Äidille 50-vuotis lahja???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iida

Vieras
Siinähän tuo tuli, eli omalle äidilleni pitäisi keksiä 50-vuotislahja. Sisarusten kanssa ostetaan yhdessä ja koska kyseessä on suurempi merkkipäivä, niin rahallakaan ei ole niin väliä..
Jotain persoonallista tai erikoista, joku josta jää muisto, koska semmoisesta äiti tykkää. Itsellä pää lyö tyhjää ja mun harteille nää lahjanhankinnat yleensä jää.. :)

Tulisko kellekään mitään mieleen..?

me ostettiin anopille ku täytti 50 lahjakortti 200? kauneushoitolaan missä kampaaja, hieroja ja kosmetologi. mielissään oli kortilla pystyi siis käyttämään kaikkia palveluja.

meidän äiti on vähän hankala tapaus.. ei se oikein tykkää mistään, paitsi ehkä taiteesta, mut sitäkin meillä on niin paljon et ei sitä aleta ostamaan. kauneushoitola ois ihana, mut haluisin jotain pysyvää..
ja matkalle me ollaan jo lähdössä koko poppoo, kun ei halua juhlia pitää.

Joku muisto menneiltä ajoilta. Itse haluaisin vaikka jonkun omana syntymävuonnani syntyneen vaikuttajan/julkkiksen elämänkerran tai jotakin musiikkia siltä vuodelta.

Me ostettiin sellanen valokuva-albumi johon kuvat kuuluu liimata ja etittiin vanhoja ja uusia valokuvia.Tehtiin sellanen humoristinen "leikekirja",jossa oli aikajärjestyksessä koko 50v ajalta kuvia äidistä ja merkittävistä tapahtumista(esim.häät,avioero,lapsien/lastenlasten syntymät).Lisäks leikattiin sekaan lehdistä huumoritekstejä ja tehtiin pari aukeamaa huumorilla äidin ikuisesta laihdutuskuurista ja muista "hulluista" jutuista.Loppuun sit jokainen lapsi/lapsenlapsi piirsi/kirjoitti onnittelunsa. Äiti tykkäsi tosi paljon lahjasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Viisikymppinen kohta:
Joku muisto menneiltä ajoilta. Itse haluaisin vaikka jonkun omana syntymävuonnani syntyneen vaikuttajan/julkkiksen elämänkerran tai jotakin musiikkia siltä vuodelta.

tää kuullostais kivalta. pitää koittaa keksiä..

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Me ostettiin sellanen valokuva-albumi johon kuvat kuuluu liimata ja etittiin vanhoja ja uusia valokuvia.Tehtiin sellanen humoristinen "leikekirja",jossa oli aikajärjestyksessä koko 50v ajalta kuvia äidistä ja merkittävistä tapahtumista(esim.häät,avioero,lapsien/lastenlasten syntymät).Lisäks leikattiin sekaan lehdistä huumoritekstejä ja tehtiin pari aukeamaa huumorilla äidin ikuisesta laihdutuskuurista ja muista "hulluista" jutuista.Loppuun sit jokainen lapsi/lapsenlapsi piirsi/kirjoitti onnittelunsa. Äiti tykkäsi tosi paljon lahjasta.

tää ois kans tosi kiva, voi voi, millä ajalla tommosen tekisin.. no jos vähän pienimuotosemman. pitää alkaa suunnittelemaan.. ja kaivelemaan! :)

Näin yksissä juhlissa sellaisen pilakuvataulun, vai onkose karityyri tms. Se oli tosi hauska ja vieraatkin tykkäsi siitä, taisipa olla myös sankarille mieleen! Tekijä oli joku Janne, en tidä mistä voi ostaa sellaisen mutta googlaamalla saattaisi löytyä. Itsekin olen sellaista harkinnut.

jos löydät jonkun äidin vanhan tavaran , vaatteen, kengät esim lapsuusajoilta..... niin aivan ihana lahja on kun kehystää sen kehysliikkeessä. Olen nähnyt esim. vanhan lapsuudenaikaisen mekon kehystettynä, aivan ihan sisustustavara.

Yhteistyössä