Ai että mua ottaa päähän!!! Argh!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ärsyyntynyt"

Vieras
Tiedän,ettei mulla oo syytä edes ärsyyntyä periaatteessa,mutta silti ärsyttää.

Ärsyttää mun äiti,joka on nyt kk päivät sanonut "pyydä vain apua jos tarttet" ja joka kerta kun pyydän on hällä hoidssa pikkuveljen uuden naikkosen lapset.
Miksi hemmetissä se akka ees työntää mun äidin hoidettavaksi niitä lapsia?!!
Joka lapsellaan on isä ja isovanhemmat äidin ja isän puolelta..työntäs niiden hoidettavaksi.
Ja miksi hitossa mun äidin tarttee sanoo,et auttaa aina kyllä kunhan pyydän apuu,mutta koskaan ei voi auttaa,kun ne veljeni naisystävän lapset käytännössä asuu siellä!

Joo olen väsynyt ja sairas..mun lapsella ei ole isää eikä muita isovanhempia,kuin äitini..joten tukiverkko on hemmetin pieni.
Tulee vaan sellai olo,et nauttiiko toi mun äiti,kun meen sen etee itku silmässä anelee,et auttais mua ja pääsee kieltäytymään ja samalla tuudittelee toisen muksua sylissään.

Eipä oo mun lapsille osteltu myöskään uusia talvipukuja,syys/kevätpukuja,hattuja ym..mutta näin vaan ostellaan veljen naisystävän lapsille..
Noo muutenhan ne muksut kulkis talvellakin ilman hattuja...
Argh!!!

ÄRSYTTÄÄ!!!

[QUOTE="ärsyyntynyt";26178257]Pystyn ja oon sanonutkin.
Tosiasia on kuitenkin se,että se hoitaa ketä tahtoo eiä sillä ole mitään velvollisuuksia mun lasta kohtaan.[/QUOTE]

Mitään ei ole siis tehtävissä. Lakkaa pohtimasta, asia ei sillä korjaannu ja tulet vaan entistä kiukkuisemmaksi.

[QUOTE="vieras";26178352]Mitään ei ole siis tehtävissä. Lakkaa pohtimasta, asia ei sillä korjaannu ja tulet vaan entistä kiukkuisemmaksi.[/QUOTE]

Helpommin sanottu,kuin tehty..
kun ärsyttää niin ärsyttää.
Eikä auta,että on väsynyt,ikunen ja kiukkunen..

Menee ohi kyllä..
Ja ehkä jonain päivänä mun äiti voi huomata ettei sil oo tytärtä enää..

Minä pyydän lastenhoitoavun jo kuukautta etukäteen, näin voin varmistua siitä että saan avun kun sitä tarvitsen ja että muita lapsia ei ole silloin hoidettavana. Tai, toki muita voi olla, mutta että sen vuoksi ei kieltäydytä hoitamasta tätä mun muksua. Äh, huonosti sanottu, vaan ymmärrettäneen.

Eihän mummun/isovanhemman velvollisuus kuitenkaan ole kädet ristissä odottaa kun tarvitset lastenhoitoapua? Hän voi siis hoitaa muitakin kuin sinun lapsiasi...

[QUOTE="Minna";26178387]Minä pyydän lastenhoitoavun jo kuukautta etukäteen, näin voin varmistua siitä että saan avun kun sitä tarvitsen ja että muita lapsia ei ole silloin hoidettavana. Tai, toki muita voi olla, mutta että sen vuoksi ei kieltäydytä hoitamasta tätä mun muksua. Äh, huonosti sanottu, vaan ymmärrettäneen.

Eihän mummun/isovanhemman velvollisuus kuitenkaan ole kädet ristissä odottaa kun tarvitset lastenhoitoapua? Hän voi siis hoitaa muitakin kuin sinun lapsiasi...[/QUOTE]

