Hae Anna.fi-sivustolta

Älvsbytalo haastanut oikeuteen. Kannattaa 2 kertaa miettiä ostaako heiltä.

Viestiketju osiossa 'Rakentaminen ja remontointi' , käynnistäjänä Pettynyt rakentaja, 17.12.2007.

1. Turisti Vierailija

Nyt sinulta unohtui se "olen lakimies" .

2. tuoppi Vierailija

saaks nuit OSAMAKSULLA ei oo varaa parempaakaan, luottotierot menny ja.

!!

3. no et saa Vierailija

koska jos on luottotiedot menny, niin silloin ei saa mitään osamaksullakaan. Paljon kauniimpiakin talopaketteja on olemassa ja halvempia.

4. DEAMPH Vierailija

ny ku kerranki alkas satama lunt niin toi naapur on kolanu kaik vappaat paikat puhtaaks ja vieny ne oman talon seinustall ihan akkunoitten alles,kui noin saa tehrä.soittasinks mää virkkavalttaa paikall,eiks toi oo ryöstämist ?

5. latalape Vierailija

ei kai kukaan enää nuit osta ala-arvoisia taloiksi, hevostalliksi ehkä voisin ajatella suattaapi vähän hinnakas sihenkin tarpeeseen,onko kukaan ostanut kyseistä huussia hevostalliksi. kiitos jo etukäteen vastauksista

6. deamph Vierailija

ei tää mihkään muuttunna oo taas on viety lumet,näyttäs taas olevan älytalon seinillä,AUTTAKAA mua

7. Aalto Vierailija

Olen asunut Älvsbytalossa 8v. Naapurini asuu upeassa kivilinnassa ja heidän elämän laatunsa on huimasti parempi kuin oma köyhä Älvsbyilyni. He usein virtsaavat päälleni, varsinkin aamuisin kun tapaamme postilaatikolla. Postilaatikolla, joka heillä on upea rosterinen taideteos, omaan puiseen hieman virtsan ja homeen kellertämään laatikkooni. Perheen lapset ovat jo pienestä opetettu, ettei köyhille Älvsbyhus asukkaille ole mitään syytä puhua. Kerran olen nähnyt kun tuo naapurin lapsi, joka on nimetty muuten kreikkalaisen jumalan mukaan, nyökkäsi minulle, aivan kuin tarkoituksella. He ajavat usein halpis Älvarini ohi tuliterällä Volvollaan, minun rassatessa Mosseani vesisateessa ulkona, ja osoittavat sormella lapsille minua, köyhää Älvsbyhus parasiittiä. He ovat muuten toinen toistaan hienommissa viroissa, kun minä olen talonmiehenä halpahallissa. Tästä kaikesta syytän halpis Älvaria, Älvaria joka on kaikki kahdeksan vuotta toiminut kuin unelma. Unelma joka on oma, täydellinen unelmani.

8.  
  9. pieniä on ihmisen ilot jos niillä unelmat ovat täyttyneet kun ovat alutalon hankkineet otan osaa

10. älykkö Vierailija

ei kai nuita älytaloja saa enää suomenmaalle enää asentaa, ovat vaarana ympäristölle tuulessakin voivat kaatuilla kun ovat maakaapelilla ja vesijohtoputkella ankkuroitu maamerään kyll jottain tarvis rakennuslainsäädännössäkin teherä sano

11. tyrni Vierailija

12. ruusuke Vierailija

kannattaneeko rakentaa kyseistä taloa,onko se yleensä talo vaiko lupaus vaan

13. lälläri Vierailija

no huh huh,nyt on älytalon inssi keksinyt sen miten varpaat eivät kyseisessä lintulaudassa palele! katos hää on keksiny että laitetaan lämmitys kaapeli rossipohjaan,heh heh en olisi uskonut mutta katsoin vierestä sen asennusta ja totesin että miksi tuota ei laiteta laminaatin alle niin oli poika niinku ite H MOILANEN suu auki,tiedä sitä ymmärsikö rantaruotsalainen mitä tarkoitin,ajatella että sota-aikana keksittyyn parakkiin tälläinen edistys askel,ruotsalainen talon valmistaja on EDELLÄ KÄVIJÄ.

14. Älvsby vm. -92 Vierailija

15. shadows Vierailija

Yhdessä älvarissa olen käynyt ja talon huonekorkeus alkoi ärsyttämään. Keittiössä kaappien ja tasojen välit oli pinnoitettu muovimatolla. Pesutiloissa seinät ja lattiat oli pinnoitettu muovimatolla lastulevypinnalle niin kuin 70-luvulla tehtiin. Mutta 70-luvulla lattia oli betonista valettu lattia, eikä mikään lastulevyviritys mikä älvarissa on. Lastulevyattia on myös kylmä talvella, koska talossa on tulettuva alapohja. Jostain netistYä olen lukenut, että käyttövesiputket menevät jäähän älvarissa, jos veden kulutus on vähäistä suurilla pakkasilla (ollaa kaksi viikkoa lomalla etelässä). Voi olla, että vesiputkia ei ole lämpöeristettu ja niihin ei ole laitettu sähköistä saattolämmitystä. En tiedä mitä talopakettiin sisältyy. Jos olisin hankkimassa talopakettia älvari olisi listan viimeinen hankita, jos muilta toimittajilta ei talopakettia saa ostettua. Itse asun K-Raudan toimittamassa Omatalossa. Toimitukseen olin tyytytäinen. Asentajat olivat todella ammattitaitoisia ja tekivät talon väliseiniin asti. Loput talosta teimme itse.

16. mestari Vierailija

17. mestari Vierailija

kyllä muuten puhut asiaa,luulen että jäätymis ongelmaa ei ole enää kun murskeen päälle tulee lämmityskaapeli mikä on hulluinta mitä olen kuullut itse laittaisin kaapelin talon lattia rakenteisiin ettei jalat palelesi tämä palelemisongelma on näissä lastukasoissa hyvin yleistä,jos olisi pakko valinta edessä kerrostalo vai älytalo valintani olisi kerrostalo.

18. Älvaristi Vierailija

30 vuotta asuttu Älvarissa. Nyt pitäisi jo saunan paneelit uusia ja oikeastaan nurmikkokin. Siis on huono talo. Naapurilla kotimainen ja laittoi jo melkein kaikki uusiksi 10 vuotta sitten - luultavasti ihan vaan vaimonsa vaatimuksesta. Me on uusittu vain osittain tapetit.

19. ranevaan Vierailija

heillä on varmaankin eri kriteerit kuten sinulla,kuka asuu samassa paskassa 30v ilman mitään remonttia,on varmaan ollut sauna hurjan näköinen ja hajuinen,olet tomppeli tahi muuten vain tyhmä.talohan on siis ensi koti jos ei muuta saa,lintukoto mielestäni, lattiat notkuu talvella jäätyvät kiinni lattiaan jos jalkasi hikoavat,todistetusti nähty youtubessa pätkä,surullinen tarina sinulla,minulla ei kyseistä lastukasaa ole mutta olen remontoinut 30v aikana talon sisäpuolelta 4 kertaan mukava kun taloni näyttää aina uudelta,pesutilatkin 2 kertaa uudistettu ja on niin ihanan halpaa.

Suuri kesähoroskooppi 2017: Rakkaus, työ ja terveys

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri