S
"shihtzu"
Vieras
Oltiin viime viikolla parturissa ja siis ensin oli tuon esikoisen hiustenleikkuu ja sitten minun. Exän äiti oli mukana lapsia vahtimassa ja mentiin sitten sen jälkeen Anttilaan ostamaan esikoiselle jokin pieni lahja, kun oli niin reipas parturissa. Ostettiin chuggington-juna ja maksettiin se. Minä lähdin sitten käymään viereisessä ruokakaupassa ja lapset jäi isoäitinsä kanssa odottamaan ja avasivat sillä välin sen paketin ja kun tulin kaupan puolelta pois ja lähdettiin siitä, niin exän äiti meinasi jättää sen roskan siihen Anttilan tiskin päässä olevalle tasolle, vaikka muutaman metrin päässä olisi ollut ihan roskiksetkin. Totesi vaan että kyllä sen siitä joku roskiin vie ja kun totesin, että tuossahan on roskin käytävän toisella puolella niin se oli kuulemma liian kaukana.
Minä sitten sen sinne roskiin vein ja totesin, että lasten nähden roskat viedään roskiin, eikä jätetä joka puolelle lojumaan, eihän noi muuten opi.
Minä sitten sen sinne roskiin vein ja totesin, että lasten nähden roskat viedään roskiin, eikä jätetä joka puolelle lojumaan, eihän noi muuten opi.