ahistaa kränä miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahistaa

Vieras
en mä oikein tiiä ees mistä alkoi, jotenkin vaan tunnelma muuttui jäätäväks, se oli vittuuntuneen ja vihaisen oloinen, ei puhunut mitään.. mä sitten koitin olla normaalisti mutta lopulta menin nukkumaan.. se tuli myöhemmin viereen ja lopulta mä päätin tehdä aloitteen ja menin sen kainaloon nukkumaan... kaikki oli ok kunnes lapsi alkoi itkemään, menin lohduttelemaan jolloin mies läks katsomaan telkkaria... :/
lapselta otettu tuttu pois muutama päivä sitten joten sitä se varmaan itki, koitin lohdutella ja rauhotella ilman tulosta, ja lopulta ajattelin että jos ei muuten nuku niin annan sen tutin sille sitten, jotta saadaan nukuttua.. kello oli jo yli puolenyön ja meillä tänään rankka päivä edessä, eikä päikkäreitä voida nukkua... :/ hain tutin ja lapsi rauhottui hetkeksi, mutta mies aloitti ilkeilyn ja vittuilun... :/
lopputulos oli että menin takas lapsen huoneeseen missä sitten lauloin ääneni käheäksi ja lopulta lapsi nukahti, ja ilman tuttia kun sen sitte otin pois kun ei se auttanut mitään... (ja siis suunnitelma oli aluksi että otan sen tutin pois kun lapsi on uudelleen nukahtanut, mutta koska ei rauhoittunut sen tutin kanssa niin otin sen pois sitten heti...) mutta siis jouduin nukkumaan lattialla lapsen sängynvieressä koko yön kun heräili vähän väliä itkemään..
ahistaa siis mun ja miehen välit, sillä ei ollut mitään syytä ilkeillä, enkä kyllä alunperinkään tiennyt mistä oli kiukku.. pitäisi mennä herättelemään sitä kun kohta pitäis lähtee liikenteeseen, mutta ei oikein huvita.. se on tullut nukkumaan joskus kolmen jälkeen.. ja voisinpa veikata että se on entistä vittuuntuneempi kun mä olen nukkunut lapsen huoneessa... :/

Pitäisiköhän sun nostaa se kissa pöydälle ja kysästä suoraan mieheltäs, et mitä pahaa oot tehny, kun käyttäytyy noin sinua kohtaan. Mut tsemppii kovaan päivään.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Pitäisiköhän sun nostaa se kissa pöydälle ja kysästä suoraan mieheltäs, et mitä pahaa oot tehny, kun käyttäytyy noin sinua kohtaan. Mut tsemppii kovaan päivään.

mä kysyin jo eilen... monta kertaa.. kysyin et onko kaikki ok? oonko mä tehny jotain? ei vastannu tai sano että kaikki ok, muttei kuitenkaan puhunut mulle taikka vastannu kun kysyin jotain.. kait se pitää kysyä tänään uudestaan kun saan sen hereille.. mut ahistaa jo valmiiks... ja meillä tosissaan tänään menoa ja ahistaa jos välit on tälläset kun kyllähän muutkin sen huomaa :/

Tiedän täsmälleen tuon tunteen! Meillä oli samanlaista monta kuukautta, luulen että miehellä oli itsellään joku kriisi. On myöhemmin sanonut ettei ollut musta johtuvaa, mut siinä tilanteessa sitä ajattelee, että johtuu itsestä ja lapsesta, ja aiheuttaa hirveän pahaa oloa. Mulla kääntää vatsaa vieläkin kun muistelen sitä painostavaa ilmapiiriä. Meillä tämä meni ohi suht hiljattain, muutamia viikkoja sitten. Välillä olen vieläkin silti varpaillani. Toivottavasti teilläkin menee ohitse tuo, tsemppiä kovasti :hug:

kiitos :)
tosissaan kun on sellanen olo että vika olis nyt mussa, mutta en kyl ole mielestäni mitään väärää tehny :/
ja eilenkin kun oli jo tällänen ahistava ilmapiiri, mies pudotti mehutölkin lattialle (vahingossa) se tietty kiukustui entistä enemmän, paiskasi tölkin lavuaariin ja paineli tupakalle... mä sitten siivosin lattian ja tiskipöydän, mitään en ärähtänyt,motkottanut ym... mutta eipä tuo mies edes kiitosta voinut sanoa.. vaikka vein sille vielä sitten sitä mehuakin... :/
mua ärsyttää ja ällöttää ku mä sitten hiippailen täällä varovaisena ja koitan tehdä miehelle mieliks.. jotta se olis taas oma itsensä ja meillä olis kaikki hyvin :/

voiskohan sitä vaan jättää selvittämättä koko asian ja lähteä vain lapsen kanssa liikenteeseen.. sanoa muille että miehelle tuli oman perheen sisäinen juttu... ei nyt jaksais aloittaa mitään asiaoiden setvimistä.. ja jos en mä tota käy herättämässä niin tokkopa herää edes ajoissa.. joten välttyisin koko asian puimiselta seuraavat 4pvä.... tosin varmasti sitte olis isompi kränä selvitettävänä..