Ahdistava työpaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hermoraunio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hermoraunio

Vieras
Mä en kestä työtäni. Olen ahkera ja tunnollinen ihminen ja tiedän, että hoidan työni hyvin.

Nyt kuitenkin työssä, jossa yksi alue ylittää osaamiseni. Olen myöntänyt itselleni, että en hallitse sitä ja se tietty harmittaa itseenikin (saati sitten muita...) ja haluaisin pois sieltä.

Tuo työ vaikuttaa jo yksityiselämään, olen kyllä lasteni kanssa, mutta mielessä vaan, että v...u, taas huomenna sinne täytyy mennä ja totta kai se heijastuu myös lapsiin.
Perjantaista jos jaksan iloita, niin viimeistään lauantai-aamuna alan "laskea tunteja",milloin taas pitää mennä töihin.

Tekisi mieli sanoa itseni irti sieltä, mutta mietityttää jatkoseuraamukset.
Esim. karenssi ja sit, miten tulevat mahdolliset työnantajat suhtautuvat...

Hitsi, järki vastaan sydän...:( Vaikea asetelma.

No onpa tilanne :(

Millä tavalla ylittää osaamisesi? Voisko osaamista kehittää vai onko luonnekysymys? Puhu ongelmasta esimiehelle?

Kyllä kannattaa vaihtaa työpaikkaa jos se noin ahdistaa. Kyllä vaihtamalla paranee, ainakin allekirjoittaneelle on käynyt niin.

No onpa tilanne :(

Millä tavalla ylittää osaamisesi? Voisko osaamista kehittää vai onko luonnekysymys? Puhu ongelmasta esimiehelle?

Kyllä kannattaa vaihtaa työpaikkaa jos se noin ahdistaa. Kyllä vaihtamalla paranee, ainakin allekirjoittaneelle on käynyt niin.

Kiitos!!
Osaamista ei tuolla mainitsemallani osa-alueella ei voi kehittää, tai siis voisi, mutta se on homma, joka on ihan älytöntä sälyttää "taviskonttorirotalle".
Elikkä varmaan siis kyseessä luonnekysymys.

Jotenkin kivaa saada vahvistusta ajatuksilleen, vaikka ihan vieraalta ihmiseltä :)

Se olisiki hyvä, jos olis heti se uus työpaikka. Mulla ei vielä ole.
Mutta kyllä mun on pakko joku ratkaisu tehdä, en ainakaan tuossa työssä halua tuhlata elämääni. Ja siinä samalla pilata myös lasteni elämää. :(

Tietenkään et irtisano itseäsi mutta haet uutta työtä. Haastattelussa sitten kerrot vain että et saanut nykyisestä työstäsi sitä motivaatiota ja innostusta mitä työstäsi toivot - näin se menee :)
Onnea seuraavalle työpaikallesi. Luultavasti löydät sen helposti jos nykyinen on liian vaativa ja voit hakea hieman helpompaa.

[QUOTE="Mintus";23590460]Tietenkään et irtisano itseäsi mutta haet uutta työtä. Haastattelussa sitten kerrot vain että et saanut nykyisestä työstäsi sitä motivaatiota ja innostusta mitä työstäsi toivot - näin se menee :)
Onnea seuraavalle työpaikallesi. Luultavasti löydät sen helposti jos nykyinen on liian vaativa ja voit hakea hieman helpompaa.[/QUOTE]

No, näinhän mä teen. Mä en tosin itte ottais töihin ihmistä, joka ei osaa edes pilkkusääntöjä...;)

Yhteistyössä