Ahdistankohan miestäni nyt liikaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ankarako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ankarako?

Vieras
Meillä on reilu vuosi mennyt todella huonosti, riidellään, on erottu ja palattu. No nyt keksittiin että terapiaanhan meidän pitäis mennä, se taitaapi olla viimeinen oljenkorsi. Yrittää halutaan koska meillä on lapsi, ja tietenkin rakastamme toisiamme. okei, ongelma on tämä....
Miehen pappa on tekemässä kuolemaa, ja miehellä on tietenkin vaikeaa tällä hetkellä ja hän sanoi ettei todellakaan ole tulossa tällä hetkellä mihinkään terapioihin eikä lähiaikoina...eli saattaapi mennä todella pitkä aika ennenkuin tulis sinne terapiaan. Hänellä on kuulemma muutakin ajateltavaa, eli pappansa. Ja ymmärränhän minä ,kyllä! Itselläni ahdistaa kovasti tämä tilanne, on mennyt jo niin kauan huonosti että haluaisin että aloittaisimme heti sen terapian! Haluaisin niin puhua jolle kulle ongelmistamme ja saada asiat kuntoon...olenko liian ankara jos sanon että nyt meidän pitää mennä? Vai odotanko että, puhun suoraan, mieheni pappa kuolee ja mieheni pääsee siitä yli ja voi taas keskittyä meihin. Mitä teen? Ja toisaalta uskon että tämä on vain tekosyy, ettei hän halua tulla, kun olen joutunut miehen takia jo kertaan perumaan ajan terapeutille...*huoh :(

ja lisäksi, voisin mennä yksinkin sinne, mutta sitten kun mies tulisi kuvioihin, sanoi että pitäisi mennä eri terapeutille koska että se olisi reilu peli...mitä siinäkin on järkeä...
pelkää kai että saan terapeutin jotenkin omalle puolelleni...

niin, mies sanoi ettei jaksa nyt ajatella mitään meidän asioita, eli ei jaksa alkaa setvimään meidän riitoja, ja ymmärrettävää tietenkin tässä tilanteessa....
en vain jaksaisi odottaa, ainakaan montaa kuukautta...
eli minun pitäisi leikkiä että kaikki olisi hyvin ja olla puhumatta mistään...

Alkuperäinen kirjoittaja :
juu tuo kuulostaa pikkasen tekosyyltä kyllä...et ahdista liikaa mun mielestä.saanko kysyä et mitä ongelmia teillä on ollu?siis mistä lähtöisin?

No, ongelmat johtuvat miehen mustasukkaisuudesta, omistushalusta jne...
varmaan minussakin on vikaa mutta mies ei vain ikinä "keksi" kun kysyn että luettele minun vikani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli minun pitäisi leikkiä että kaikki olisi hyvin ja olla puhumatta mistään...

Tuo voi olla ihan hyvä idea. Monta kertaa me naiset teemme asioista vaikeampia kuin ne onkaan. Ja omalla painollaankin jutut menevät pois päiväjärjestyksestä.

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Entäs jos menisit alkuun yksinäs sinne terapiaan? Sekin vois auttaa.

menenkin, varaan heti tänään ajan. mutta mitä se hyödyttää, koska miehen tässä pitää muuttua? tai no ehkä saisin hältä jotain vinkkejä, mutta sekin että mies vaatii, ei aio tulla terapiaan jos se sama nainen terapoi meitä kuin se jossa olisin käynyt yksin? häh? kaikki pitäis selittää taas uudelleen jollekki...

Yhteistyössä