ahistaa..epäilen miehen pettäneen, ja tunnen toisenki osapuolen mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Petetty ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Petetty ??

Vieras
tämä tapahtu kesä-heinäkuun vaihtessa jo, ku mies oli viihteellä entisellä kotipaikkakunnalla ja minä äidilläni kylässä lasten kans.
tutkin puhelinta ku mies nukku ja huomasin että se oli tallentanu uuden nron kännykkään, jossa luki paikkakunnan nimi ja henkilön etukirjain ( tyyliin inarin H ). se oli soitellu siihen numeroon ja siitä numerosta oli soitettu miehen numeroon.
tämän naikkosen tunnen lapsuuden ajoilta. kysyin sitten mieheltä onko ollu yhteyksissä tämän naisen kans ja sano heti että ei ole ollu. no, minä sitten kysyin että miksi sulla on sitten sen numero kännykässä niin mies suuttu ihan tosissaan, haukku minua ja sano että mulla ei oo asiaa koskia hänen puhelimeen enää..! sitten kun aloin pyykkäämään, ja pesuun oli menossa myös miehen paita, mikä oli sillon ollu päällä, niin huomasin paidan sisäpuolella juuri vehkeen kohdalla semmosta valkosta ( mikä tulee kun sekstailee paita päällä... ).
tästä en puhunu sitten enää mitään miehelle kun ei oltu oikeen hyvissä väleissä tapauksen takia. no, nyt ei olla tapeltu vähään aikaan asiasta ollenkaan kun olen huomannu että ei sen kans pysty puhumaan tappelematta tai yleensäkään sovussa. ollaan eletty niinku tavallisestikki.
ja siis tämä nainen on mulla kaverina facebookissa, niin haluttais kysellä sitä kautta vähän tästä asiasta, mutta ajattelin että jos se heti kieltää kaiken tai valehtelee..tai kun en voi olla varma onko just tämän naisen kans tapahtunu jotaki, vai syytänkö syytöntä.
oli pyytäny minun miestäki kaveriksi facebookissa tässä jonku aikaa sitten ( olin vieressä), mutta mies heti ohitti sen ja sano että tuon ei tartte minun elämästä tietää mitään...
tiedän varmuudella että tämä nainen on ennenki sekaantunu varattuihin ja siksikin luulen että jotaki on tapahtunu kun kerran ovat soitelleet..
niinkuin huomaatte, niin kauan olen tätä asiaa miettiny jo. nyt haluaisin varmuuden mietinnöilleni..pitkä sepostus, toivottavasti jaksoitte lukea.. mieli on aika sekava jatkuvasti ja jokapäivä tätä mietin..

Alkuperäinen kirjoittaja Petetty ??:
tämä tapahtu kesä-heinäkuun vaihtessa jo, ku mies oli viihteellä entisellä kotipaikkakunnalla ja minä äidilläni kylässä lasten kans.
tutkin puhelinta ku mies nukku ja huomasin että se oli tallentanu uuden nron kännykkään, jossa luki paikkakunnan nimi ja henkilön etukirjain ( tyyliin inarin H ). se oli soitellu siihen numeroon ja siitä numerosta oli soitettu miehen numeroon.
tämän naikkosen tunnen lapsuuden ajoilta. kysyin sitten mieheltä onko ollu yhteyksissä tämän naisen kans ja sano heti että ei ole ollu. no, minä sitten kysyin että miksi sulla on sitten sen numero kännykässä niin mies suuttu ihan tosissaan, haukku minua ja sano että mulla ei oo asiaa koskia hänen puhelimeen enää..! sitten kun aloin pyykkäämään, ja pesuun oli menossa myös miehen paita, mikä oli sillon ollu päällä, niin huomasin paidan sisäpuolella juuri vehkeen kohdalla semmosta valkosta ( mikä tulee kun sekstailee paita päällä... ).
tästä en puhunu sitten enää mitään miehelle kun ei oltu oikeen hyvissä väleissä tapauksen takia. no, nyt ei olla tapeltu vähään aikaan asiasta ollenkaan kun olen huomannu että ei sen kans pysty puhumaan tappelematta tai yleensäkään sovussa. ollaan eletty niinku tavallisestikki.
ja siis tämä nainen on mulla kaverina facebookissa, niin haluttais kysellä sitä kautta vähän tästä asiasta, mutta ajattelin että jos se heti kieltää kaiken tai valehtelee..tai kun en voi olla varma onko just tämän naisen kans tapahtunu jotaki, vai syytänkö syytöntä.
oli pyytäny minun miestäki kaveriksi facebookissa tässä jonku aikaa sitten ( olin vieressä), mutta mies heti ohitti sen ja sano että tuon ei tartte minun elämästä tietää mitään...
tiedän varmuudella että tämä nainen on ennenki sekaantunu varattuihin ja siksikin luulen että jotaki on tapahtunu kun kerran ovat soitelleet..
niinkuin huomaatte, niin kauan olen tätä asiaa miettiny jo. nyt haluaisin varmuuden mietinnöilleni..pitkä sepostus, toivottavasti jaksoitte lukea.. mieli on aika sekava jatkuvasti ja jokapäivä tätä mietin..
no tuo silmänisku ei todellakaan kuulu tuohon..

