aftat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hm

Vieras
miksi mulle tulee yksi afta,toinen afta..kolmas ja sitten ne häviää ja kaikki alkaa heti alusta,suu ei ole koskaan ilman aftoja.
syön vitamiinejä,hedelmiä.

pitäiskö vaihtaa hammastahna johonkin apteekin omaan,sekään ei kyllä auttanut oikeastaan kun kesällä kokeilin.

oon aika neuvoton jo kun koko ajan suu aftoja täynnä ja kipee :(

Mulla oli ennen toi ongelma, mutta sitten siirryin apteekin tahnaan (salutem, biotene, bioxtra) ja ongelma hävisi. Yli 10 vuotta käytin vain ja ainoastaan noita apteekin tahnoja ja nyt kesästä asti olen testannut, että vieläkö niitä tulee tavallisesta tahnasta. Ja nyt olen toistaiseksi säästynyt. Yksikin rakkula niin marssin taas apteekkiin hakeen tahnaa.

Meidän eskarilaiselle myös alkoi tulla rakkuloita viime talven mittaan ja sanoinkin pojalle, että jos näyttää siltä että niitä alkaa tulla niin vaihdetaan tahnaa ja kesällä sitten vaihdettiinkin ja hänellä rakkulat loppui siihen. Lapset siis käyttää nyt kaikki apteekin Salutemia.

Joku allergiakin voi aiheuttaa. Tai sitten esim. keliakia. Mulla on kans aftoja usein, hammastahnan piikkiin olen laittanut, mutta mä mietin tota keliakiaakin, vaikka muita oireita ei ole ja apteekin pikatesti näytti negatiivista. (Pojalla on se)

Yhteistyössä