Hae Anna.fi-sivustolta

ÄRSYTTÄVIN MAINOS!?

Viestiketju osiossa 'Leffa- ja tv-friikit' , käynnistäjänä tällä hetkellä..., 27.01.2006.

1. siiri Vierailija

Sotkan mainokset. Nyt ovat häipyneet ne kaksi ukkoa jotka oli Sotkan mainoksissa vuoskaudet , mutta nää uudet on ihan yhtä kamalia.
    Tää viimesin missä mies tarjoaa naiselle viiniä ( omatekemää) , seuraavaksi nainen on vessassa yrjöllä, sitten alkaa soimaan USA:n kansallislaulu ja sen tahtiin esitellään nojatuolia. Miten nää asiat mitenkään liittyy toisiinsa mutta ""hyvin"" ne on saatu samaan mainokseen!!! aivan persuksista koko juttu

2. ihana vuoto.... Vierailija

Kaikki menkka -rätti ja -tulppa mainokset, joissa mainostetaan kuinka ihanaa ja mukavaa on kun on menkat , ja niiden mainostma ultimate-super-mukavan tuntuinen suoja päällä!!!!! Varmasti jää ostamatta !!!
    Canal plussan mainokset myös nolon kökköjä, varsinkin tää viimenen jossa kundi ""vauvan"" kanssa.

3. prisman- Vierailija

mainokset. Mulle sais maksaa paljon että suostuisin silmät kiiluen kertomaan miten meidän perheelle on suuri seikkailu kun prismaan mennään..

4. Canal, mauton ! Vierailija

JOO! se canal digital mainos kun jätkä valittaa ;kun Jesse syntyi , ei ole voinut urheilua seurata.. Olis käyttänyt kortsua jos se kersan saaminen oli mainoksen mukaan niin kauheeta!! Pahaa tekee niiden puolesta jotka yrityksestä huolimatta ei vauvaa saa!!

5. cokis Vierailija

Mua ärsyttää ne yltiöpäisen menokenkäiset :) cokismainokset, missä kaikki heiluu kuin hullut ja kiskoo juomia kurkkuun.
    Ei mitään järkeä! Ja kun tietää, miten paljon brändimainosten teko maksaa, sitten tekevät noin älyttömiä kohelluksia.

Niin, oikein amerikka-nuorison ylistys, pöh.

6. none Vierailija

Lapsettomat nyt saavat pultit jo Saarioisten mainoksistakin, kun niissä huudetaan äitiä. Se muka loukkaa heitä, kun he eivät ole äitejä. Jotain adressia ne raukat yritti sen mainoksen poistamiseksikin haalia kasaan.
    Täytyy sanoa, että jos ne lapsettomat ovat noin taukkeja jo syntyjään, ei heistä äideiksi olisikaan. Äiti-ihmiset näet tarvivat pitkää pinnaa, sovittelukykyä, empaattisuutta, puolueettomuutta, organisointikykyä, kykyä asettaa toisten tarpeet omien edelle ja vaikka mitä muuta. Joskus tuntuu, että kyllä Luoja sittenkin tietää, kelle lapset saavat tulla.

7. lapseton Vierailija

Olipa nimimerkiltä ""none"" kaunista tekstiä... Olen vielä lapseton, yritys asiantilan muuttamiseksi on kyllä päällä, mutta vaikkei minulla vielä lapsia olekaan, en silti koe olevani ""taukki jo syntyjään""...

En tiedä mistään saariois-adressissta, mutta tuskin nyt KUKAAN voi loukkaantua siitä, että mainoksessa huudetaan äitiä?! Ehkä ennemmin siitä, että Saarioisten ruoka nyt kuitenkin on valmisruokaa ja mainoksesta ""meidän äiti tekee teidän äitien ruoat"" saa tietysti sen kuvan, että ihan kaikki - lapselliset ja lapsettomat - tarjoavat kotonaan vain niitä Saarioisten tuotteita, eikä kukaan osaa valmistaa itse ruokaa.

8. 3 kakaraa Vierailija

Mauton kirjotus nimim. ""none"":lta, himppasen musta-valkoista. Ei se kyllä ihan niin mene että jos on äiti niin pitää tykätä samoista mainoksista ja huutamisesta! En tykkää Saarioisten mainoksesta, enkä monista muistakaan joissa lapsia, vaikka lapsista tykkäänkin, mainos voi olla huono monista eri syistä. Toiset vaan tykkäävät ja toiset ei, ei sen kummempaa.

9. Tantzukka Vierailija

Kuolen joka kerta silkkaan myötähäpeään, kun näen jonku ihme-jogurtti-mainoksen.. Siis se mainos, ku bimbon näkönen tyttö kyselee äitin päivästä ja äiti sanoo, että söi huonosti ja turvottaa (Eikö muka oikeasti ois muuta puheen aihetta???).. Sitten se tyttö käskee syyä sitä jotain jugurttia ja vihjaa kaksimielisesti äitilleen ""Et tiiä mitä kaikkea mä oon koittanu"".. Sitten se äiti syö sitä jugurttia hotkien hullunkiilto silmissä kuin viimeistä päivää... Kamalaa.. Enää puuttuu slogan : ""Syö meidän jugurttia niin kakka lentää""

10. hiilaristoppari Vierailija

Eilen tuli mainos (no varmaan tullut muulloinkin, mut eilen näin siis kyseisen mainoksen) jostakin Tohtori Tolosen ihmetabletista, joka estää hiilihydraattien imeytymisen jopa xx prosenttia.