Ei isovanhemman velvollisuus missään määrin ole edes hoitaa lastani.
Ärsyttää,että kaksi päivää sitten seisoo säälivän ilmeensä kanssa oveni suussa ja sanoo Minulla ei ole koko ensi viikolle mitään joten pyydä vain apua jos lasten kanssa tarvitset.
Seuraavana päivänä kuitenkin on veljen naisytävän lapset tulleet TAAS hoitoon,jotta veli naisineen pääsee juomaan.
Itseä ei todellakaan juominen nappaa,enkä edes saa juoda tällä hetkellä.
Olen ollut sairas pitkään ja ravannut lääkärissä ja alkaa olla voimat jo loppu niin fyysisesti,kuin henkisestikkin ja äitini sen tietää.Äitini ei ole kuukausiin edes nähnyt lapsiani,kuin ohimennen..
Olisi ihana nukkua kunnon yöunet ennen,kuin on sairaalaan lähtö ja siivota koti jotta sieltä tullessa ei olisi paskaa vastassa.Sieltä tulon jälkeen liikkuminen on hankalaa taas kuitenkin.

Mä en enää kertaakaan pyydä äitiäni ottamaan yökylään mun lapsia,lahjatkaan ei ole enää tervetulleita..kantakoon sen apunsa siihen ryyppy kämppään enemmän apua tarvitseville.(kumma kun ei riitä että lähes joka vkl vapaa,kun viikoillakin pitää saada se vapaa aika)..

Jospa veljesi on röyhkeä narsistinen ja hemmoteltu ja työntää ne naisensa kersat sinne, tai se nainen itse on hyväksikäyttäjätyyppiä. Eivät ymmärtäisi sanaa ei?

ja äitisi on vietävissä ja liian kiltti. Kun ne oli suunnitelleet että tottakai äitisi hoitaa taas kun on ennenkin ja tulivat vaan tuomaan niin äitisi ei osannut kieltäytyä vaikka oli sulle puhunut edellisenä päivänä olevansa vapaa. Munkin sisko vaan menee ja vie kersat, ei soittele tai kysy. Ei äiti sano mitään sille, vaikka ois sopinut aiemmin mun kanssa jostain.

Mua harmittais tuo ja kiukuttais ja vituttais ja itkettäis. Vieraat lapset siellä ja sinä olet sairas.

No mulla on sama tilanne. Sisarusten lapset on aina menneet edelle. Nyt on äitini alkanut pyydellä mun lapsia kun ovat isompia. Ei kiinnostanut pienenä paskaakaan. Ei tunne siis lapsiani. Ei ole koskaan tuntenut. Jonkun kerran nähneet. Arvostella on silti osannut.

Sulla vielä harmittavampaa kun ne ei ole edes sen lapsia.

Voihan äitisi olla ilkeäksin, en tiedä. Usein se vaan menee niin että jotkut vaan tekevät mitä haluavat ja kiltit lapsineen jäävät jalkoihin.

En tiedä missä nyt mättää.
Mulla meni jo aikoja sitten veljen kanssa välit ja sen uuden naisen kanssa.
Heillä on mun tavaroitani vieläkin joita eivät suostu palauttamaan vaikka joka viikko äidilläni käyvät..sieltä ne saisin kun äiti asuu lähellä.
Ja kun niiden tavaroiden perään kyselin,oli vastaus "katotaa sit joskus kun vastaann tulee"..
Mä en oo velvollinen vaatettaa muiden lapsia.

Mua ärsyttää sekin,et niillä lapsilla on äiti ja isä ja lisäksi isovanhemmat molemmilta puolilta.
Mun nuorimmalla tytöllä ei ole kuin minut ja äitini.(isänsä ja isovanhempansa eivät halua olla tekemisissä,ovat ns kieltäneet tyttäreni eikä isyyttäkään ole tunnustettu ja mun isä on kuollut)
Miks mun äidin pitää just niit muksui hoitaa aina..ja varsinkin jos on sanonut ettei häl oo mitään,että voin ja pitääkin pyytää apua.
Mä en ole edes sitä sorttia,että helposti apua pyytäisin.
Äitini lie tajunnut,että olen todella väsynyt,kun saatan alkaa itkeä ilman sen suurempaa syytä,en jaksaisi siivota vaikka aina ennen kotini on ollut todella siisti.
Sit kun itkien soitan,että ottaako nuorinta yökylään..luullen ettei häl o mitään hän lupaa soittaa hetken päästä..Soittoa ei kuulu ja illalla kaupassa törmään äitiini jolla veljen naisystävän muksut mukana.
Ja pitihän nyt herran jestas niiden päästä vappua juhlimaan vaikka juuri oli koko vkl dokattu..argh!!!

Yhteistyössä