Olen pohjanmaalta kotoisin mutta asun nykyään muualla.
Omalla paikkakunnalla vain ei ollut kovin kattavaa valikoimaa äippävaatteista, siksi lomallani katselen niitä täältäpäin
;-)
 
*
osta huutonetistä!! sieltä saat halvemmalla kuin kaupasta ja yleensä myynti-ilmoituksessa on kuva.
tampereella tai oikeastaan kangasalassa on pirkan kirpputorikeskus,sieltä tekee välillä hyviä löytöjä.
treella kaupoista edullisimmat lindex ja h&m.
 
KappAhl
En tiedä miten teillä päin, mutta Lappeenrannan KappAhlista saa ainakin tosi kivoja äitiyshousuja. Muita äitiysvaatteita alusvaatteiden lisäksi siellä ei olekaan. Ostin itselleni nätit mustat ns. suorathousut jotka istuvat täydellisesti ja sopivat arkeen ja juhlaan.
 
kaisA
Itse ostin just tänään Benettonilta, suurimmat housut, mitä kaupasta löyty:), niis on niin matala vyötärö, että pystyy mahdollisesti pitämään koko loppuraskaudenkin, nyt rv25 just alkanut.

Muutenkin noi äitiysvaatteet on kyl aika kauheita joka paikassa, H&M:älläkin mun mielestä ne on nyt rumempia, kuin 2.5v sitten, kun odotin ekaa lasta.
Et mun mielestä KappAhlissa on kivempiä ja laatukin on sellanen, ettei oo ekojen pesujen jälkeen pilalla(kuten lähes kaikki H&M:ästä ostettu). Hinta kaiketi aika sama molemmissa.

 

Yhteistyössä