Ai hitto ku oon VAINOHARHAINEN!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsyttäääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsyttäääää

Vieras
AINA kun mies on töissä kaverilla tai missä vaan ajattelen vaan että ketä se nyt panee.. :o Mä en haluais olla näin saatanan mustasukkainen mutta en mahda sille mitään ja mies vannoo uskollisuuttaan mulle ja mä en usko sitä. En luota siihen yhtään kun on mua pettänyt! Ei sen puoleen että on se ollu toisinkin päin mutta mä olen ilmeisesti saanut miehen luottamuksen takaisin jo kun ei enää kysele missä käyn ja mitä teen. Vannoin joskus etten enää koskaan petä ja en olekkaan niin tehnyt ja mies vannoo sitä samaa nyt mulle mutta miks en voi miehen sanaan luottaa??

olen harkinnu meneväni keskustelemaan tästä ihan jollekkin ammatti auttajalle mutta en tiedä ottavatko mua edes tosissaan :ashamed:

ihan itteeni vituttaa tää sairas mustasukkasuus. mieheni ei ole (kai) pettäny mut pari läheltä piti tilanetta on ollu. tuntuu et tarviis saada jotain apuja tähän. varsinkin nyt kun oon raskaana niin toi vainoharhaisuus vaan lisääntyy. käyn jopa salaa kyttäämässä miehen työpaikan lähellä ja kuvittelen et se oikeesti lopettaa työt aikasemmin ku sanoo ja tapais jotain muuta ennen kotiintuloa.

Meillä on miehellä omayritys ja voi olla vaikka koko päivän pois ja se että voisi joskus mennä kimppa kyydilläkin töihin ja jättää auton mulle niin ei se onnistu ku hän voi tarvita autoa niin sekös vasta epäilykset herättää...

On tää vaikeeta ku on ryssinyt asiat näin pahasti...

Hei, tottakai ammatti-ihmiset ottavat sinut vakavasti!

Ei mikään ihme että luottamuksesi on hajalla, se on ihan luonnollinen reaktio. On selvä että teillä kahdella on toipuminen pettämisestä edennyt eri tahtiin, eikä mies osaa välttämättä ollenkaan ajatella että sinulla on vaikeaa. Nuo ovat kuitenkin korjattavissa ja selvitettävissä olevia asioita, kannattaa sitä apua hakea. :)

Yhteistyössä