ai kamala... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meillä ei oo ollu yötä kun mun yks lähiystävä kerran tässä asunnossa, ollaan asuttu tässä reilu vuosi..
eli en ole oikein tottunu yökyläilijöihin..
eilen sit miehen kaveri tuli auttaa miestä raksalle ja se tuli meille yöks.
ikinä en oo koko tyyppiä nähny, kuullu vaan...
oltiin jo pojan kanssa nukkumassa kun ne tuli kotiin raksalta.
ja aamulla en sitten todellakaan voinu ekana tajuta et meil ois ollu joku vieras heebo sohvalla koisaamassa kun nousin tukka pystyssä, räkä poskella ja rikkinäisissä kalsareissa ylös ja laahustin suihkuun..
hiippasin muina naisina kylppäriin (onneks en piereskelly tms :x ) ja suihkussa pysähdyin ku tajusin et sohvalla oli kyl istunu joku.. sit tajusin et ei helvetti :laugh:

en meinannu kehdata tulla suihkusta pois :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
No mutta ainoastaan elokuvissa noustaan sängystä valmiiksi tällättyinä...
Lähes kaikki aikuiset ihmiset tajuavat sen...

no joo, mut tarviiko sit olla se toinen ääripää todellisessa elämässä? :D

varmana tein lähtemättömän vaikutuksen ja voi mun miesparkaa kun se kaveri nyt säälii sitä kun näin hehkeen akan on vaivoikseen saanu :laugh:
ei vaa, kyllä mä jo ihmiseltä näytin kun suihkusta tulin, ei se tyyppi ainaka näyttäny siltä et olis pahoja traumoja jääny :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja äijä-69:
No mutta ainoastaan elokuvissa noustaan sängystä valmiiksi tällättyinä...
Lähes kaikki aikuiset ihmiset tajuavat sen...

no joo, mut tarviiko sit olla se toinen ääripää todellisessa elämässä? :D

varmana tein lähtemättömän vaikutuksen ja voi mun miesparkaa kun se kaveri nyt säälii sitä kun näin hehkeen akan on vaivoikseen saanu :laugh:
ei vaa, kyllä mä jo ihmiseltä näytin kun suihkusta tulin, ei se tyyppi ainaka näyttäny siltä et olis pahoja traumoja jääny :D:D

Tyypiltä löytyy siis näyttelijänlahjoja... :D
No ei vaiskaan...
Minusta ihmiset näyttävät herätessään paremmilta kuin sen jälkeen kun ovat tälläytyneet...

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
meneekö joku oikeesti suoraan sängystä suihkuun? :D mun pitää aina vähän aikaa heräillä,juoda kahvi ja silleen, muuten varmaan hukkuisin sinne :D

tää oli poikkeustapaus, piti käydä jo illalla, mut nukahdin :whistle:

Yhteistyössä