"Äh, ei kiinnosta" - järkyttävä tuo Sofia Sidan suhtautuminen ulosottovelkoihinsa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Kuka on Sofia Sida?

Markus Pöyhosen ex ja wannabe-laulaja/julkkis... Sitten pitäisi enää muistaa Markus Pöyhönen :D

Kaks niin idioottia ihmistä, että oksat pois. Samaan kategoriaan tän Tukiaisen kanssa

no eläs ny... ku tukiainenhan justiinsa blogissaan sanoi ettei hän oo luxusluokan ilotyttö... ;)

Juuh. Seitsemän sentin ilotyttö. eikös sen verran maksanut ne treffit sen kanssa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Kuka on Sofia Sida?

Markus Pöyhosen ex ja wannabe-laulaja/julkkis... Sitten pitäisi enää muistaa Markus Pöyhönen :D

Kaks niin idioottia ihmistä, että oksat pois. Samaan kategoriaan tän Tukiaisen kanssa

Mitä vikaa Markuksessa on?

Blondi. tyhmä ku saapas. No.. se on tietty vaan mun mielipide, mut en tosiaan ole ikinä pitänyt kovinkaan fiksuna tyyppinä

Jaa,no urheilija hän on,et ei siinä varmaan tähtitiedettä tehdäkkään=)

Kuka on Sofia Sida?

no eläs ny... ku tukiainenhan justiinsa blogissaan sanoi ettei hän oo luxusluokan ilotyttö... ;)

Juuh. Seitsemän sentin ilotyttö. eikös sen verran maksanut ne treffit sen kanssa :laugh:

JUURI näin. tajusit pointin kertaheitolla :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Aika naiviilta vaikuttaa.. "Kun muillakin niin miksei mulla?"- asenne on niin.. lapsellinen.
Mutta onneksi vaikn ja ainoastaan hän itse kärsii noista!

Valitettavasti oon aika paljon törmännyt nuoriin ihmisiin, joilla tää asenne on mennyt niin pitkälle, että siitä kärsii koko yhteiskunta, ei vain ihminen itse. Esim. ei olla hankittu koulutusta aikanaan, eikä sitä hankita nyt, kun "olisi tyhmää kun kaikki muut on nuorempia koulussa". Ja haetaan töitä, mut ei mennä tehtaaseen, jossa sitä työtä olisi tarjolla kun "on kova melu". Ainoastaan vaate- ja sisustusmyyjän työ kelpaisi. Jne. jne. Ylipäätään joillain on sellainen asenne, että itse pitäisi saada kaikki, joutumatta tekemään mitään sen eteen.

Just näin. Mua huolettaa tää monen nykynuoren leveä elämä. Vanhemmilla on rahaa sponsoroida jälkikasvua, ja monella opiskelijalla tai lukiolaisella on enemmän rahaa käytössä kun pienipalkkaisella duunarilla. Sitten kun pitäisi mennä töihin ei olekaan niin montaa hommaa josta tulisi niin isot rahat olemattomalla työpanoksella. Mut eihän se mitään tietysti haittaa jos vanhemmilla riittää edelleen rahaa kustantaa lasten elintasoa..

Mitäs mun murulle kuuluu?
Etpäs arvaa kuka mä oon;)

pastori? :whistle: ;) tai... :xmas:

Alkaa b:llä :xmas,en vaan jaksan kirjautuu ku kävin tuolla kirpan puolella=)

:D :D :D :D nyt mie tiiän :saint:

Koko ketjua en nyt ehdi lukea, mutta kysyn teiltä että jos on ulosottovelkoja yms., niin onko se sitten hyväksyttävämpää jos niiden takia menettää yöunet ja häpeää velkojaan jne. jne..

Näin minulla...

Alkuperäinen kirjoittaja hej:
Koko ketjua en nyt ehdi lukea, mutta kysyn teiltä että jos on ulosottovelkoja yms., niin onko se sitten hyväksyttävämpää jos niiden takia menettää yöunet ja häpeää velkojaan jne. jne..

Näin minulla...

Sietäisi ainakin hävetä, kun ei osaa asioitaan hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hej:

Näin minulla...

Ei niiden takia mielenterveyttään pidä menettää, mutta kyllä niihin vakavasti suhtautua pitää ja hieman miettiä omaa rahankäyttöään. Eivät ne velat ulosotton asti ihan helposti mene.

itsellä semmoinen 50.000e ulosotossa ollut jo yli 20v..mihinkään ei vaikuta.asun hyvin ja rahaa on ...tekee vain #sundqistit# ja nauraa paskasta naurua...tehköön muut duunia..
.

Minulla ja poikaystävälläni on molemmilla ulosotossa velkaa..
Olemme sossun rahoilla eläjiä. mieheni alkoholisti.
Hälle tuli vasta kirje jostaki perinnästä että olisi kiva jos voitais maksuista sopia yms. hän olisi tahtonut maksaa vaikka 50e joka kuukausi velkaa,mutta sanoin hälle että älä missää nimessä lähe mitään tollasta tekemään,että sovi ulosoton kanssa vaikka maksuista mutta älä lähe yksittäiselle perintätoimistolle maksamaan..
No,hän kävi ulosottovirastossa juttelemassa ja he katsoivat koneelta että eihän sulla ole paljon velkaa. mies kertoi oman tilanteesta ja ettei varmaan tule olemaan missään vaiheessa työelämässä ja tahtois nyt vaikka 50e maksaa.

Sanoivat vaan siellä että älä maksa mitään,olethan varaton, kunhan et ota lisää velkaa, anna näiden vaan olla, ne häviävät sitten 15vuodessa, ja jos meet töihin niin tule sitten uudestaan,mutta sun ei kannata maksaa yhtikäs mitään nyt.

Eli aika omituista että tuolla neuvotaan tuolla tavalla.. jotkut neuvonu jäädytyksiä mutta tämä sanoi ettei tarvi.

muusta tiedä mut ton sofian suusta voin niin uskoo noi jutut...on meinaan tuttava piirissä junnuna ollu ja mun miehen ex ja luoja et on saapas tyhmä ämmä!!!!!!!!!!!!!!siis oikeesti tyhmä...ja kaiken lisäx teki pöyhöselle niin sikaa!!!jah np kyllähän se sillä aikaa kovasti yritti munkin miestä reffailla ja ahkeraan soitteli..mut pakit tuli=)nättihän typy on mut vois kyl järkeä kerätä jostain...

myönnettäköön että sofian käytös vaikuttaa typerältä, mutta ollaan sitä säälittäviä ja "no-lifeja" kun istutaan täällä koneella, kaksplussan sivuilla ja haukutaan jotakuta aivan sydämen kyllyydestä.. Hankkikaa toki ihmiset elämä. Ja voisin väittää että monet näistä "rakentavan palautteen" antajista on rumia keski-iänkriisiä lähestyviä eukkoja, jotka toivoisivat itse näyttävänsä yhtä hyvältä kuin sofia (on hyvin naiivia paasata maksujen maksamisesta ja heti perään nimitellä jotain "pimuksi" ja "typeräksi kuin saapas")..

joten HAHHAH siitäs saitte, maksakaa bussimatkanne ja TV-maksunne ja HANKKIKAA ELÄMÄ..

Joku tossa kirjoitti että "wannabe"...onhan toi tyttö tähän päivään mennessä saavuttanut kuitenkin huomattavasti enemmän kuin harva suomalainen ikinä. Ei sitä nyt ihan persiistä voi olla jos on EMI:llä albumin julkaissut ja hittejä tehnyt. Ainakin disco mamazida oli kyllä sellanen diskostyge, että vieläkin soi läppäriltä aika ajoin.

Uusimmat

Yhteistyössä