Ahdistaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äitinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"Äitinen"

Vieras
Tää on taas tällanen päivä. Kaikki on mennyt päin seiniä. Lapsille on tullut äristyä, kun kaikki viisi ovat vuorollaan tehneet tyhmiä. Harmittaa! Miehellä menee pitkään töissä ja mua väsyttää. Pelkään, että kaadan tän kaiken miehen niskaan, kun se kotiutuu ja sit kiukuttaa kaikkia. Mä en jaksais ottaa kokoajan vastuuta kaikesta yksin. Jotenkin siis nyt ahdistaa, enkä osaa laittaa asioita oikeisiin mittasuhteisiin pääni sisällä. :(

ollaan yhdessä ahdistuneita!
mun pappa kuoli elokuussa ja nyt anoppi. illat yksin lasten kanssa ja ajatukset tuntuu joskus kaatuvan päälle seinien kanssa,mutta.. toisaalta noi lapset on se VOIMAVARA.
pakko jaksaa.ja uskoa.ja luottaa.elämä kantaa.

tsemppiä sinulle!

ollaan yhdessä ahdistuneita!
mun pappa kuoli elokuussa ja nyt anoppi. illat yksin lasten kanssa ja ajatukset tuntuu joskus kaatuvan päälle seinien kanssa,mutta.. toisaalta noi lapset on se VOIMAVARA.
pakko jaksaa.ja uskoa.ja luottaa.elämä kantaa.

tsemppiä sinulle!

Kiitos sulle! Taisit kertaheitolla laittaa mun ajatuksia oikeisiin mittasuhteisiin, kun muistutit, että on oikeitakin ongelmia.
Lämmin osanotto läheistesi poismenon johdosta!

[QUOTE="Äitinen";29070807]Kiitos sulle! Taisit kertaheitolla laittaa mun ajatuksia oikeisiin mittasuhteisiin, kun muistutit, että on oikeitakin ongelmia.
Lämmin osanotto läheistesi poismenon johdosta![/QUOTE]

kiitos :'( :)
ja kuule,nuhakin on paha,kun se tulee. ei omaa ahdistusta pidä aliarvioida.

kiitos :'( :)
ja kuule,nuhakin on paha,kun se tulee. ei omaa ahdistusta pidä aliarvioida.

Näinhän se on. Tuntuu vaan niin tyhmältä täällä itkeä tihrustaa, vaikkei oo ihan oikeaa syytä. Pitäisköhän syyttää vaikka hormoneita? Ovi kuulu käyvän ja kohta mies tulee kysymään miten menee. Mitäs sillekin sanoisi, on silläkin rankka päivä ollut (mulla ei ees oo ollut muutakun "henkisesti" rankkaa).

[QUOTE="Äitinen";29070818]Näinhän se on. Tuntuu vaan niin tyhmältä täällä itkeä tihrustaa, vaikkei oo ihan oikeaa syytä. Pitäisköhän syyttää vaikka hormoneita? Ovi kuulu käyvän ja kohta mies tulee kysymään miten menee. Mitäs sillekin sanoisi, on silläkin rankka päivä ollut (mulla ei ees oo ollut muutakun "henkisesti" rankkaa).[/QUOTE]

ei aina tarvi ollakaan oikeaa syytä :)
kyllä se taas uus päivä tuo paremman fiiliksen .

ps.syytetään hormoneita! :D

Yhteistyössä