Ai et mä oon vihanen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kilppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kilppis

Aktiivinen jäsen
02.11.2007
1 689
0
36
Oltiin kaverin kanssa lähdössä eilen illasta tuohon meijän lähi teboilille kahville ja mun oli määrä mennä sinne pyörällä. No.. Lähden sovittuun aikaan, menen lukolliseen pyörävarastoon, ei siis mikään pili-palilukko, vaan sinne käy ainoastaan talon asuntojen avaimet. Mitä siellä vastassa, ei sitten yhtikäs mitään. Mein pyörät oli molemmat varastettu, just oli hommattu pyörään istuinkin, jotta kuopus pääsee kanssa kyytiin. Toinen lukoista oli kaiketi sahattu katki, kun se oli ainoastaan siellä jäljellä.

Aaarrgghh!! Tänään soitto rikospoliisille ja isännöitsijälle. Pihalla enemmän ja vähemmän maastopyöriä ja jopa osa auki, miten niitä vitun varkaita kiinnosti just ne meijän pyörät. Oli sieltä kyl kolmaskin pyörä viety, mutta se ei ollut ollut lukossa. Eihän tässä sitten mitään.. Uusiakaan ei ole rahaa ostaa, muutenkin niin pirun tiukkaa. Mä vaan oon niiiiiiiin vihanen tällä hetkellä!!! |O |O

Helpottaapas kun saa johonkin huutaa.

:hug: tiedän tunteen oma kohtasta kokemusta mutta toisessa muodossa..
ja sitten aikanaan kans veljeltä varastettiin vasta edellisenä päivänä ostettu fillari |O

Mikä hiton idea on viedä pyörä, jossa lasten istuin!? :headwall: Ehkä tää on vaan ollut joku rahantarve juttu ja ottanut ne sitten.
Tosin sehän on totta, maastopyörä on aina maastopyörä.
Saa vaan ihmetellä, että kellä on oikeasti pokkaa mennä varastaa toisten pyörät. Tää on tätä Vantaan hyvää aluetta tai ainakin piti olla. Ja asukasvalinnatkin aika tiukkoja.

Mutta tapahtunut mikä tapahtunut, soitto sille hemmetin poliisille, jos löytäis vielä jostain puh.nron. Yritin katella Vantaan sivuilta, mut eipä osunut mun silmään ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tarkasta vakuutusyhtiöltä myös kovraisko teidän vakuutus.

Kyl se varmasti jotain korvaa. Kuitenkin lukollinen tila, ei mikään hepponen ovi, jonka takana pyörät ollut ja ne on kuitenkin ollut vielä lukossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Tarkasta vakuutusyhtiöltä myös kovraisko teidän vakuutus.

Kyl se varmasti jotain korvaa. Kuitenkin lukollinen tila, ei mikään hepponen ovi, jonka takana pyörät ollut ja ne on kuitenkin ollut vielä lukossa.

No on sekin pieni lohtu :hug:

On toki. Enpä uskaltanut edes esikoiselle kertoa tänä aamuna, että on pyörät viety. Ei ehkä ymmärrä sitä niin, mutta jotenkin yritän selittää. Ollaan koko porukka käyty pyöräilees välillä. Ja mä oon käyttänyt pyörää viimeksi viikko sitten. Ne pyörät on kuitenkin hävinnyt viime viikolla jo ke tai to, kun naapuri oli sanonut siitä omasta pyörästään toiselle naapurille.

Varmasti aivan SAIRAAN ärsyttävää!

Rikosilmoituksen voi (ja kannattaakin jos ei jaksa asemalle juosta) tehdä netissä

http://www.poliisi.fi/rikosilmoitus

Ja kotivaakutus kyllä tietääkseni korvaa pyörät, jos olivat lukitussa tilassa lukittuina.

Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:
Varmasti aivan SAIRAAN ärsyttävää!

Rikosilmoituksen voi (ja kannattaakin jos ei jaksa asemalle juosta) tehdä netissä

http://www.poliisi.fi/rikosilmoitus

Ja kotivaakutus kyllä tietääkseni korvaa pyörät, jos olivat lukitussa tilassa lukittuina.

Kiitos vaan. Mä teen sen netissä. Ongelmana vaan on, etten muista kuollaksenikaan et minkä merkkiset pyörät olivat. Pari kolme vuotta vanhat, mutta vähän käytetyt. Eikä löytynyt ostopaikastakaan enää samanlaisia, jotta olis voinut edes jotain laittaa.

Yhteistyössä