Ärsyttää mieheni

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten pitäs lähestyä tätä asiaa? Minua ärsyttää mieheni. Tyhjensimme hänen asuntonsa ja tavarat laitettiin väliaikaisesti portaiden alle asunnolleni. Tavarat olleet nyt puoli vuotta siellä pölyttymässä. Olen pyytänyt yli vuoden 3 hyllyä seinään ja lämpömittarin kiinnitystä. Olen nyt itse laittanu lämpömittarin ja mieheni oli sitten sen jälkeen laittanut sen paremmin. Lähinnä minua ärsyttää, kun mieheni ei hoida asioita. Olen päättäny olla sanomatta asioista ja opiskellu itse miten tiiliseinään saan hyllyn. Nyt minulla eessä auton hankinta ja siinäkään en saa apua yhtään. En tarvi autoa eikä meillä ole rahaa siihen. Pyörällä vinttaaminen joka paikkaan rupiaa jo kyllästyttään. Jotenki ajattelen että mies auttaa remontti hommissa ja auton hankinnoissa. Nyt kertokaa olenko minä ihan väärässä?
 
vierailija
No oletko hakeutunut parisuhteeseen remonttireiskan ja maksumiehen toivossa? Miehet ovat hidasliikkeisiä jos kokevat ettei asia häiritse heitä tai siitä ei ole mitään varsinaista hyötyä. On paljon tehokkaampaa opetella tekemään tai tehdä itse. Jos suhde on muuten toimiva niin ei kannata polttaa käämejään jos toinen ei tee asioita samoin kun itse olet tottunut tekemään. Ei ole olemassa vain minun tapaani elää vaan kaksi. Sitäpaitsi tasa-arvon nimissä kyllä nainen pystyy siihen mihin mieskin kokemusta on.
 
vierailija
Kyllä miehen pitää olla mies ja naisen nainen. Minä hoidan mukisematta tietyt asiat ja minusta samoin toimii myös toisinpäin. En ole missään vaiheessa puhunut että hän auton maksaa. Minusta nämä on päivän selviä asioita. Jos ruat tehdään, vaatteet pestään, koti pidetään puhtaana niin kyllä hemmetti mies laittaa hyllyt seinään eikä siihen mee yli vuotta ‍♂♂
 
vierailija
Meillä on ollut kodinhoitohuoneen remontti vaiheessa jo reilun kolme vuotta, materiaalit ja kalusteet on valmiina, mutta luulen niiden päätyvän kaatopaikalle ennenkuin niitä asennetaan :poop:
 
vierailija
Ohhoh, mitä tumpeloita. Itselläni ongelmana, että liikaa projekteja, kun teen sukulaisille rempat ilmaiseksi. Toki ihan harrastuspohjalta, mutta laatu viimeisen päälle.
 
vierailija
Kyllä vaan minuakin sieppaa saamaton kumppani. Ex oli semmoinen laiskuri kotiasioissa, että vieläkin tympii. Nyxä sitä vastoin tekee sen minkä lupaa, on mies paikallaan kaikissa kotihommissa, oli kyse sitten siivouksesta tai rempasta. Puolestani minäkin passaan sellaista miestä mieluusti ja on tosi kiva, että hommat jaetaan tai tehdään yhdessä ilman neuvottelua tai erikseen pyytämistä.

Jospa ap kysäiset kaverilta, mitä hän on aikonut tavaroilleen tehdä. Kerro, että sinä olet harkinnut niiden kantamista roskikseen ja kirpparille, koska sinun ei ole tarkoitus pitää kotona varastoa. Anna päivämäärä, johon mennessä ne pitää viedä pois tavalla tai toisella. -Mahtaakohan olla kyse siitä, että mies ajattelee pitävänsä romunsa tallessa, että voi ottaa ne käyttöön, kun tulee hänen seuraava muuttonsa omaan asuntoon?
 

Yhteistyössä