Hae Anna.fi-sivustolta

Ärsyttävin eläin?

Viestiketju osiossa 'Vapaaehtoinen lapsettomuus' , käynnistäjänä teidän mielestä?, 09.05.2008.

1. emalda Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ampiaisten ja mehiläisten jälkeen koirat on maailman rasittavimpia ja ällöimpiä otuksia. Voin myöntää, että ne on jotkut ihan somia, mutta niin kauan, kun mun ei tarvitse koskea sellaiseen - eikä sellainen koske muhun - on kaikki hyvin.

Kissat on maailman ihanimpia otuksia, eikä ihminenkään mun mielestä ihan niin ruma ole, mitä kovin moni tuntuu sanovan. Tosin ihmiset osaa olla aika p-päisiä, mutta jos ihan vaan ulkonäöllisesti ajatellaan.

Mieluummin melkeen kuitenkin ottaisin ihmislapsen, kuin koiranpennun, jos se olisi pakko pitää! o_O

2. Dogsitter Vierailija

Jotenkin mielestäni mitkään eläimet eivät sovi ihmisen asumuksiin sisälle. Ehkä eniten ällöän koiria! En ikinä ottaisi sellaista karvaista, haisevaa, nuolevaa ja kuolaavaa eläintä omaan kotiini, enkä ymmärrä kuinka jotkut nukkuvatkin lemmikkiensä kanssa samassa sängyssä tms. Makuja on monia...

3. LLL Vierailija

Ei meidän koirat ainakaan haise eikä kuolaa.
    Aika monilla muuten on sellainen mies/vaimo ettei voi ymmärtää miten niiden kanssa voi nukkua samassa sängyssä;)

4. misantrophe Vierailija

^ No älä, paskasempia, haisevampia ja ällömpiä ne ihmiset on kuin koirat. Mikä muu eläin haisee esim. niin järkysti hielle kuin ihminen? Lihavat hikiset dödöttömät ukot, hyi. Tai jalkahiki, uuuhh.

Ja ihminen on yksi rumimmista eläimistä, hyi olkoon, karvaton ryppyinen isonenä lättäjalka. Yök.

Meillä ei ole mikään koira kuolannut, en harrasta ihmisen skitsojalostamia ruttuturpia; mutta IHMISVAUVAT kuolaavat kyllä, ällöttävää.

5. Dogsitter Vierailija

Ihmiset sentään jossain vaiheessa oppivat itse - tai pyynnöstä ainakin suoriutuvat itse - pesemään ne kuolansa tai hikiset jalkansa, harjaamaan hampaansa ja raikastamaan henkensä ja pyyhkimään jalkansa ja takapuolensa - ja vasta sen jälkeen saavat rojahtaa minun sohvalleni/sängylleni.

Ei kiitos märkää tai kuraista, juuri muniansa tai muuta mielenkiintoista ulkona juuri nuoleskellutta karvojaan tiputtelevaa eläintä minun huusholliini.

Ulkonäkökysymykset ovatkin sitten ihan toinen seikka... ;)

6. sarabanda Vierailija

Meidän naapurinäijä on just tuollainen.

7. vinttari Vierailija

Ja mun ex oli tuollainen iljetys, nyt itsellä greyhound, joka on siisteistä siistein koira, ei kuolaa, haise eikä karvaa.

8. Dogsitter Vierailija

Heh, kuulostaa notkealta kaverilta ;)
    Mutta ei varmaan pääse sinun punkkaasi kuitenkaan?

9. sirjaska Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari