ahistaa kun haluaisin muuttaa jo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti, isi ja lapset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti, isi ja lapset

Vieras
asumaan sinne missä asuisin loppuelämäni. lähikuntaan siis, sieltä ostettais talo ja lapset menis siellä kouluun. tilanne on nyt se, että esikoinen menee vuoden päästä eskariin. oon aina halunnut, että siinä vaiheessa asutaan silleen, ettei enään muuteta mihinkään ja lapset joudu vaihtaan kouluja. itse jouduin pienenä ja ei ollut kivaa! täällä ei tulla asumaan kuitenkaan pitkään. nyt asutaan vuokralla mun opiskelun takia oikeastaan. ehkä saattais olla varaa ostaa se unelmientalo sieltä unelmienpaikasta nyt miehen tuloilla, mutta tiukkaa ehkä tekisi mun opiskelun ajan. mutta minä saan töitä hyvällä palkalla ihan varmasti kunhan valmistun.. mitäköhän tässä tekis? me ei kukaan haluttais asua enää täällä, mutta mietitään onko varaa muuttaa nyt?

Kuulostaa hassulta, että voisit nyt päättää, missä asut loppuelämäsi! En mä ainakaan voi. Työt ja elämä kuljettaa muutenkin. Ei niinkään ehkä valtion sisällä, mutta muualle maailmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kuulostaa hassulta, että voisit nyt päättää, missä asut loppuelämäsi! En mä ainakaan voi. Työt ja elämä kuljettaa muutenkin. Ei niinkään ehkä valtion sisällä, mutta muualle maailmaan.

no, en ehkä voikkaan sanoa loppuelämästä, eihän siitä tiedä minne elämä kuljettaa. mutta kyllä siihen aika pitkälle voi itse vaikuttaa kuitenkin.