No siis tässä kyseisessä mainoksessa yritti epätoivoisesti saada farkkuja kiinni HYVIN HOIKKA tyttönen, joka sitten lopuksi - kait tabujen popsimisen jälkeen - sai kuin saikin housunsa kiinni. Olisivat nyt panneet edes hivenen pulskemman tyttösen siihen. Esim. minä normaalipainoisena koin itseni sotanorsuksi tuon naisen rinnalla. Ehkä se siksi minua ärsyttikin :)

11. -Argh- Vierailija

""Mä oonkin löytänyt uuden... no niin niin!"" Grrr!

Ärsyttää myös se mainos, jossa Satu Ruotsalainen toistelee ""Hei äiti... äiti.. äiti...""

Kaikki danone-mainokset on kamalia.

12. ärsytys Vierailija

En tiedä nyt nimetä mitään mainosta, mutta mua todella ärsyttää nykyään, kun aina pussaillaan!
    Oli tuote mikä tahansa, siinä on pari suut auki nuolemassa toisiaan kuola valuen :) Jos antaisivatkin vain pikkupusuja, mutta kun kielareita tunkee ruudusta harva se minuutti. YÖK.

Alkaakos aiheet loppua, vai myykö suudelmalla jo ihan mitä tahansa? Perskules, kun kaikki valjastetaan mainonnan suitsiin, kohta varmaan naidaankin jo (ja syödään funktionaalisia elintarvikkeita samalla)..

13. lisko Vierailija

Joskus tuli se kamala Riesen-mainos jossa se pentu sanoo isälleen: ""saisinko yhden Rieseneistäsi"". Aaaaarghhh! Vieläkin se kauhukuva piirtyy mieleeni...

14. Hiuslakka Vierailija

Mua ärsyttää se ""tsot tsot tsot-laita sitä vain tyveen antamaan ryhtiä"" tai jotain -hiuslakkamainos.

15. Satu Vierailija

Mun mielestä sitä Satu Ruotsalaisen hiusvärimainosta on muutettu, tai ainakin leikattu jotain pois. Nimittäin siinä alkuperäisessä mainoksessa, Satu alkoi pyöritteleen ja silmiään ja oli niinku hohhoijaa - sai vaikuttamaan siltä, että on epäkunnioittava äitiään kohtaan..ainakin mulle tuli sellainen tunne kun näin sen mainoksen. Se oli siinä kohtaa kun äiti kysyi peittäisikö se harmaatkin.. Nyt siinä tulee vaan nopeasti se tottakai äiti, hei hei äiti. Tai sitten noitten kahden repliikin välissä oli joku repliikki vielä joka on sitten poistettu. Jotenkin niin tönkkö varsinkin tuo loppu... Koko mainos itse asiassa :)

16. Riesen Vierailija

Mulla on jäänyt kans se Riesen mainos niin hyvin mieleen että muistan ulkoa kun se lapsi kysyy ensin, että ""Saisinko osan lehdestästi"" (venyyttäen saisiiinkoo) -Mikäs osa saisi olla? -urheilusivut, Sitten se isä sanoo ""Seuraavaksi tahdot kai yhden rieseneistäni"" -Haluan. ""Mutta ethän sitä ennen niistä pitänyt"" Sitten se lapsi, iso karkinmöhkäle suussaan tokaisee: ""No siidä nyd on aikaa""

17. Kauheita Vierailija

Mua ainakin ärsyttää ne olut-mainokset, jossa tää hemmo (hemmot) on olevinaan baarissa... Kannustaa kotijuopotteluun ainakin kun muka tulee sama tunnelma kuin baarissa...

Sitten just tää ""alat jojoilla painosi kanssa""... grrr...

Nää dubatut karkkimainokset on kauheita... tämäkin Wurthers Original ja yleensä kaikki dubatut on kauheita, pesuainemainokset sun muut.
    Onks tää kulttuuri jossain noin imelää ja teennäistä tosiaan...

18. kati Vierailija

mun mielestä se veikkauksen punaiset verkkarit on hauska mainos ja musiikki ihan kiva.... :) sopii siihen hyvin..

tuo jogurttimainos on tosi tyhmä, paketissakin lukee että vaikutus alkaa 14 vuorokauden käytön jälkeen, eli miten hitossa jo yhden purkin jälkeen tuntuisi vaikutus????

sama juttu oli samarinissä, hyvä kun oli ehtinyt nielaista oli olo jo hyvä siinä mainoksessa!!

19. p Vierailija

Mä tykkään niistä olutmainoksista missä tyyppi luulee muka olevansa baarissa vaikka onkin kotona. Sopii mun huumorintajulle. Tulispa niitä lisää.

Just ne kaikki imelät mainokset on ihan pyllystä. Missä esitellään jotain perheonnea tms.

20. Töllääjä Vierailija

Se kolumbuksen mainos missä se ukko sanoo ""juoksee halvemman perässä"".

21. Hoh Vierailija

Hesarin mainokset: liian pitkiä (ei jaksa kiinnostaa) ja sitten en ymmärrä yhtään pointtia niissä, missä on jotain ulkomaalaisia mongertamassa. Message?

22. Hoh Vierailija

Samoin se cokiksen olympialaisten mainos, missä luistellaan. En kestä!

23. Hupu Vierailija

Se Danone mainos missä se tyyppi ruksaa joka päivä kalenterista päivän yli. Puolustaa vastustuskykyä kuulemma. Ja eihän kukaan täysjärkinen testaa Danone Activea kahta viikkoa, ne purnukat maksaa jotai 2 euroa/4 kpl...oh my god

24. Klaara Vierailija

Tämä Helsingin Sanomien ylipitkä sepustus ylittää ärsytyskynnykseni Kolumbuksen ""juoksee-halvemman-perässä""- puffin ohella.

25. ärsy Vierailija

""Sinua odottaa mehukas salaisuus..."" Hohhoijaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri