Ai olenko mä ihan outo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kun en halua ottaa yövieraita enää kun on vauva ja taaperoikäinen?
Miksi on niin vaikea tajuta että haluan rauhoittaa illat ja aamut oman perheen kesken. Päivällä saa sukulaiset käydä, mutta parempi kun yöksi häipyvät muualle...koskee ihan lähisukuakin, ne vaan ei oo meidän taloutta ja mua häiritsee jos muuta porukkaa pyörii jaloissa iltasyönnillä ja nukutuksilla vaikka kuinka olisvat omissa oloissaan muka.

Ennen kun oltiin kaksistaan sai olla yövieraita vaikka sillon kaksiossa asuttiinkin, nyt en tykkää vaikka tilaa olisi enemmän.

Ymmärrän kyllä sua! Ei ole helppoa passata siinä yövieraita ja laittaa samalla lapset nukkumaan. Toisaalta jos yövieras on hyvinkin tuttu, hän saattaisi auttaa sinua iltapuuhissa, mutta siis ymmärrän täysin. =)

Juu, ei ole kyse edes passaamisesta. Vaan vaikka ihan ite tekisivät ja ottasivat syömisensä jne. ni mua vaan häiritsee jos vaikka anoppi on pyörimässä siinä. Se ei ole meidän "perhettä" ja tuntuu ylimääräseltä ilta ja aamuaskareiden ohessa. Ei voi olla kuten normaalisti...ja tästä sitten esim. anoppi on suuttunut kun ei SAA tulla yöksi...rrrrr

et ole outo. Minäkään en ole ottanut yövieraita enää ihan tuosta vaan. Ainoastaan sellaisia, jotka ymmärtää pikkulapsiperheen elämää. Yks kaveri olis lapsensa kans tullut tässä taannoin, mutta kun heillä on ihan normaalia kukkua yli puolenyön ja meillä lapset on sängyssä jo 8 ja itekin ennen kymmentä. Ei oikein täsmänny kuviot yhteen. kaveri ei vaan oikein ymmärtänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu, ei ole kyse edes passaamisesta. Vaan vaikka ihan ite tekisivät ja ottasivat syömisensä jne. ni mua vaan häiritsee jos vaikka anoppi on pyörimässä siinä. Se ei ole meidän "perhettä" ja tuntuu ylimääräseltä ilta ja aamuaskareiden ohessa. Ei voi olla kuten normaalisti...ja tästä sitten esim. anoppi on suuttunut kun ei SAA tulla yöksi...rrrrr

Onhan siinä lisähommaa, vaikkei teoriassa ole =)
Mutta aika naurettavaa jos anoppi ottaa tästä herneen nenäänsä. Hänellä ei ehkä ole tilannetajua.

Et ole outo, mä kyllä tajuan. Vaikka mä kyllä tykkään jos mun serkku tai sisko tulee yökylään, ne jotenkin tuntuu niin omalta perheeltä =)

Mutta ketään muuta en sitten majoittaiskaan... :whistle: Ja meillä on kyllä vielä aika pieni kämppäkin, että en senkään takia.

Minä itse inhoan yökyläilyä mutta otan mielelläni yövieraita vastaan.

Anoppi raasu on aina ihan väsyksissä kun meiltä lähtee kun töitä on niin paljon :saint: Minä olen ainoa hänen miniöistään joka antaa rouvan touhuta (lue siivota, kokata, pyykätä ) ihan niin paljon kuin sielu sietää, kaikki on kuitenkin pois minun "tekemättömien töiden listalta".
Me olemme asuneet tässä talossa nyt 5v enkä edelleenkään tiedä kuinka keittiön valaisimen kuvun (lamppu oli siinä kun muutimme ja on edelleen) saa irroitettua koska anoppi sen aina siivoaa :ashamed:

Yhteistyössä