No en tajua, miksi mies sai käännettyä asian siten, että sää oot se syntipukki katsoessasi kännykkää, jos kuitenkin mies itse valehtee ummet ja ammet, ettei ole soitellut ja selkeesti numero kännykässä on ja tiedot kertovat muuta.

Miksi et nosta vain kissaa pöydälle ja that is.

Alkuperäinen kirjoittaja jätä se sika:
pettänyt on

miten voisin tältä naiselta kysellä fiksusti, että se kertois totuuden? eihän mies mitään myönnä, sen tiiän mutta jos saisin naisen tunnustamaan heidän touhut ni ei vois mies kieltää enää..
ääh, mitä tekisin nyt..

Jos olet tämän väliajan kuitenkin jatkanut miehesi kanssa normaalisti niin oletko miettinyt mitä tapahtuu sitten kun saat totuuden selville? Jätätkö miehen? Tai siis haluatko todella tietää mitä on tapahtunut jos olet kuitenkin pystynyt tämän loppukesän elämään miehen kanssa normaalia arkea?

Tiedät jo nyt että miehesi on valehdellut sinulle ko. naista koskevassa asiassa, joten jotakin salattavaa hänellä varmasti on.

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Jos olet tämän väliajan kuitenkin jatkanut miehesi kanssa normaalisti niin oletko miettinyt mitä tapahtuu sitten kun saat totuuden selville? Jätätkö miehen? Tai siis haluatko todella tietää mitä on tapahtunut jos olet kuitenkin pystynyt tämän loppukesän elämään miehen kanssa normaalia arkea?

Tiedät jo nyt että miehesi on valehdellut sinulle ko. naista koskevassa asiassa, joten jotakin salattavaa hänellä varmasti on.

Tätä kannattaa miettiä.

Mies on kuitenkin jo valehdellut ja harva valehtelee ellei ole jotain syytä siihen.

no... aika oudoltahan tuo kuulostaa. Ja jotenkin pisti silmään tuo facebookissa ohittaminenkin, en ole siellä ite mutta ymmärtääkseni ei tarvi mitään verivaloja tehdä jos siellä jonkun kaveriks hyväksyy...ja miksei se saisi "tietää sen elämästä mitään..." Siis saitko suoraa vastausta siihen miksi miehellä on sen naisen numero??

Ja jos ajattelen omalle kohdalleni tilannetta niin mut sais jo vakavasti harkitsemaan suhteen tilaa se että mieheni käyttäytyisi minua kohtaan siten kuin miehesi tässä asiassa. Oli pettänyt tai ei niin parisuhteessa ei haukuta toista / kieltäydytä selvittämästä koko asiaa jos ensin jää kiinni selvästä valheesta. Siitäkään huolimatta että toisen puhelimen tutkiminen ei ihan fiksuin veto ole keltään...

Alkuperäinen kirjoittaja PSI:
No en tajua, miksi mies sai käännettyä asian siten, että sää oot se syntipukki katsoessasi kännykkää, jos kuitenkin mies itse valehtee ummet ja ammet, ettei ole soitellut ja selkeesti numero kännykässä on ja tiedot kertovat muuta.

Minusta se että mies yrittää kääntää kaiken ap:n syyksi on aika varma merkki että salattavaa on. Veikkaisin että on pettänyt.. :(

Ja jos ajattelen omalle kohdalleni tilannetta niin mut sais jo vakavasti harkitsemaan suhteen tilaa se että mieheni käyttäytyisi minua kohtaan siten kuin miehesi tässä asiassa. Oli pettänyt tai ei niin parisuhteessa ei haukuta toista / kieltäydytä selvittämästä koko asiaa jos ensin jää kiinni selvästä valheesta. Siitäkään huolimatta että toisen puhelimen tutkiminen ei ihan fiksuin veto ole keltään...

PEESI.

Oli pettänyt tai ei, niin toissijaista tuossa vaiheessa, jos ongelmissa käyttäytyy noin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä nyt sille naiselle mitään viestejä laita. Purista totuus miehestä.

Sama en mäkään rupeis naiselle mitään viestiä vielä laittamaan. Vasta sitten kun on totuus mieheltä kuultu. Kannattaa vaikka miehelles sanoa että oot puhunu kyseessä olevan naisen kanssa ja kuullut häneltä ja ettei se nainen enää pystynyt salaamaan asiaa...

