Hae Anna.fi-sivustolta

Ahdas keittiö?

Viestiketju osiossa 'Eläkkeellä' , käynnistäjänä Iäkäs elli, 14.01.2010.

1. Iäkäs elli Vierailija

Mistä mahtaa johtua, että meillä minä ja mieheni emme mahdu yhtä aikaa keittiöön kokkailemaan?

Teemme molemmat ruokaa kumpaa kulloinkin sattuu huvittamaan ja mitä tekee mieli, mutta yhdessä tehden se ei onnistu. Puolin ja toisin emme kestä toisiamme siinä tilassa emmekä varsinkaan niitä neuvoja, joita erilainen tekeminen ja näkemykset asioista aiheuttavat. Niinpä yleensä toinen katoaa äkkiä toisen alkaessa puuhastella ja se on ollut vuosikaudet kuin sanaton sopimus.

Tätä asiaa eivät monet yhteiset vuodet ole muuttaneet. Ei se minua haittaa, mutta tuli mieleen, että mitenkähän toiset ikäparit keittiössä käyttäytyvät. Miehen eduksi on sanottava, että hän on monitaitoinen ja ahkera, mutta ärsyttävä. Niin varmaan minäkin hänen mielestään. :)

2. ikikukka Vierailija

Sama vika rahikaisella. Mun mies vie niin ison tilan, vaikkei iso mies kooltaan olekaan. Minä yleensä ohjeistan hänet tekemään jotain haluamaani ja katoan lähettyviltä. Muuten hermostun, kun se ei älyä yhtään siirtyä syrjemmälle kun minäkin haluaisin jotain tehdä. Eikä keittiö mitenkään pieni ole, mutta meille kahdelle pienelle ihmiselle yhtä aikaa käy ahtaaksi. Vika on ihan minussa, ei miehessäni, hänen mielestään mahtuisimme ihan hyvin yhdessäkin.

3. iäkäs elli Vierailija

Meillä keittiöt pinta-alaltaan niin maalla kesäpaikassa kuin kaupungissa ovat hyvin tilavat. Ahtaus on ihan muusta johtuvaa. :)

4. uusioneiti Vierailija

Aiemmin oli jotain 14-15 neliön keittiö, nyt yksin asuessani tyypillinen rivarin pikkukeittiö, jossa kaapistot kahdella seinällä.
    Riittää hyvin yhdelle ihmiselle, kun itse suunnittelin remontinkin ajan kanssa.
    On valoisa ja nykyaikainen sekä kaunis, toimiva ja käytännöllinen.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri