Äh, joulujuhliin on vaikeampi pukeutua kuin kevätjuhliin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja illuusia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

illuusia

Aktiivinen jäsen
08.08.2004
15 590
1
36
Vai mitä on muut mieltä?
Pojalla on yhdistetty itsenäisyyspäivä-sekä joulujuhla, joka sisältää ns. tanssiaiset. No mä en kyllä mitään mekkoa/hametta päälleni laita, joten kai sitä voi sitten mennä juhlavissa housuissa? Tanssikin kuulostaa aika pahalta..

Mieskään kun ei ole puvin ystävä niin ajatteli että suorat housut ja siisti kauluspaita riittävät, kai ne riittävät? :p

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No juhla vaatteet, ihan minkälaiset sitten itse haluat, vaikka ne housut. Eikä jouluna ole pakko pukeutua punaiseen.

Juu eikä sinivalkoiseenkaan.. :D
No, pääasiahan on tietty että pääsemme kaikki paikalle, mut ei ole kiva olla alipukeutunut, taikka yli..

Laita kiiltävä paita. :D

Ja kaulaan vähän vaikka kuusenpunosnauhaa.. ;)
Juu tänään menen yläosaa ettimään, jotain kiiltävää se vois kyllä olla. :)
Ja miehelle vois tietty ottaa kravatin mukaan, jos kaikilla muillakin on.. :whistle:

Tuskin kaikki muut vanhemmat on siellä hirveen hienona. Yleensä se on niin, että puolet vanhemmista tulee kuitenkin ihan rönttösenä, joten jos sulla on jotain juhlavaa, tai sinnepäin, niin hyvin menee.

Tuskin kaikki muut vanhemmat on siellä hirveen hienona. Yleensä se on niin, että puolet vanhemmista tulee kuitenkin ihan rönttösenä, joten jos sulla on jotain juhlavaa, tai sinnepäin, niin hyvin menee.

Kiitos, tuo auttoi ihmeesti. :D
On se piru kun tämmöisestäkin asiasta mä kehittelen lähes stressin itselleni.. :ashamed:

Yhteistyössä