Ähtärin eläinpuistosta kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lomailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lomailija

Vieras
Suunnittelin josko lomalla mentäis käymään ko paikassa ja yövyttäis hotelli Mesikämmenessä. Onkohan mimmonen paikka, siis lapsille tekemistä? Lähinnä ihan vaan on esim mimmosia leikkipaikkoja/-puistoja? Esitettä kattelin niin siinä oli joku leikkihalli mut sekin aukeaa vasta 13.6 ja me oltais menossa lomalle ennen sitä eli ihan kesäkuun alussa, onko silloin vielä mitään muuta kateltavaa kuin se eläinpuisto? Vai pitäiskö tota reissua lykätä myöhemmälle kesälle? Ylipäätään oisko kiva paikka 6 ja 7 v lapsille?
Ja onkos siinä lähellä mitään kivoja paikkoja missä voisi käydä?

Meilläkin on käyty siellä monta kertaa ja aina vaan se jaksaa lapsia kiinnostaa, vanhin on 7v. Onhan siinä eläinpuiston yhteydessä se semmonen leikkikenttäalue missä oltas viihdytty toinen mokoma päivä ja se kotieläinpuistokin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Meilläkin on käyty siellä monta kertaa ja aina vaan se jaksaa lapsia kiinnostaa, vanhin on 7v. Onhan siinä eläinpuiston yhteydessä se semmonen leikkikenttäalue missä oltas viihdytty toinen mokoma päivä ja se kotieläinpuistokin.

Tota mä just mietin et varmaan lapset tykkäis just tommosesta leikkikentästä mut onkohan se auki vielä tossa kesäkuun alussa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:

Tota mä just mietin et varmaan lapset tykkäis just tommosesta leikkikentästä mut onkohan se auki vielä tossa kesäkuun alussa?

Se on siinä pääportin luona, siis aitojen sisäpuolella se leikkikenttä, mun käsittääkseni se on auki yhtä aikaa kun itse eläinpuistokin. Enpäs kyllä hoksannu kysyä pojalta (joka oli siellä eilen luokkaretkellä) et oliko se auki vai onko se remontis tms. et aukeis vasta kesäkuus.

Mulla ei ole tuosta hotellista kokemusta kun me vuokrattiin mökki sieltä leirintäalueelta. Mutta paikka oli mun mielestä kaikkiaan vallan ihana!! Ehdottomasti pitää joskus päästä uudelleen :)

Siinä heti sisääntulon vieressä on leikkipaikka ja yllättävän hyvin lapset jaksaa kiertää niitä eläimiäkin katselemassa. Se leikkihalli on tosi kiva myös. Pienemmille lapsille on myös niitä perässä vedettäviä kärryjä jos alkaa jalkoja väsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mulla ei ole tuosta hotellista kokemusta kun me vuokrattiin mökki sieltä leirintäalueelta. Mutta paikka oli mun mielestä kaikkiaan vallan ihana!! Ehdottomasti pitää joskus päästä uudelleen :)

Siinä heti sisääntulon vieressä on leikkipaikka ja yllättävän hyvin lapset jaksaa kiertää niitä eläimiäkin katselemassa. Se leikkihalli on tosi kiva myös. Pienemmille lapsille on myös niitä perässä vedettäviä kärryjä jos alkaa jalkoja väsyttää.

Just tota leikkihallia tarkotin et ainakin nettisivuilla oli mainintaa et aukeis vasta kesäkuun puolivälin tietämissä, aikaseemmin vaan ryhmille tilauksesta auki. Varmaan jossain vaiheessa mennään tuolla lomailemaan mut täytyy vielä miettiä mennäänkö vasta kesemmällä.

Yhteistyössä