Ai kamala että minä näin kamalaa unta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
näin unta että siskoni häät olivat pian ja sitten saimmekin uutisen että sisko oli ajanut kolarin ja kuollut...siinä sitten häät muuttui hautajaisiksi...

miten lie sekoittuu asiat kun katoin yhden elokuvan jossa oli kolari ja 2 kuoli siinä, lauantaina on serkun häät ja eilen hätäilin kun sisko ei vastannut puhelimeen kun olivat veneellä...nuo kaikki kait sekoittui unessa...

Ja nyt olen niin järkyttynyt että en tee muuta kuin itken :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
:hug:
Jos sua yhtään lohduttaa, niin vanha kansa uskoo, että jos unessa tapahtuu pahaa, niin se tarkoittaa että jotain hyvää tulee tapahtumaan.

mä olen kuullut että jos joku kuolee ja sitä suree, niin se ihminen on rakas unen näkijälle...ja sisko on kyllä rakas, en tiiä mitä tekisin jos hän yhtäkkiä menis :'(

mun kaveri näki viikon joka yö et hänen siskonsa oli menossa naimisiin. kaverini oli kaasona ja kaikki oli hyvin. he morsiamen kanssa odotti aina alttarilla siskon miestä joka ei koskaan tullu, ja uni loppui aina siihen. 2 viikon päästä siskon miehellä todettiin imusolmukesyöpä joka vei miehen alle kuukaudessa.

Minäkin näin unia kuolemasta kun kärsittiin lapsettomuudesta. Se stressi kai siirtyi uniin. Monena yönä heräsin itkemään.
Pikkuveljeni kuoli unessa ja hän on minulle todella rakas. Mieheni kuoli unessa joka myöskin on todella rakas. Isomummonikin kuoli ja heräsin siihen että itken vaikka hänen kanssa en mitenkään erityisen läheinen ole koskaan ollut. Isänikin kuoli yhdessä unessa :'(
Ja ne on oikeesti hirveitä unia!!

:hug:

Mutta unta se vain oli :hug: :hug:

Yhteistyössä