Ai että mua ahdistaa tuossa Salkkareissa tuo ukko joka mustamaalaa exvaimoaan minkä ehtii!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hyi

Vieras
Siis oikeasti ahdistaa, ihan fyysisesti. Ahdistaa se, miten se manipuloi noita lapsia, viranomaisia, exvaimoaan. Mun ex on sata kertaa yhtä paha kuin tuo, ja se jaktaa yhä edelleen kaikkea kiusantekoa, joten tuo liippaa niin läheltä. Ja ahdistaa varmaan just siksi. :(

mun taas käy niin sääliksi ne lapset. aina niitä sanotaan kaksosiksi ihan kuin ne olisi yksi yksilö eikä kaksi eri ihmistä. sitten toinen vanhemmista valehtelee toisesta ja toinen mollaa toista ja uhkailee. Panu oli oikeasti tosi pelottava tuossa ennenkuin Iiris perui puheensa. sehän kävi käsiksikin pariin kertaan. käynyt jo pariin kertaan mielessä, että onkohan se ollenkaan pysähtynyt ajattelemaan että omalla toiminnallaan on jo varmasti huostaanotto lähellä.

Itsekin tympäsee Panun käytös. Itse Iiriksen tilanteessa olisin varmasti valehdellut myös. Pienikin mahdollisuus siihen, että menettäisin lapset ajaisi minut varmasti valehtelemaan, jos kokisin sen hyödylliseksi.

Yhteistyössä