ai apua, varma jopa oma äiti ei tunnista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
enää :D. Tänään tein aloitukse että haluan suklan ruskea tukka. Kampamoon pääsen vast joulun jälkeen, siksi ajattelin että kokeilen kotona sitten kun ennen joulua halusin saada uusi tukka. Tein 2 x krt värinpoistoa ja apua miltä mä nyt näytän, peikolta ja tukan väri joku oranssi, tukka on kuiva kuin mikä, miten mä huomenna pääsen vaikka mihin kampamoon ja minkälaisen pipon edes voi laittaa päähään ettei mua näy :ROFLMAO::ROFLMAO:

Sä siit vedit päähäs jotku blondausvärinpoistomömmöt kokeilematta edes niitä vaihtoehtoja, jotka eivät tapa hiusta?? Sillä askorbiinihappohommalla olisit todennäköisesti päässyt aika lähelle suklaanruskeaa tukkaa ilman hiusten tappamista, ihan vain syväputsaamalla. Tai colourB4:lla, joka olisi kuivannut ehkä vähän mutta ilman mitään oranssikatastrofeja.
Miksi edes kysyit neuvoa kun et mitään kuuntele???

Mä menin tänään kysymään neuvoja samalla kampaamosta :D ja he sanoivat kun on niin musta tukka niin ei saa, ainoa vaihtoehto värinpoistoaine :/. No, huomenna vaikka musliimi huivin päälle laitan ja etsin jostain jonkun paikan tai väliaikaisesti laitan jonkun muun värin.

Mitähän sä ihan oikeasti niiltä kysyin?? Colour B4 poistaa mustastakin tukasta väriä ihan samalla tavalla kuin vaaleastakin. Samoin askorbiinihappo.Huijattu sua on ihan viis nolla, toivoneet että maksat niille nekin rahat varmaan. Kannattaako tappaa tukka ja pilata kaikki, ennen kuin kokeilee järkevämmät vaihtoehdot?? Askorbiinhappo esim ei olisi maksanut kuin pari euroa apteekista. Colour b4 muistaakseni 13€

Mistä saa Colour b4? Tuntu enää ei tiedä ketä pitäisi kuunnella -_-. Siksi tykkään ulkomaailla kampaamoissakin käydä. Ainakin osavat mun hankala tukka käsitellä oikein ja niin kuin haluan sekä aika saa vaikka heti aina :D

No esimerkiksi Sokkarilta, sillä voi poistaa väriä hiuksista tosi hyvin tai vähän vähemmän ilman hiusten tappamista. Itse olen kerran kokeillut sitä vahvempaa ihan tummiin hiuksiin ja meni kyllä hunajanruskeiksi kun ajattelin ettei tehoa niin kovin. Eikä mitään purkkatukka ongelmaa tai muutakaan mitä värinpoistot aiheuttaa.
No eihän sekään aine enää sun tukkaa pelasta kun oot sitä jo urakalla tappanut, että onnea vaan jatkoon sulle. Joskus kannattaisi kuunnella mitä neuvotaan silloin, kun sitä neuvoa kysyy!

Värinpoistojen välillä pitäisi aina odottaa vähintään 2 päivää, ja jos ruskeiksi haluat hiuksesi niin ei se yleensä (vaikka mustia hiuksia värjäisikin) kahta värinpoistoa tarvitse sillä ruskea väri tarttuu oransseihinkin hiuksiin, mutta tehty mikä tehty.
Osta joku hyvä hiusöljy, jotta lähtee höttöisyys ja kuivuneet hiukset edes hieman vähemmälle. Suosittelen itse Wellan oil reflection Hiusöljyä. Toiminut ainakin minulla ja vaikka elämässäni varmaan 60 värinpoistoa tehnyt mustiin hiuksiin. Vältä myös ponnareiden käyttöä, koska ne katkaisevat hiuksia ja venyttävät niitä aiheuttaen "purkkamaisuutta".
Onnea hiuksiesi kanssa, toivottavasti onnistut saamaan haluamasi värin!!

Yhteistyössä