Ahdistaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraileva varras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraileva varras

Vieras
Miksi minua ahdistaa!? Kaikki on päällisin puolin ihan hyvin, mutta aina näin iltaisin tuntuu, etten ole ollut lapselleni tarpeeksi läsnä. Varsinkin nyt on olo haikea kun loma päättyy. Lapsi on vaikeassa iässä (tai sitten minun pinnani on todella piukalla) jokaisesta asiasta saa aina sanoa ja hermostun jos kaikki ei mene kerralla perille. Olen tässä asiassa kuten isäni, valitettavasti, enkä haluaisi sellaista omalle lapselleni.

Mies on vallan ihana, auttaa kotitöissä jne. Mutta hän ei juttele koskaan minun kanssa, ei tappele (joskus olisi kiva tapella reilusti). Nyt jos hän suuttuu, niin hän 1. rikkoo esim. oven ja 2. lähtee pois mököttämään ja voi mököttää monta päivää. Olemme molemmat luonteeltamme hiljaisia, joten ehkä senkään takia keskustelu ei luonnistu... En sitten tiedä.

Seksiä meillä on joskus ja harvoin. Yleensä mies ehdottelee vain kännispäiten, mikä minusta ei ole kovin imartelevaa. Lisäksi koko ajatus kännissä olevasta ukosta etoo ja seksikin sattuu silloin. Tästä olen sanonut mutta eipä se mene perille.

Olen aina väsynyt ja allapäin vaikka mitään syytä varsinaisesti ei ole. Tuntuu vain toivottomalta.

Yhteistyössä