Ahdistaa tämä muuton tekeminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ahdistunut

Vieras
En saa kunnolla mitään aikaiseksi. Pitäisi turhaa tavaraa heittää pois, pakata ja siivota, mutta tässä vain istun! Ensi viikon lauantaina tulee muuttoauto ja siihen mennessä pitäisi olla kaikki pakattuna. Vuorotyössäkin pitäisi ehtiä käydä.

Ahdistaa!!! Yksin yritän täällä saada hommaa käyntiin, mutta huonolta näyttää. :( Nyt on kyllä pakko nousta tästä ja alkaa edes jotakin tekemään.

Ymmärrän tunteen ja inhoan muuttoa. Se on mulle stressin aihe numero yksi. Mulla vielä kesti kauan, että sain kaikki lootat purettua uudessa asunnossa, kun väsyin niin. Tsemppiä!

Mulla joskus suursiivoushetkellä auttaa kun kuvittelen kämpän jonkun toisen kämpäksi. Olen siis tavaranhamstraaja ja kehittelen kauheen kiukkukauhun ennen hommaan ryhtymistä. Sitten rasvaista ja sokerista syötävää, tuhdisti väkevää kahvia että verenpaine nousee korviin ja eikö hullunvoimalla tavaroiden kimppuun. Myös helpottaa jos iskee just sopivasti menkkoja ennen tuleva siivoushulluus, "pesäntekohetki"...

Sain auton hetkeksi käyttöön ja nyt siirrän jo osaa pakattuja tavaroita pois täältä tieltä. Samalla saan vietyä komeroon kertyneitä pahvilaatikkoja pois. Vaatteet siirrän kuten aina ennenkin eli kylmästi vain jätesäkkeihin ja sieltä sitten muuton jälkeen ajan kanssa kaappiin.

Yhteistyössä