Ai että ...mulla on sitten ihana veli...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Viime kesänä menin heille kylään ,asuu avokkinsa ja avokin lasten kanssa,vein tuliaisia omasta lahjatavaraliikkeestäni,sellaisen pienen rautaisen limntuhäkin minne sisälle laitoin kahvia kynttilää,karkkia jne.niin mitä sanoo veli?

Mikset tuonut sitä juoma-automaattia sieltä kaupaltas mielummin...että olis sitten pitänyt soittaa että mitä tuliaisia saisi olla?

Itse hän ei tuo edes lapselle lahjaa jos on esim.synttäreille kutsuttu.

Tänään sitten soitti että olenko kotona?samaan syssyyn sanoi että he ovat puolentunnin päästä teillä,jättää lapset meille muutamaksi tunniksi kuulemma..minä siihen sitten että ei se nyt kyllä käy,koska oon 39 asteen kuumeessa,etten tosiaan jaksa nyt hoitaa kahta vilkasta lasta(jotka eivät ole veljeni ,vaan hänen avovaimon)

No he tulivat ja veljeni sanoi avokilleen että mennääs sitten(johonkin olivat syömään menossa)Mä siihen että ihan oikeasti,olen tosi kipeä,ja että meneekö teillä kauan?Onneksi avokki oli järjissään ja sanoi ettei voida jättää kun sun siskos on kipeä.

Siis ihan oikeasti,multa ei edes oikeastaan kysytty edes että voiko tuoda jne..hohhoijaa...

Muilla hyviä sisarussuhteita??

14v.pikkusiskoni kanssa tulen loistavasti toimeen ,mutta tää broidi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vil:
En kyllä ymmärrä miten tuo tuliaisjuttu tähän liittyi. Ei kaikki tykkää tuollaisesta krääsästä. Mutta muuten kyllä veljen käyttäytyi tyhmästi.

Vähän niinkuin koitin pohjustella veljeni luonnetta,ts,mun mielestä toi tuliaisjuttu oli liki yhtä tökerö kun tää tänpäiväinen.Yleensä sanotaan silti että kiitos vaikkei tykättäiskään,tai niin mä oon luullut että kuuluu tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Jösses. Ala sanoon sille kaikki niin suoraan kun tilanne vaatii.

joo nyt niin päätinkin...etten enään koskaan mee noihin sen juttuihin mukaan.

Hyvä tyttö! Tommoset ei opi millään, mutta tota äärimmäisen suoraan puhumista voi kokeilla.

Just miehen kanssa puhuttiin että ei tuo taatusti ole moksiskaan vaikka sille sanois päin naamaa,on se niin täynnä itseään.Mutta tosiaan aina kanattaa kokeilla..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
veljet on mukavia, kieltämättä.

oman veljeni kanssa en ole puheväleissä :whistle:

Mä vähän luulen etten oo minäkään kauaa enään.Äitiini on jo välit mennyt.kiwaa :xmas:

äh. suku on pahin :|

Liittyy joukkoon! Paitti ei ole veljeä, mutta tuo alulle laittaja kyllä! |O

En kyllä ymmärrä miten tuo tuliaisjuttu tähän liittyi. Ei kaikki tykkää tuollaisesta krääsästä. Mutta muuten kyllä veljen käyttäytyi tyhmästi.

Vähän niinkuin koitin pohjustella veljeni luonnetta,ts,mun mielestä toi tuliaisjuttu oli liki yhtä tökerö kun tää tänpäiväinen.Yleensä sanotaan silti että kiitos vaikkei tykättäiskään,tai niin mä oon luullut että kuuluu tehdä.

Mun mielestä niinkin läheinen kuin veli voi kuitata vitsillä ettei miellytä.

Alkuperäinen kirjoittaja hermoraato:
veljet on mukavia, kieltämättä.

oman veljeni kanssa en ole puheväleissä :whistle:

Mä vähän luulen etten oo minäkään kauaa enään.Äitiini on jo välit mennyt.kiwaa :xmas:

äh. suku on pahin :|

Liittyy joukkoon! Paitti ei ole veljeä, mutta tuo alulle laittaja kyllä! |O

ei ne siskotkaan sen helpompia ole :kieh:

Mun mielestä niinkin läheinen kuin veli voi kuitata vitsillä ettei miellytä.

Mun mielestä taas ei vois...en mä ainakaan pysty sanomaan kenellekkään edes vitsillä että hei mä en olis halunnut tätä,oisit tuonut sen ja sen...mutta näin me ollaan erilaisia kaikki:)

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
mun veli on vetänyt herneen nenään koska seurustelen tumma ihoisen kanssa..kyllä jaksaa aina kertoa jonkun "hauskan" rasismi vitsin. :attn:

Joo mun veli on myös rasisti..

todella raivostuttavaa. mutta en jaksa kauheasti välittää mitä hää sannoo,aina ollu yks v***upää mua kohtaan.

Uusimmat

Yhteistyössä