Hae Anna.fi-sivustolta

Afta alapäässä?

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä vierailija, 19.09.2019.

1. vierailija Vierailija

Moikka
    Tässä vähän lukenut juttuja ja mietiskellyt kun mulle ilmestyi muutama haavauma tonne alakertaan.. noh aattelin että ite raapassu ja laitoin sitte rasvaa vaan toiseen jostain kumman syystä. No tää mihin rasvaa laitoin pysy pienenä mut sitte tää toinen kasvoi about sormenpään kokoiseksi. Aluks oli semmonen Valkonen jossa punaiset reunat. Sitten yön ku olin nukkunut oli Valkonen alue hiukan pienentynyt ja laskenut ja sitten tämä punainen osuus vähän levinnyt. Nyt sitten päivän mittää tämä valkoinen osuus levinnyt punaiselle "ärtyneelle"alueelle ja siinä päällä hiukan ruskeaa (ihan kuin olisi rupi tulossa). Pienempi haava siis teki saman mutta pienemmin. Ei vaikuta rakkulalta kun ei niin kipeä rasvaa voi laittaa ilman kirvelyä ja pissaaminenkin onnistuu vielä toistaseks.
    Voiko olla afta vai joku muu iho ärsytys? Oon ollut nyt kuukauden verran flunssa kuume taudissa ja luin että tuollaisia voi silloin ilmestyä. Mikä voisi olla? Herpes ei mahdollinen luultavasti eikä näytä edes siltä.

2. vierailija Vierailija

Voi tulla , tai yhdynnässä liian vähän kosteutta. Et kertonut kostotko riittävästi ? Entä millainen tuoksu alapäässä tuoksuvatko näppylät?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri