ai saakeli!! potkasin varpaani kynnykseen niin että isovarpaan kynsi lohkesi ja verta lensi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varvas

Vieras
tämä siis tapahtui eilen. äsken sitten löin samaisen varpaan lattialla lojuvaan imuriin, hetken näky tähtiä ja taas alko tulla verta, kynsi lohkesi vielä lisää.
mun tyhmä kysymys on nyt sellainen, että millä h*lvetllä mä meen töihin huomena kun en saa sukkaa, saati kenkää jalkaan kun on toi varvas aivan kosketusarka ja helvetin kipee..?!
naurattaa jotenkin ajatus sairaslomasta siksi että on potkaissut varpaansa jonnekin :D tosin alan kohta epäillä et siinä on joku hiusmurtuma kun on noin perkeleen kipeä. mut ajatuskin et joku ronkkis tota varvasta on :X

olen vetänyt ovella isovarpaan kynnen yli ja irtihän se melkein lähti.terveyskeskukseen tuli lähtö ja puudutuksessa irroittivat kokonaan.sattui muuten puudutuspiikki ihan älyttömästi!kynsien alla on kuulemma hermot niin pinnassa.olin kuukauden sairaslomalla,koska työkenkää(turvakenkää) ei voinut kivun takia laittaa jalkaan.uuden kynnen kasvu kesti vuoden.ei ollu kiva vaiva:(

Yhteistyössä