Hae Anna.fi-sivustolta

Ahdas emätin?

Viestiketju osiossa 'Naistentaudit' , käynnistäjänä essi4, 13.04.2009.

1. essi4 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minulla on ongelma!
    Olen (jo) 16-vuotias ja tuntuu että mikään ei mahdu emättimeeni. En saa laitettua tamponia sisääni, kun yritän työntää sitä syyvemmälle se pompahtaa pois. Yhdynnät ei onnistu, (ensimmäinen poikaystävä) jos olen tarpeeksi märkä, penis menee sisään muutaman sentin. En pidä masturboinnista silloin, kun sormi pitäisi laittaa emättimeen. Kaiken lisäksi pelkään mennä gynelle. En ole antanut ottaa papakoetta tai muitakaan kokeita, koska minua sattuu ja alavatsassa tuntuu aina ihmeellinen paine. Lääkäri kylläkin on sanonut, että immenkalvo on mennyt puhki ja olen yrittänyt olla myös rentona kaikissa edellemainituissa tilanteissa.
    Minulla on ilmeisesti tiukka emättimen aukko, mutta pystyykö asialle tekemään mitään? onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa?

Help me!

2. weddy Vierailija

sattuu sattuu mahtuu mahtuuu

3. Immenkalvo Vierailija

se ahdas paikka on. Immenkalvo voi olla mennyt puhki, mutta siinä voi olla vain reikä tai repeämä osittain.

Emätin ja sen aukko ovat aina riittävän suuria. Ne ovat ihmisruumiin kaikkein joustavin paikka ja ihan takuulla sinne mahtuu peniskin.

4. ei kannata sanoa että emätin ja sen aukko ovat AINA riittävän suuria, se ei nimittäin tosiaan ole niin!
    niitä itse asiassa leikataan todella useinkin, siis tehdään sellanen toimenpide jossa sitä emättimen aukkoa hieman laajennetaan. siitä kärsii niin nuoret kuin vanhemmatkin.
    ja se voi olla tosi inhottava vaiva, niinkuin ap:llä selvästikin on.
    eli siis kannattaisi käydä sen vaivan kanssa gynellä ja kertoa se ongelma, siellä voidaan tutkia onko emättimen aukko niin kireä että sitä voisi hieman laajentaa toimenpiteellä, joka on aika yksinkertainen!

5. Laajennetaan Vierailija

immenkalvon aukkoa, sitä kai tarkoitat kuitenkin? Se on todella yksinkertainen toimenpide ja tehdään vastaanotolla.

Emättimen aukon suurentaminen on jo isompi homma. Kyllä olen sitä mieltä, että paikkojen nimet ovat sinulla menneet sekaisin tai on syntynyt väärä käsitys. Emättimen aukon suuruuteen tai pienuuteen vaikuttavat ympäröivien lihasten jännittyneisyys. Rentona se on silloin joustava paikka, mutta jännitettäessä kovasti tietysti pieni. Lihaksilla voimme säädellä itse sitä. Kuivuus voi antaa vaikutelman, että aukko on pieni, sillä elimistö reagoi kipuun supistamalla niitä lihaksia.

Ap kirjoitti kuvauksessaan juuri siten, kuin koin ensimmäiset yhdyntäni nuorena. Penis muljahteli pois. Vasta kun työntö sattui kohdalleen ja riittävän lujana, immenkalvo antoi myöten ja homma rupesi luistamaan kunnolla. Sitä ennen ei myöskään tamponin käyttö onnistunut.

6. NIMETÖN Vierailija

MULLAKIN ON AHDAS EMÄTIN JA PELKÄÄN että jos menen venyttämään sitä niin minulla saattaa ollla emätin tulehdus

7. Moilanen Vierailija

Pökköä pesään vaan, niin johan venyy!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus