Ahdistus vai mitä tämä onkaan pilaa elämäni

kissanviikset

Uusi jäsen
15.06.2007
7
0
1
Ahdistus pilaa elämäni
Kerron tässä omasta tilanteestani( minulla oli ahdistusta ja paniikkioireita n. 3v. sitten ja luulin jo tervehtyneeni, mutta väärässä olin...Olen nyt vajaan viikon kärsinyt sydämen tykyttelystä, huippaavasta olosta( melkein koko ajan tunne kuin ois keinuvassa laivassa!!Normaalia???)

Mulla on kyllä tämä vuosi ollut aika raskasta, isän sydänkohtaus, muutto, remontti, parisuhteessakin ongelmia.

Kaikenlisäksi uskaltauduin nyt 31v. autokouluun jota olen pelännyt 18v. asti.

Lähinnä eniten sitä että joudun olemaan teoriatunneilla tuntemattomien ihmisten seurassa ( on siis sosiaalisten tilanteiden pelkoa)

Mutta otin ystävältäni ennen terotiatunteja opamox tabletin ja näin ollen uskalsin käydä autokoulun... Inssi vielä ois ajamatta.

Mutta oisiko tämä autokoulu voinut laukaista tämän ahdistuksen? Vai Paniikkiako tämä on vai mitä?

Olin niin tyytyväinen itseeni että viimeinkin USKALSIN mennä autokouluun! Mutta nyt mietin että jos tämä on siitä hinta, niin olisin aivan varmasti jättänyt menemättä.

Aamuisin herään siihen että sydän hakkaa ja heti tulee ahdistunut olo.

En tiedä säikähdänkö sitä, että mietin että taasko minua ahdistaa ja vieläkö huono-olo jatkuu.

Ja koko päivän on pää "tyhmän" tuntuinen, olo kuin olisi keinuvassa laivassa!! Kuuluuko se asiaan?? ja sitten yhtäkkiä PAM, joku ajatus voi laukaista ahdistuksen, siis ihan tavallinen ajatus. Tavallaan ahdistun omista ajtuksistani, vaikkei niistä tarvitsisi ahdistua.

En tahtoisi heti aloittaa mitään lääkitystä, vaan yrittää kaikki muut keinot.

On vain niin paha mieli kun kaunein kesä menossa josta haluaisin nauttia kuin myös ihanasta lapsestani, mutta miten se onnistuu tälläisessa olossa?

Onko mitään itse suggestiota tmv. hoitokeinoa?

Olen valmis kokeilemaan kaikkea, mikä vain auttaisi.

Ja kyllä yks päivä joouduin olemaan koko päivän vieriden ihmisten seurassa toisella paikkakunnalla ja kappas MINÄ OLIN NORMAALI KOKO PÄIVÄN!! mutta heti kun tulin kotiin se palasi.

Antaisin mitä vain että saisin tavallisen oloni takaisin.

Yhteistyössä