Kaivaisin naisen puhelinumeron miehen kännykästä, laittaisin paperille kaikki ajat jollon mies on soittanut ja millon nainen on hälle soittanut, näyttäisin paperin ja kysyisin mitä hel*ettiä tämä sitten meinaa? Painostaisin miestä kertomaan totuuden ja sen jälkeen pakkaisin pikkasen vaihtovaatteita ja painuisin jonkun kaverin luokse miettimään seuraavaa siirtoa.

Noloa on mielestäni, jos siltä naiselta lähdet asiaa tivailemaan. Minä en lähtis ainakaan keltään ulkopuoliselta kyselemään meidän parisuhteen tilaa.

Oletko ap miettinyt, että voiko miehesi sanoa mitään jotta nuo epäilykset hälvenisivät mielestäsi? Jos olet jo vakuuttunut miehen epäilyttävistä hommista, niin eihän hän voi mitenkään vakuttaa sinua enää ettei olisi mitään tapahtunut. Epäilys itää loputtomiin ja syö sinun mielenrauhaasi. Luulen että vaikka se nainenkin sanoisi ettei olisi mitään tapahtunut, niin sitäkään et voisi uskoa.

Oliko tuo numero varmasti sen naisen, kokelitko? Oletko varma, että on kyse pettämisestä, mistä tiedät vaikka olisi ollut joku kaverien pelleily tai mikä tahansa muu selitys? Loppujen lopuksi on kyse siitä, että luotatko mieheesi? Et taida, koska olet hänen puhelintaan selaillut omin lupinesi ja tulkitset hänen pyykkejään.

En tiedä onko miehesi pettänyt vai ei, mutta jos aiot joskus saada mielenrauhan itsellesi niin on sinun tuo tilanne käsiteltävä. Epäilyt on ratkaistava johonkin suuntaan. Jos mies on pettänyt niin sitten joko annat anteeksi tai lähdet. Jos ei ole niin sinun on sitten hyväksyttävä se ja lakattava epäilemästä. Epäilykset ja luottamuksen puuttuminen parisuhteesta tappavat parhaankin suhteen lopulta.

nii-in! aina kaikki kääntyy niin että minä olen tehny tässä vääri eikä hän.
en ole ees kehannu aisasta keskustella sen jälkeen ku tiedän että ei se puhu mitään. se joko mököttää tai suuttuu ( ! )..yhen kerran asiasta yritin avata keskustelua sillon ku se hylkäs sen naikkosen kaveripyynnön..kysyin vieläkö sillä on puhelimessa sen numero, sano vain että ei ole.

olen miettiny asiaa siltäki kantilta paljon, mutta en vielä ole päättäny mitä teen. tämä asia vaivaa minua niiin paljon että haluan tietää totuuden.
voi olla että en jatka avioliittoa sen jälkeen JOS saan tietää että on pettänyt. ei sitä osaa sanoa ennenkuin tilanne on päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

nii-in! aina kaikki kääntyy niin että minä olen tehny tässä vääri eikä hän.
en ole ees kehannu aisasta keskustella sen jälkeen ku tiedän että ei se puhu mitään. se joko mököttää tai suuttuu ( ! )..yhen kerran asiasta yritin avata keskustelua sillon ku se hylkäs sen naikkosen kaveripyynnön..kysyin vieläkö sillä on puhelimessa sen numero, sano vain että ei ole.

No sää hiillostat liian vähän miestä.

Miksi ihmeessä siedit sitä, että mies valehtelee, ettei ole ollut missään yhteydessä, mutta sitten kuitenkin on soittanut?

Ja jos vielä myöntää numeronkin olleen kännykässä, niin selkeä valehan se alkuperäinen "en ole ollut tekemissä"-väite oli.

Itse en vaan eläisi sen asian kanssa vaan tinkaisin ja varmaan tappelisin ja kaikkea mahdollista, että toinen kertoisi asian oikean puolen. Ja miettisin kyllä jo todella, että vaikkei kyseessä olisikaan pettäminen, niin miksi haluaa valehdella tuollaisessa ja miksi tekee elämän niin hankalaksi, ettei voi kysymyksiin totuudenmukaisesti vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja Anno:
Mä varmaa keräisin kimpsut ja lapset ja lähtisin uudestaan sinne porukoille ja sanoisin miehelle että palaillaan asiaan heti kun on kiinnostunu selittämään.

Tää voisi olla vaihtoehdo mullekin. JOs ei kertoisi tai selittäisi mitään, niin eipä varmaan enää yhteiseloa edes halua.

Samaa mieltä suurimman osan kanssa: älä ota naiseen yhteyttä ennen kuin on jonkinlainen varmuus pettämisestä.
Pieni valkoinen valhe miehellesi tyyliin "kuulin, että illanvietossa olisi tapahtunut jotain muutakin" ei haittaa jos se saa miehesi kertomaan asiasta.

Onko kertonut syytä miksi hänellä oli sen naisen numero? mitä selitti?